جاباما
۶۱۱۳۴۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فاش شدن مشکلات امنیتی ویندوز های ۷ و ۸

اخیراً مایکروسافت مخالفت های خود را نسبت به پروژه Zero گوگل نشان داده و مدام به نقص های امنیتی در محصولات و استراتژی های سازنده نرم افزار Redmond پرداخته است. در مقابل Mateusz Jurczyk، محقق پروژه Zero، اعلام کرد که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را اولویت اول خود قرار داده است و ویندوز ۷ در معرض خطر قرار گرفته است.

مجله سخت افزار: اخیراً مایکروسافت مخالفت های خود را نسبت به پروژه Zero گوگل نشان داده و مدام به نقص های امنیتی در محصولات و استراتژی های سازنده نرم افزار Redmond پرداخته است. در مقابل Mateusz Jurczyk، محقق پروژه Zero، اعلام کرد که مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را اولویت اول خود قرار داده است و ویندوز ۷ در معرض خطر قرار گرفته است.
فاش شدن مشکلات امنیتی ویندوز های 7 و 8
سیستم عامل ویندوز در حال حاضر دارای سه نسخه ی فعال 7، 8 و 9 است و این در حالی است که ویندوز 7 همچنان در دنیای کامپیوتر حکمفرما است ولی مایکروسافت تنها به رفع مسائل امنیتی در ویندوز 10 میپردازد.
لازم به ذکر است که مایکروسافت اصلاحیه های امنیتی را به ویندوز 7، 8 اعمال نخواهد کرد و این مشکل برای کاربران ویندوز 7 دو برابر خواهد بود زیرا آنها حفاظت امنیتی patch ها و هکرها را دریافت نکرده اند. در ادامه، بخشی از گفته های Jurczyk را به ارائه خواهیم کرد:

"در حالی که ویندوز 7 تقریبا 50 درصد سهم بازار دسکتاپ را دارد، مایکروسافت تعدادی از پیشرفت های امنیتی ساختاری و رفع اشکالات عادی را تنها به آخرین پلتفرم ویندوز اعمال کرده است. این موضوع حس نا امنی را برای کاربران سیستم های قدیمی ایجاد می کند و آنها را با نقص های نرم افزاری، بسیار آسیب پذیر خواهد کرد."

او همچنین آسیب‌پذیری‌های مربوط به حفره‌های ویندوز ۱۰ را فاش کرده و اشاره کرد که حتی هکرهای غیرحرفه‌ای نیز از این روش می‌توانند به هک سیستم ها بپردازند. Jurczyk افزود امیدواریم که تولیدکنندگان نرم افزاری بتوانند با اعمال بهینه سازی های امنیتی در تمامی نسخه های نرم افزار، از چنین مشکلاتی جلوگیری کنند. مایکروسافت نیز همچنان ادعا دارد که به محافظت از تمامی کاربران میپردازد، اما تاکید کرده است که بهترین امنیت با ارتقا سیستم به ویندوز ۱۰ ارائه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج