جاباما
۶۱۱۱۴۴
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قیمت سکه افزایش یافت

بازار سکه در ادامه روند افزایشی شروع هفته، امروز - یکشنبه - هم با روند صعودی قابل ملاحظه‌ای همراه شد و سکه تمام طرح جدید با ۲۷ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: بازار سکه در ادامه روند افزایشی شروع هفته، امروز - یکشنبه - هم با روند صعودی قابل ملاحظه‌ای همراه شد و سکه تمام طرح جدید با ۲۷ هزار تومان افزایش قیمت یک میلیون و ۲۸۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

بازار سکه با تحولات زیادی همراه شده و علاوه بر سکه تمام که با جهش چشمگیری مواجه شده، سایر اقلام سکه نیز افزایش قیمت پیدا کرده است. نیم سکه ۶۵۶ هزار تومان، ربع سکه ۳۸۱ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۱ هزار تومان عرضه می‌شود.

در بازار ارز، یورو با بیشترین افزایش ۴۷۳۰ تومان قیمت دارد. همچنین دلار آمریکا در ادامه حرکت افزایشی روزهای اخیر، امروز ۱۴ تومان گران شده و ۳۹۷۱ تومان فروخته می‌شود.

همچنین پوند انگلستان ۵۲۶۳ تومان و لیر ترکیه ۱۱۳۷ تومان عرضه می‌شود. از سوی دیگر دلار مبادله‌ای ۳۴۰۴ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت‌گذاری شده است.

در بازار طلا هم هر گرم طلای ۱۸ عیار در آستانه ۱۲۳ هزار تومان قرار گرفته است و هر مثقال طلا به بیش ۵۳۲ هزار تومان رسیده است. همچنین هر اونس طلا در بازار جهانی بدون تغییر ۱۲۷۷ دلار و ۱۰ سنت داد و ستد می‌شود.
قیمت سکه افزایش یافت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به به قیمتها همچنان رو به بالاست طلا گرونتر ارز گرونتر مسکن گرونتر ماشالله اقای روحانی ماشالله به وعده هاتون خوووب عمل کردین.ای..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج