جاباما
۶۱۱۷۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توافق معنوی‌نژاد با بانک سرمایه

لژیونر والیبال ایران به جمع بازیکنان تیم بانک سرمایه در رقابت‌های باشگاه‌های جهان اضافه خواهد شد.

خبرگزاری فارس: محمدجواد معنوی‌نژاد مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را با بانک سرمایه تجربه خواهد کرد. احمد سعادت‌مند، مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه با اعلام این خبر گفت: ما یک باشگاه حرفه‌ای هستیم و باید در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان با تمام توان حاضر شویم، چرا که نام بانک سرمایه نماینده ایران و آسیا را یدک می‌کشیم و تمامی تیم‌ها به خصوص رقبای ما در مرحله مقدماتی تا دندان مسلح هستند بر اساس پیش‌بینی و تقاضای کادر فنی برای تکمیل قدرت تیم در این رقابت‌ها در سفری ۳ روزه به ایتالیا و مذاکره با استافانو ماگرینی، مدیرعامل، آنجیلینو فریگونی مدیرفنی و نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ورونا از آنها خواستیم در مدت زمان ۱۰ روزه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان محمدجواد معنوی‌نژاد، لژیونر ایرانی شاغل در لیگ ایتالیا و باشگاه ورونا در اختیار بانک سرمایه باشد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باشگاه ایتالیایی به دلیل حضور در ۴ دیدار حساس در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های اروپا، لیگ و جام حذفی ایتالیا و تاکید بر نقش بسزای معنوی‌نژاد در این بازی‌ها روند مذاکرات را دشوار ساخت، اما به لطف خدا توانستیم در نهایت با مبلغی بسیار مناسب قرار داد رسمی برای به خدمت گرفتن جواد معنوی‌نژاد در رقابت‌های قهرمانی باشگاه جهان با باشگاه ورونا امضا کنیم و هم اکنون تمامی هماهنگی‌های لازم با لیگ ایتالیا از سوی باشگاه ایتالیایی و مکاتبات با FIVB از طرف باشگاه بانک سرمایه صورت پذیرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج