۶۱۱۶۳۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استقبال از جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی کالا

اگر شما هم در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه خرید کرده‌اید، منتظر جوایز ویژه این جشنواره باشید

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه با نزدیک شدن به روزهای آغازین سال تحصیلی ۹۶-۹۷ با دانش‌آموزان و دانشجویان همراه شد تا برای رفتن به کلاس درس آماده شوند. در این جشنواره بیش از ۱۰ هزار کالا از ملزومات دانش‌آموزی و دانشجویی مثل کیف و کوله ، تبلت و لپ‌تاپ، فلش مموری، نوشت‌افزار، دفتر، رنگ، قلم‌مو و جامدادی، با تخفیف‌های ویژه و جایزه‌های هیجان‌انگیز به فروش می‌رسید.

در طول جشنواره بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مشتریان از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کردند. حدود ۴۱۸ هزار کالا فروخته شد که از این بین پرفروش‌ترین گروه کالایی لوازم التحریر بود. شاید جالب باشد بدانید پرفروش‌ترین محصول سایت در طول جشنواره خودکار پنتر بود.

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا به‌جز تخفیف و قرعه‌کشی با برنامه‌های هیجان‌انگیز دیگری هم همراه بود.

برنامه‌ی فراموش نشدنی «تراش غول‌آسا» از ۱۸ تا ۳۱ شهریور در نقاط مختلف تهران برگزار شد. در این برنامه یک تراش غول‌آسا شبیه تراش‌های رومیزی به نقاط مختلف شهر مثل باغ کتاب و برج میلاد برده شد. حاضران می‌توانستند با چرخاندن دسته‌ی تراش یک توپ شانس بگیرند. این قرعه‌کشی جوایز جذابی مثل تبلت لنوو، گوشی ایسوس، دوربین چاپ سریع فوجی، هارد اکسترنال، پاوربانک شیائومی ، چندین کارت تخفیف دیجی‌کالا و بن ارسال رایگان داشت. ۱۴۰ نفر از شرکت‌کنندگان در برنامه تراش غول‌آسا از دیجی‌کالا جوایز ارزشمند و بقیه همراهان یک یادگاری کوچک گرفتند.

در کنار جشنواره بازگشت به مدرسه کمپین خیریه «مهر می‌تابد» هم برگزار شد تا دانش آموزان محروم در نقاط صفر مرزی هم بتوانند هم‌پای سایر دانش آموزان با کیف و لوازم التحریر نو به مدرسه بروند. در این کمپین لوازم التحریر ۱۵۰۰ دانش‌آموز توسط دیجی‌کالا تامین شد و بیش از ۱۳ هزار کالای مورد نیاز دانش‌آموزان از طرف کمک‌های مردمی تأمین شد. دیجی‌کالا این هدایا را با کمک موسسه طلوع بی‌نشان‌ها به دست کودکان نیازمند رساند.

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه هدایا و جوایز هیجان‌انگیزی برای خریداران داشت. یکی از بخش‌های جذاب جشنواره بیست بگیر بود که هر کاربر با خرید ۲۰ کالا یک امتیاز برای چرخاندن گردونه‌ی شانس می‌گرفت. علاوه بر این تمام خریداران از جشنواره، در قرعه‌کشی ویژه‌ی مهرماه دیجی‌کالا شرکت داده می‌شوند. جایزه‌ی این قرعه‌کشی دو سفر خاطره‌انگیز به استانبول و دوبی (با یک همراه) است.

اگر شما هم در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه خرید کرده‌اید، منتظر جوایز ویژه این جشنواره باشید. برای ورود به وبسایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا بر روی این لینک کلیک کنید .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج