۶۱۱۶۶۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اولین گوشی هوشمند ضد پشه در جهان

ال جی اخیرا اولین گوشی هوشمند دافع پشه در جهان را عرضه کرده است که از امواج مافوق صوت برای دور نگه داشتن این حشرات مزاحم استفاده می‌کند.

برترین ها: دفع کنندگی پشه نیز به لیست ویژگی‌های مفید گوشی‌های هوشمند اضافه شد. ال جی اخیرا اولین گوشی هوشمند دافع پشه در جهان را عرضه کرده است که از امواج مافوق صوت برای دور نگه داشتن این حشرات مزاحم استفاده می‌کند. نوآوری «LG K۷i» در کنگره موبایل هند معرفی شد و قرار است یکی از پرفروش‌ترین محصولات در کشورهایی باشد که پشه فراوان است. هرچند این گوشی به عنوان یک گوشی مقرون بصرفه با ویژگی‌های تکنیکی نسبتا غیرقابل پیش بینی معرفی شد، اما یک مزیت منحصربفرد دارد.
اولین گوشی هوشمند ضد پشه در جهان

بهترین چیز درمورد تکنولوژی دافع پشه که اکنون در سایر گجت‌های ال جی مثل تلویزیون و تهویه هوا هم وجود دارد این است که از هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی‌کند و نیاز به پر کردن ندارد. بلکه امواج مافوق صورت ۳۰ کیلوهرتزی را از طریق اسپیکرهای پشت گوشی پمپاژ می‌کند که پشه‌ها را دور نگه دارد. این امواج برای انسان کاملا بی خطر هستند.
اولین گوشی هوشمند ضد پشه در جهان

اگر از این خبر خوشحال شده اید یک خبر بد برایتان داریم. اگر در هند زندگی نمی‌کنید باید مدتی صبر کنید تا گوشی به دستتان برسد. ال جی اعلام کرده که این گوشی در آینده‌ای نزدیک تنها در هند موجود خواهد بود و بعد در کشورهای دیگر عرضه خواهد شد. هم چنین طبق گزارش سی ان ان، در ۱۵ سال گذشته ۱۰ تحقیق انجام شده که نشان می‌دهد این امواج تاثیری بر پشه ندارند. با این حال‌ای جی ادعا می‌کند که تکنولوژی دافع پشه اش از آزمایش هایی که توسط موسسه بین المللی بیوتکنولوژی و سم شناسی هند گرفته شده سربلند بیرون آمده است و توانسته ۷۲ درصد از پشه‌ها دور کند. در هند سالانه ۷۰۰ میلیون دلار هزینه حشره کش‌ها در خانه‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد مردم اندونزی و تایلند هم به این گوشی جدید علاقمند خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      ما که ندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج