جاباما
۶۱۱۳۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای نامه‌های جعلی به نام ابراهیم رئیسی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک فرد نامه‌ای جعل کرده به نام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه‌قضاییه زمانی که ایشان معاون اول نبودند و چنین مهر امضایی اصلا وجود ندارد.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک فرد نامه‌ای جعل کرده به نام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه‌قضاییه زمانی که ایشان معاون اول نبودند و چنین مهر امضایی اصلا وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود گفت: افرادی جاعلی هستند که جعل عنوان می‌کنند، از مردم اخاذی می‌کنند و می‌گویند که‌ در شهرداری یا هر دستگاه دیگری کار شما را ردیف می‌کنیم و از مردم پول می‌گیرند و در انتها هم نمی‌توانند کاری کنند و به همین خاطر افراد برای پرداخت رشوه تحت تعقیب قرار می‌گیرند و مشکل ساز می‌شوند.

سخنگوی قوه قضاییه یادآور شد: یک فرد نامه‌ای جعل کرده به نام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه‌قضاییه زمانی که ایشان معاون اول نبودند و چنین مهر امضایی اصلا وجود ندارد متن نامه کاملا مشخص است جعلی است. در بالای سربرگ آرم قوه‌قضاییه خطاب به پلیس نوشته شده است. یک نامه دیگر هم با نام رئیسی جعل شده و نامه دیگر به نام رئیس قوه قضائیه جعل شده که این نامه تحت عنوان محرمانه است.

وی ادامه داد: هرکسی حتی با اطلاعات کم می‌داند رئیس قوه‌قضاییه این چنین نامه به دیوان محاسبات نمی‌نویسد. نامه‌ای تحت عنوان رئیس دیوان عدالت اداری جعل شده است که بسیار ناشیانه جعل شده و از این نامه قصد سوء استفاده برای خود یا دیگری داشتند که این کارهایی که خواستند مربوط به این افراد نمی‌شود در این زمینه برخی دستگیر شدند.

اژه‌ای گفت: در همین رابطه افرادی در کرمان و تهران دستگیر شدند و بعضی دیگر شناخته و دستگیر نشده‌اند این افراد احتمالا مربوط به یک جریان باشند این اوراق جعلی مربوط به آن فرد که اخیرا در کرمان دستگیر شده نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم چی به چی یا کی به کی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج