کد خبر: ۶۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۳۳۹۶۷
تعداد نظرات: ۱۶۳ نظر
حواشی یکی از برنامه های ماه عسل که در آن کودک بی سرپرستی به خانواده ای که به دنبال چنین کودکب بود اهدا شد ادامه دارد.
کافه سینما: حواشی یکی از برنامه های ماه عسل که در آن کودک بی سرپرستی به خانواده ای که به دنبال چنین کودکب بود اهدا شد ادامه دارد. در تازه ترین این واکنش ها بیانیه شدید الحنی از سوی جمعی از کنشگران مدنی، حقوق کودک و مردم منتشر شده که بدین شرح است: نقض حقوق کودکان، توهین به کرامت انسانی و استفاده های ابزاری از کودکان در رسانه‌های رسمی همچنان ادامه دارد. هنوز اتفاقات تلخ حاصل از عملکرد صدا و سیما نظیر خودکشی دو کودک تحت تاثیر سریال های تلویزیونی ماه رمضان را فراموش نکرده‌ایم که با شکلی جدید از نقض حریم و حقوق کودکان و سوء استفاده از احساسات شهروندان رو به رو شده ایم.

در یکی از قسمت های برنامه ماه عسل در تاریخ 30 تیر ماه 1392 ، شاهد برخورد زننده و رفتار ضد انسانی با کودکی بودیم که به دلایلی از داشتن سرپرست محروم بوده است. رفتاری که با این کودک شد، از نظر ما نه تنها نقض کرامت انسانی یک کودک بود، بلکه سوء استفاده ای بود از احساسات مردم برای پوشاندن ناکارآمدی سیاست های ساختاری که ریشه در تاریخی چندین ساله دارد و فقر و محرومیت برای میلیون ها کودک در ایران در پی داشته است. تناقض بزرگ چنین برنامه هایی در این است که مدام ادعاهایی درباره جامعه نیکوکار و خیر  مطرح می کنند، اما واقعیت تلخ چیزی نیست جز گسترش فقر و آسیب های اجتماعیِ ماحصل عملکرد سیاست گزارانی که توجهی به فرودستان ندارند.

ما معتقدیم که برای تغییر و بهبود زندگی انسانی مشارکتی همگانی لازم است و برای بهبود وضعیت کودکان ایران تلاش می کنیم، اما به عنوان مردمان این کشور حق داریم بپرسیم چرا خانواده ای که فرزند خوانده خود را از دست داده است به تلویزیون می آورند و احساساتشان را تحریک می‌کنند تا بر شمار بینندگان خود بیافزاید؟ و بر کدام اساس ناگهان کودکی بی سرپرست را به عنوان «هدیه» به روی سن می آورند و به خانواده مذکور «اهدا» می کنند؟ کودکی بهت زده که نمی دانست در آن موقعیت چه عکس العملی باید نشان دهد.
کودکان اشیائی نیستند که دست به دست بچرخند! آن ها انسانند و ما بزرگترها حق نداریم از آن ها برای منافع خود استفاده کنیم!

ما امضا کنندگان این بیانیه، ضمن هشدار به مسئولان، جامعه مدنی و رسانه ها درباره بی‌تفاوتی و نقض مکرر حقوق کودکان و کرامت انسانی شهروندان به عملکرد این رسانه عمومی در قِبال کودکان معترضیم و ضمن تاکید بر این که این رفتار لزوما نه ماحصل عملکرد یک مجری بلکه ماحصل عملکرد یک سیستم است، خواهان آنیم که:

1- احسان علیخانی (مجری)، کارگردان و تهیه کننده برنامه ماه عسل و همچنین مدیر شبکه سه سیما به طور رسمی از این کودک، مردم و کودکان ایران به خاطر این رفتار ضد انسانی و برخورد کالایی با کودک حاضر در برنامه، عذر خواهی و ترتیبی اتخاذ کنند تا دیگر شاهد چنین رفتارهایی نباشیم. ما ضمن احترام به رفتار شایسته این زوج گرامی در پذیرفتن سرپرستی یک کودک معلول خواستار آنیم که سازندگان برنامه توضیح دهند فرآیند پذیرش فرزندخواندگی که بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران که شامل احراز شرایط مشخص بنا به نظر دادگاه قانونی و یک دوره آزمایشی 6 ماهه است چه طور بدون اطلاع زوج حاضر در برنامه طی شده است، در حالی که ظاهرا این زوج بی خبر از اتفاقی بودند که در برنامه افتاد؟ آیا این مراحل طی نشده یا  طی شده است و ما شاهد یک سناریوِ از پیش نوشته بوده ایم؟

2- سازمان بهزیستی توضیح دهد که بر چه اساسی، صلاحیت این خانواده برای قبول فرزندخوانده تایید نشده است و بر اساس چه مستنداتی بدون اطلاع قبلی این خانواده، دوباره صلاحیت آن ها مورد تایید قرار گرفته است؟ اگر اظهارات خانم حاضر در برنامه درست باشد بدین معنی است که بهزیستی برای یک نمایش تبلیغاتی نظر خود را تغییر داده است. همچنین جای سوال است که آیا سازمان بهزیستی، مددکار یا کارشناسی ندارد که نادرست بودن این  رفتار مجری را پیش از پخش برنامه یادآوری کرده باشد؟ بدا به حال سازمانی که وظیفه اش بهبود شرایط فرودستان است اما در عمل این گونه و خارج از اصول حرفه‌ای عمل می‌کند!

به امید تحقق حقوق کودک و جهانی شایسته برای همه کودکان

بخشی از برنامه «ماه عسل» را که این بیانیه در واکنش به آن تنظیم شده می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
35
228
اولاً که کجای این بچه معلول بود؟؟؟ بعدشم خنگ بازی درمیارید چرا این اتفاق قبلاً کارهای قانونی شو گذرونده بوده و بصورت نمادین نشونش دادن
پاسخ ها
نظر sami
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
این که معلول نبود بچه قبلی معلول بود که فوت شد
این پسر رو به جای اون متوفی دادن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
منظور از معلول بچه ی قبلی بود که فوت شده نه این بچه که هدیه داده شد.
نظر hosein
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
اقای باهوش دارند میگن فردا این بچه بزرگ میشه.بیاد ببینه که اینجوری له کردنش تو تلویزیون ؟ باهوشی دیگه نمیتونم چیزی بگم بت
نظر درد بچه يتيم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
چرا اين طوري ميگيد ميدونيد تو يه گروه از بچه ها زندگي كردن كه همه روزشون بخاطر نداشتن پدر و مادر پره غصه است يعني چيي - نه نميدونيد چون حتي داد زدن پدر و مادر برامون حسرته - ديدن فيلم ساده تلويزيون - گفتن اسم ساده بابا اشكمون رو در مياره - شما چه ميدونيد درد تنهايي چيه نشستيد تو خونه هاتون يكي براتون غذا مياره و يكي ديگه براتون آمادش ميكنه اگر نخوري كلي نازت رو ميكشه و صد تا چيزه ديگه جلوته - همه وسايلت به انتخاب خودته - كاش من جاي اون بودم خدا دردم چيه؟
نظر yas
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
چرا سخت می گیریدوهمین کارا را کردید که تعداد این بچه ها زیاد میش.خب چه اشکالی داره برن تو 1خانواده؟حتما باید انقدر زن ومرد التماستون کنن و آخرشم حسرت بجه داشتن و به گور ببرن یا اون طرف داستان بجه ها باید تا آخر عمرشون با حسرت به بقیه بجه ها نگاه کنن؟تروخدا ول کنید این کاغذ وکاغذ بازیو.منصف باشید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
368
200
واقعا برنامه مزخرفیه از این نظرها - هیچ جای دنیا هم شما نمی بینی که اینجوری بخوان مردم رو جذب رسانه کنن.
پاسخ ها
نظر دنیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
با برنامه های شاد که نمیتونن دل مردم و بدست بیارن و برنامه رو پر مخاطب کنن. برنامه های شادشون فقط مسخره کردن این و اونه. ( این آقایون که ادعای اسلام و مسلمانی میکنن....آیا تو اسلام راجبه مسخره کردن دیگران چیزی نگفته؟) ..پس تنها راهی که برای جذب بیننده میمونه همون برنامه های ناراحت کننده و افسرده کننده و.....هستش که اشک دربیاره!
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
نظرت غیر منطقی بود دنیا
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
موافقم.جدای این مطلب بجز چند قسمت مابقی این برنامه فاجعست.مردم ما کم بدبختی دارن کم چشاشون گریونه که اینام همه هم و غمشونو گذاشتن که اشکشون و درارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
15
101
ساکت شو!!!!!!بگو خب.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
22
192
آقای عزیز.اونا صلاحیت خودشون رو نشون داده بودند با اون سالهایی که از اون بچه فلج رو نگه داری کرده بودند.اصلا بپذیریم که اون برنامه یه سناریو بوده.باید ببینیم که تاثیرش چیه.تاثیرش جز این بود که دو تا بچه رو نشون دادن که صاحب خونواده شدن.تازه این نکته رو هم منتقل کرد که وقتی میرید بچه از بهزیستی بگیرید دنبال بچه ترگل مرگل نباشید.به فکر سرپرستی یه بچه و سروسامون دادن به اون باشید.یه عده فقط و فقط غر زدن بلدن و خودشون هم که مرخصاً.در ضمن باید بررسی بشه که اون بچه هایی که ما نمیدونیم اصلاًخودکشی کردن یا نه چرا خود کشی کردن. آیا او هم ربطی به صدا و سیما داره یا مورد دیگه ای بوده.به نظر من کار صدا و سیما و علیخانی قوق العاده بود.من هنوز از خونواده های دور برم کسی رو پیدا نکردم که بگه اون برنامه بد بوده.
پاسخ ها
نظر hosein
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
موضوع صلاحیت نیست.موضوع اینکه ی بچه رو نباید جلو تلویزیون بگن بی سرپرسته و درخواسته کنند بیاید ببریدش..این بچه فردا بزرگ میشه
نظر السا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
شما و اطرافیانتون واقعا مشکل دارین که این برنامه مزخرف رو تایید میکنید.
اگه به روانپزشک مراجعه کنید میفهمید چی میگم.
نظر امير
| - |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
اينايي كه منفي ميدن چي فكر ميكنن ؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
کاشکی میشد هزار تا +داد++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
315
159
اینا فقط میخوان مخاطب جذب کنن، حتی به قیمت نابودی شعور مخاطب...
توی برنامه یکشنبه با موضوع اهدای عضو هم، همه شاهد بودن که مجری می خواست با دوتا خانواده تئاتر راه بندازه که موفق نشد.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
خیلی فضا سنگین بود. من قلبم درد گرفت.
نظر امير
| - |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
خنگ بازی درمیاری چرا؟ قبلاً کارهای قانونی شو گذرونده بوده و بصورت نمادین نشونش دادن
نظر آراس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
واقعاکه کوته فکروسنگ دلی چرت سرهم نکن دیووونه فقط احسان عزیز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
91
272
خیلی مسخره است این بیانیه.
مگه الکی بوده که بیان این کارو بکنن...شما از کجا می دونید که اینا بدون مشاوره و تحقیق این کارو کردن؟
احسان علیخانی ادمی نیست که با زندگیه یک بچه بازی کنه.
متاسفم برای شما که به راحتی این همه ادمو مورد قضاوت قرار دادین.
مثل اینکه بین این همه ادم فقط شما ها مدافع حقوق بچه هایین.
این تهمت زدن هارو یه روز باید جواب بدین.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
ما هم برای شما متاسفیم.
نظر شرلوک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
علیخانی تنها آدمیه که حاضره واسه معروف شدن هرکاری بکنه و کل مردم ایرانو بذاره سر کار. همونطوری که تو این چند سال احمقهایی مثل شماهارو با خودش همراه کرده.
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
عجب مردم بوقلمون صفتی هستیم ما.همین ماها نبودیم بعده این برنامه چقد اینجا ازشون تقدیر کردیم واسه این کارشون؟توروخدا اینقد دورو نباشین
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
شارلوک عزیز ادب چیز خوبیه که متاسفانه شما بویی ازش نبردی
نظر احسان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
اتفاقی که تو این برنامه افناد,فوق العاده بود.فعلا که هم اون بچه بابت این اتفاق خوشحاله,هم اون خانم و آقا.به نظر من تکرار همچین برنامه هایی واقعا لازمه.آقای علیخانی واقعا ممنون به خاطر برنامه خوبتون...
IRELAND
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
29
166
واقعاکه آقای علیخانی کاربه این بزرگی کردن بازشماحسادت میکنن.تاحالاهیچ مجری ای جربزه ی همچین کاری رونداشته به آقای علیخانی به خاطراین همه جسارت وخلاقیت تبریک میگم
پاسخ ها
نظر elham
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
آره دقیقا همه از حسودیشون این چرت و پرتارو سرهم می کنن.در ضمن کسی مجبورشون نکرده که این برنامه رو نگاه کنن... هر کسی هم که اومده تو این برنامه به اختیار خودش بوده پس نمیشه آقای علیخانی رو محکوم کرد... واقعا متاسفم برای کسایی که این حرفارو می زنن...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
19
69
خیلی مسخره است این بیانیه.
مگه الکی بوده که بیان این کارو بکنن...شما از کجا می دونید که اینا بدون مشاوره و تحقیق این کارو کردن؟
احسان علیخانی ادمی نیست که با زندگیه یک بچه بازی کنه.
متاسفم برای شما که به راحتی این همه ادمو مورد قضاوت قرار دادین.
مثل اینکه بین این همه ادم فقط شما ها مدافع حقوق بچه هایین.
این تهمت زدن هارو یه روز باید جواب بدین.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
وسواس داری؟؟؟
نظر امير
| - |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
يه بار گفتي .شنيدم.بگو خب!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
12
121
توی پیج ماه عسل یه نفر اين بیانه رو گذاشته بود و گفته بود اینا چی میگن و اینا، ادمین پیج (از عوامل برنامه) بهش گفت که خوندیم اینو، بعدم گفت که از دفتر یونیسف براشون تقدیر نامه فرستاده شده و این جوابگوی همه چیزه!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
باشه!
نظر محمد صادق
| UNITED STATES |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
آفرین بر خانم ستایش
دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
20
70
دروغ یه گناهه ولی وقتی مصلحتی باشه میگن اشکال نداره.حالا اگه بهزیستی حداقل به خاطر مصلحت این کار رو کرده باشه پس نتیجه میگیریم کارشون اشکالی نداشته
پاسخ ها
نظر hh
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
جدای از همه بحث ها دروغ همیشه گناهه مصلحت یا بی مصلحت نداره
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
خودت فهمیدی چی گفتی؟
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
با کاربر موافقم شدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
274
113
خب راست میگن دیگه اینکه توی جمع غرور بچه هارو خرد کنن درسته؟درسته که این بچه ها از نعمت پدر و مادر محرومن (که اونم خواست خدا بوده)ولی باید غرورشونو بشکنیم بگیم که شما بدبختین و این خونواده بهتون لطف کردن و سرپرستی شما رو قبول کردن.به نظرم هیچ تنبیهی بدتر از شکستن غرور یه فرد اونم بچه های معصومی مثل اینا نیست.واقعا خجالت داره.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
واقعأ باید به شعور کسانی که به نظر شما منفی دادن شک کرد
نظر عسل
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
این برداشت شماست کسی اینجوری فکر و برداشت نکرده حتی خود اون بچه
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
چرا فک میکنی غرورش شکسته شد؟مگه خانواده داشتن بده؟اونم همچین خانواده ایی که خودشونو ثابت کردن
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
دریا خانوم راست میگه باید همون بهزیستی بمونن بی پدر ومادر تا غرورشون مثلا خرد نشه ببینم یتیم بودن میدونید یعنی چی؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
جدا شما اینطور فکر میکنید ببخشید یه سوال کجای برنامه رو شما دیدین و ما ندیدیم که به بچه بی احترامی شد که شما بدبختین؟احسان و حتی اون پدر و مادر خیلی عالی باهاش برخورد کردن
نظر سمیرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
خانم دریای عزیز کجا غرور اون بچه خورد شد؟؟
بهش توهین شد؟ باش بد رفتاری شد؟؟
ببینم این همه کوکای بی سرپرست و فقیر و بیچاره رو که تلویزیون تو سراسر دنیا داره نشون میده حتما غرور اونها رو داره خورد می کنه . نباید نشون بده و بهشون کمک کنه تا توی بدبختی خودشون بمیرن و غرورشون خورد نشه . مشکلت اینه که نمی دونی یتیم و بی سرپرست بودن چه مزه ای داره که این حرفو میزنی
نظر دریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
واقعا برای بعضیا متاسفم که اینجوری فکر میکنن مگه از حضرت علی(ع) یتیم نوازتر تو دنیا پیدا میشه مگه حضرت علی شبانه برای بچه های یتیم و خونوادشون غذا نمیبرد که کسی نبینه و نفهمه که این خونواده یتیمن مگه نه اینکه گناهی نا بخشوده تر از شکستن دل یه بچه یتیم وجود نداره حالا بازم میگید کارشون درسته ؟در ضمن خونواده داشتن بد نیست ولی اینکه چطوری انجام دادن واسه این بچه ها مهمه.
نظر سرزده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
ای به سرتون بیاد یک همچین تحقیری تا بفهمین
سمیرا خانم و موافقینش را گفتم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
ببخشید دریا ولی مگه یتیم بودن گناهه یا مگه قتل کرده که توی برنامه ی تلویزیون نیارنش
باید از همه نظر نگاه کنیم شاید اینجوری می خواستن به همه ی بچه های یتیم بگن که آدمی که پدر و مادر نداره گناه که نکرده که بخواد خجالت بکشه . به این موضوع هم فکر کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
7
15
متن بالا برای یه نفر بود که یه چی گفته باشه که گفته باشه . متاسفانه از این دست رفتارها کم نمیبینیم
پاسخ ها
نظر قليچ خاني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
خدا وكيل پايه ات هستم درحد تيم ملي
خوب اومدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
40
16
این همه کودک کار تو خیابون جون میکنن اونارو چرا جمع نمیکنن دلشون برای این بنده خدا سوخته؟
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
الان دقیقا بچه های کار که پدر و مادر دارن چه ربطی به بهزیستی داشت!؟!نکنه توقع داری 2 تا پدر یا مادر داشته باشن؟بعدشم احسان بنگاه خیریه راه ننداخته که اقاجان چرا متوجه نیستین این یه برنامه تلوزیونی چرا توقع های بیجا دارین ازش.بچه های کار که دیگه مقصرش احسان نیست تقصیر پدر و مادرش تقصیر رئیس جمهورته
هر وقت احسان و عوامل برنامش رئیس جمهور شدن از این توقع ها داشته باش عجبببا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
31
131
در درجه اول من بسیار برای شما متاسفم که با این کارها می خواهید چهره ی محبوب برنامه ماه عسل را خراب کنید.
این خانواده دو سال پیش دعوت شده بود و امسال نیز برای عرض تسلیت و پیگیری ماجرای دوسال پیش به برنامه امده بود و دوما این خانواده با بزرگ کردن بچه معلولش به شکل کاملا عملی صلاحیت خودشان را نشان داده بودند و سوما اقای علیخانی بار ها در برنامه گفتند ما مدت های طولانی در حال طی مراحل قانونی این موضوع بوده ایم .
شما به جای تشویش اذهان عمومی برای فراگیر شدن این کار حسنه(سرپرستی ایتام) بیانیه صادر کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
41
15
با احساسات مردم بازی می کنند امیدوارم در رفتارشان تجدید نظر کنند .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
68
9
این برنامه داره با سوء استفاده از احساسات مردم به هر بهانه ای شده برای یک سری مجری و دست اندرکار و ... محبوبیت به دست میاره متأسفم از بعضی ها که به شعورشون مراجعه نمی کنند و با تکیه بر احساسات سطحی و پیش پا افتاده این موضوع را درک نمی کنند من کاملا با این بیانیه موافقم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
22
56
چه شما بخواید چه نخوایدبرنامه ی ماه عسل بهترین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
3
68
برين بابا كنشگران اجتماعي
!!!!!!!!!!!! به امثال شما باشه لابد هيچ بچه يتيمي نبايد تا آخر عمر پدر مادر پيدا كنه !!!!!!!
اون بچه پدر و مادر ميخواست. وقتي قبل از ورودش تصوير اين زن و مردو نشونش دادن و گفتن دوست داري اينها بابا مامانت بشن كور بودين كه نديدين؟
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
آفرین دقیقا.تو پشت صحنه بجه تو مانیتور خانومه رو دید گفت این مامانمه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
10
44
کارشون حرف نداشت.یکی یه کار خیر کرده و به دل مردم نشسته.هرکی از قبل با اقای علیخانی مشکل داشته الان افتاده به ایمن فکر که باید اعتراض کنه به این کار و احسانو خراب کنه.تاکور شه هرکی نتونه موفقیت احسانو ببینه
UNITED STATES
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
0
5
چی شده ؟ اون بچه هایی که خودکشی کردن داستانشون چیه ؟ خیلی ناراحت شدم ! اخه تو برنامه ماه عسل دو سال پیش دو تا پسری که از نظر احساسی و هوشی خیلی تیز بودنو نشون دادن کهبه خانواده نیاز داشتن ! لطف کنید بیشتر توضیح بدید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۷
پاسخ
2
13
با سلام.لطفا کسانی که لطف کردن و نظرات کارشناسی ارائه کردند یه چیزی از خودشون نشون بدن بگن ماهم برای دفاع از بچه ها این کار ها رو کردیم. منظور برنامه ماه عسل از اون قسمت فقط این بود که همین امثال شما بدونن و بفهمن که بعضیا به خاطر بچه مردم ازخودشون گذشتن نمونه اش که زنده است همون آقا میلادی که به نظر من هیچ وقت نمیمیره. در ضمن این خانواده از یه بچه معلول نگهداری و حمایت کردن اون وقت شما میگین برای دادن یه بچه سالم بهشون باید دوباره تحقیق میکردن؟درضمن احسان موقع دادن شاهین به اون خانواده گفت که این یه فرشته است که ما به شما دادیم . لطفا الکی از خودتون حرف درنیارین.در ضمن غرور شاهین رو خرد نکردن اون پدر و مادرشه که اگه مردن خدا رحمتشون کنه ولی روی حرف من با اونایی که بچه هاشون میزارن میرن غرور اونا خرد شدن اونا باید خجالت بکشن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
1
31
بجای بیانیه صادر کردن بهتره به وظایف خودتون برسید و اشکالات خ.دتونو دربیارید بجای اینکه به موفقیت دیگران حسودی کنید سعی کنید تو کار خودتون موفق بشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
2
15
1) اون برنامه به خود من فهموند بچه های معلول هم می تونن یک شرایط پذیرش خوب و ایده آل برای فرزند خواندگی داشته باشن و فکر کنم تمام حرف برنامه هم همین بود...
2) همیشه حرف روی تسهیل شرایط فرزند خواندگی بوده تا این بچه ها بنا به دلایل شرایط سخت پذیرش، از داشتن نعمت خانواده بیخود محروم نشن، پس نتیجه می گیریم این ایراد گرفتن ها مغرضانه ست...
3) اگر بحث خودکشی مطرحه این برمی گرده به شرایطی که اون بچه ها توش بودن نه تأثیر یک برنامه یک ساعته!!! اگر به حرف های اون دختر گوش می دادید متوجه می شدید خیلی پرورشگاه و مسئولینش رو دوست داشت و اسم همشون رو به زبون آورد و با وجود شرایط خوب والدینش تردید داشت که از پرورشگاه برای همیشه بره یا نه....
4) بیاییم از غرض ورزی ها کم کنیم و شرط انصاف رو بیشتر رعایت کنیم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
32
14
به لطف اين دولت غروري تو دنيا برامون نمونده با اين چيزا خودتون رو ناراحت نكنين.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
دقیقا.من که روم نمیشه جایی بگم ایرانیم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
ببخشید اشتباه منفی دادم منفی رو به کاربر میدم ایران رو همه با چندین سال قدمت شناختن نه تو همین 8 سال
نظر ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
من که با افتخار میگم ایرانیم. حتما باید چند نفر عین وحشیا بریزن تو خونتون جلوی چشمات ناموستو لگدمال کنن خودتم با دستای بسته ببرن چوب تو آستینت کنن مثل عراقیها تا با افتخار سرتو بلند کنی؟!! بابا غیرتتو شکر! یعنی نوکری بقیه دولتها اینقدر بهت مزه میده؟!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
3
8
سوالی داشتم این به اصطلاح جمعی از کنشگران مدنی، این ژستهای آب دوغ خیاری را بی زحمت کنار بگذارند از روی سیری .............
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
الناز جون این خواهش بود نه سوال عزیزم 2 بار خوندم سوالی ندیدم اما در کل باهات موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
2
10
شما هم همش دنبال اعتراضید خودشون هماهنگی رو انجام داده بودن مگه ندیدید که اقای علیخانی میگفت من چند روزه دنبال کاراشم فقط شما ظاهر قضیه رو دیدید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
2
12
واقعا بیانیه مزخرفیه حرفا از رو خصومته کاملا معلومه چون منطق پشتش نیست همه چیزو باهم قاطی کردین تا یه حرفی زده باشین متاسفم واسه چنین تفکرات بیمارگونه ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
2
4
etefaghan kar besiar ansani kaedan kheyliam khob bod bade del ye madari k bachasho az dast dade ro shad kard
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
1
14
نمیدونم ادم چی بگه برای همه متاسفم کجای کار اشکال داشته یه بچه رو با اغوش خانواده دادن به جای اینکه تو پرورشگاه ببینه که دوستاش همه یه خانواده دارن اشکال داره ارزو یه بگه رو براورده کردن که دلش میخواد وختی زمین خورد یک مادر باشه تا بغلش کنه شاید بهتر بود سر چهارراه زمین میخورد اشکال داره یک انسان یک مادر یک فرزند قبول کرده حالا مزه مادر بودن محبت کردن رو چشیده و حالا که اون معصوم رفته و اون مادر باید محکوم شه که دستت درد نکنه دیگه مادری بسه شاید بهتره از بهزیستی گله کرد انگار تو بهزیستی ما از بچه ها مراقبت نمیشه انگار اصلا توجه نمیشه چرا نفهمیدن میلاد بیماره شاید میخواستن بچه رو بدن به یکی انگار بهتره پرورشگاه بگه یکی کمتر بهتر چرا کسی از این انتقاد ها نمیکنه بهزیستی اصلا باید جواب بده تو اون پرورشگاه هر بچه باید ماهیانه معاینه و ازمایشات سلامتی بده این کار و انجام میده یا نه اشکال از اینجاست این برنامه ارزو براورده میکنه چرا دلمون میخواد دم افطار همه بشینیم حالمون منقلب شه یه عکس از حرم اماما ببینیم منقلب شیم این برنامه نمیدونم چه مشکلی داره تا اقای علیخانی مجری میشه انتقاد ها شوع میشه اصلا یکی اومد بگه اقای جمشیدی چی شد اصلا یکی پرسد چرا یهو نیومد و اخبار انتشار شده درسته ما نمیتونیم اوج یکی رو ببینیم از اوج گرفتن دیگران بیزاریم پس بهتره یه مجری بیاد چرند بگه چرت بگه مام قلقل کنیم از انقلاب درونی بگیم این برنامست واقعا متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
5
10
ترو خدا توی همین عکسی که گذاشتن قیافه بچه رو نگاه کنید. آخه نمیشه که یه دفعه بگن این مامان، اینم بابا. بعدم باهاشون راه بیفتی بری خونه. یه کم منطقی باشید. برنامه ماه عسل خوبی های زیادی داره ولی گاهی وقتا اشتباهاتی می کنه که غیر قابل انکاره.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
مطمئنی که ازش نپرسیده بودن که ایا دوست داری اینا پدرو مادرت بشن؟ انقدر زود قضاوت نکنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
26
14
با سلام به همه
به نظر من اين بيانيه كاملا بجا وبحق بود ...
تا كي ميخوايد با شعور مردم ايران بازي كنيد اخه مگه هر ايتمي اشك مردم رو دربياره خوبه؟؟؟؟
اخه اون بچه چون بي سرپرست شده بايد هر توهيني بهش كرد ؟
مگه اون نميخواد توي اين دنيا زندگي كنه ؟؟؟
چرا اينقدر راحت نزديك افطار با احساسات مردم بازي ميكنيد ؟؟درسته قبول كردن فرزندان بي سرپرست كار خوبيه ولي اين روش يه نوع مبادله انسان بود خيلي زشت بود ...
خيلي قشنگتر بود كه به اون خانواده محترم قول بهزيستي رو مبني بر قبولي فرزند منتقل ميكرديد مثل خيلي برنامه هاي سابق كه انجام داديد ...
تورو خدا اينقدر با احساسات مردم دم افطار بازي نكنيد ...
امسال ماه عسل خيلي بي پروا و غير كارشناسانه برنامشو پخش ميكنه ..
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
دوست عزیز چرا زیبائی این برنامه رو با یک نقد بیمورد زیر سئوال می برین؟
کجای این برنامه با احساسات و شعور ما توهین کرده ، شما این واقعیت رو که تو جامعه ما وجود داره رو نمی بینین؟ وقتی وجود داره و تو یک برنامه تلویزیونی مطرح میکنن ، به شعور ما توهین شد؟ چرا این همه به شعور ما توهین میشه تو برنامه های دیگه از ای حرف ها زده نمیشه؟؟؟
نظر طرفدار احسان
| درباره اعتراض به رفتار ضد انسانی در «ماه عسل»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
پاسخ
14
21
برنامش عالی بود پس خفه شو
پاسخ ها
نظر شرلوک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
نمونه ای از شعور طرفداران این برنامه رو ملاحظه فرمودید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
8
چرا نظر منو نمینویسید
پاسخ ها
نظر غزال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چون نظرات درست باید سانسور بشه، نظرات مخالف این مطلب
نظر user
| - |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
چي گفتي حالا ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
15
تو این مملکت هر کاری بکنی باید جواب پس بدی. این بدبختا مثلا خواستن کار درست رو به مردم نشون بدن. واقعا که!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
6
7
من از طرفداراي اين برنامم.همه جيزخيلي عاليه
امابعضي قسمتاش ادموشوكه ميكنه
مثل هديه دادن اين بجه.واقعا بجه اون لحظه شوك شده بود.يكمعجيب بود جطور كارشناساي بهزيستي زيرباراينكاررفتن
درسته اون خانواده يبارامتحانشونوبس داده بودن.اماامتحانشون واسه ميلاد بود نه شاهين
منم ازاون روز فكرم دركير ارقسمته.جطورامكان داره
شاهين كوجولو يه انسانه ن لوح سباس ....
پاسخ ها
نظر غزال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اگه برنامه رو دقیق می دید متوجه می شدید با شاهین از قبل هماهنگ شده بود و اینکه مجری عنوان کرد که به شاهین یک قولی داده بوده..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
3
9
خیلی هم برنامه خوبی بود من کلی گریه کردم شمااگه ازدید معنوی نگاه می کردین ازدست اندرکاران برنامه و آقای عیخانی که اجراش هم واقعا عالیه تشکرمی کردین
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
خوش به حالت انقدر خوشی داری و انقدر همیشه میخندی که برای تنوع دنبال بهانه برای گریه میگردی! من اگر خدای نکرده یک قسمت از این برنامه های منقلب کننده ی! صدا سیما رو ببینم شب حتما باید برای درد معده عصبی بیمارستان بستری بشم.
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
دوست عزیز خوشی و تلخی تو زندگی همه هستش ، اگه شما از خوشی های زندگی بی ثمر هستین مشکل جای دیگه است ، تا لحظات تلخ زندگی رو تجربه نکنی نمی تونی ارزش روزها و لحظات خوش رو بفهمی ، اگه می خوای ازش کار احسان علیخانی رو بفهمی حتما سری به پرورشگاه کودکان بی سرپرست بزن
ممنونم ازت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
13
اون خونواده قبلا صلاحیت خودشونو نشون داده بودن
دست علیخانی هم درد نکنه
این فعالان تا حالا چقدر به فکر بچه های بی سرپرست بودن خودشون تا حالا همچین کاری کردن
همه از حسادت دارن میمیرن
نترکین یه وقت
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
15
بنظرم كاراقاي عليخاني انسان دوستانه بود كودكي رابه خانواده اي سپرد كه امتحانشان راخوب داده بودند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
4
بال
-
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
5
14
يكي نيست به اين کنشگران مدنی بگه عزيز جان بچه سپردن الكي نيست كه.اينا قبلا سرپرستي شو به عهده گرفتن مراحل قانوني طي شده حالا اوردن توي برنامه به صورت نمادين تحويل پدرومادر جديدش دادن.شما کنشگران مدنی بريد يه فكري به حال كودكان كار و كودكان خياباني بگيريد.بريد براي بهبود وضعيت كودكان بي سرپرست يه فكري بگيريد
پاسخ ها
نظر امير
| - |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
كساني كه منفي ميدن چه جور طرز فكري دارن ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
10
خیلییییییییییی مصخره اید این کارا چیه میخواید بقیه رو خراب کنید کار کاملا جوانمردانه ای بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
2
9
کلا بعضیا میخوان تو هر کاری یه ان قلت بیارن تا ثابت کنن ماهم هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
پاسخ
1
10
خداوکیلی اینقدر زود قضاوت نکنید شما که از پشت صحنه برنامه خبر ندارید خود احسان عزیز هم گفته بود که خیلی وقته دنبال این موضوعه مهم نیت انسانه و این نیت ارزشمند عمو عسلی کاملا در برنامه هاش مشهود و نمایانه یه خورده با دید مثبت تر به اطرافمون نگاه کنیم بازم میگم زود قضاوت نکنیم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
2
10
خیلی برای همتون متاسفم که انسانیت یادتون رفته وقتی یکی انسانیت به خرج میده بد میگید ازش پیشتون بده
اخسان علیخانی و ماه عسلیا این کارو کردن که یه بچه سرپرست داشته باشه با امکانات بزرگ شه زندگی عادی داشته باشه بعد میاین اینطوری حرف میزنید ؟؟ متاسفم انسانیتتون کجاست؟؟؟ جواب بدید به من میخوام قانعم کنید که کارشون اشتباهه انسانیتو یاد بگیرید لطفا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
4
2
برنامه ماه عسل خیلی عالیه ولی به نظر من هم نباید تصویر بچه ها رو تو رسانه نشون می داد بالاخره این بچه ها شاید وقتی بزرگ بشن ناراحت بشن که همه گذشته اونها رو میدونن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
1
5
برنامه ماه عسل تلنگري به انسانهاي در خواب مانده ورفاه طلب همچون شما بدانديشان كه هركار مثبتي را منفي نشان ميدهيد ودم ازحقوق بشر ميزنيد شما كه فقط به فكر رفاه خويش هستيد وحاضرنيستيد يك سنگي را از راه مردم كناربگذاريد لطفا خاموش باشيد واينقدر دم از دلسوزي وحقوق انسانها نزنيد برنامه ماه عسل بهترين نمونه انسانهاي ايثارگر وخيرخواه را بنمايش ميگذارد خداوند به تمام دست اندركاران برنامه جزاي خير عطافرمايد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
6
حالا بیاو خوبی کن.یعنی یه کاره خوبم انجام میشه اینا گند میزنن توش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
9
4
كلاً برنامه جالبي نيست ، آدم رو ياده صفحه ي حوادث روزنامه ها ميندازه
علت اصلي مخاطب داشتنش هم اينه كه مردم ما فقط دنبال اين مسائل هستند
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
رضا جان
این برنامه معمولا یکروز در میان اتفاقا خیلی هم جالبه ، ولی واقعیت جامعه ما خیلی تلخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
1
6
اتفاقا کار علیخانی خیلی خوب وباسلیقه بود خجالت بکشین با اون بیانیتون 3 نفر بیانیه میدن میگن از طرف جامعه مدنی کودکان!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
22
1
با سلام اقای علیخانی یادتونه اومدین قم مجتمع سیرنگ تبلیغ کلاس های کنکوری بتا ضمانت اون جا هم کردین هم اون جا کلاهبردار بودن هم یک سال ما تلف شد هم شما یه پول خوب به جیب زدین مشهور بودن این مزیت ها رو هم داره اخه یادمه اون سال که رتبه برتر اوردید ماه عسل نذاشتید تبلیغ کلاس کنکور کنند چون حتما واسه خودتون سود نداشت ولی وقتی بهتون پول میدن خوب تبلیغ میکنید
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
خب مثلا که چی؟احسان و خراب کردی؟هه
نظر همساده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
اون علی ضیا بود رفت همایش بتا قم با پوریا پور سرخ و......تو گوگل سرچ کنید
نظر ....
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اون علی ضیا بود اومد قم همایش بتا
تو گوگل سرچ کن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
1
8
متاسفم با استدلال شما اون بچه یتیم و بی سرپرست باید میموند تا مثلا غرورش خدشه دارنشه این برنامه ها رو پخش میکنن تا اگر کسی امکانات داره بیاد این کارو انجام بده و تشویق بشه همین موضوع اهدای عضو اول از طریق رسانه و فیلم و سریال مطرح شد سپس همه گیر شد که اینم دست شما بود میگفتید یعنی چی که طرفو تیکه تیکه کنید!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
1
11
كنشگران مدني وقتي ميبينن خودشون بي عرضه هستند از اين اقدامات عصباني ميشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
9
به نظرم ما عادت به انتقاد کردیم وگرنه خیلی کار قشنگی بود..........
مرسیییییییییییییییی از تموم ماه عسلیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
پاسخ
0
2
behtare bereed ghomsheed va nazar nadeed va in khabar vaghean mozakhrafe choon dorey 6mahe mal kasy hast ke baravaleshe bache mighere na khanevadey ke ghablan 24 sal ye bachey malolo hemayat kardan taze bayad tashakor konan ke vaghean ensanhay paky hastan ke mitonan sarparasty bacheharo ghabool konan pas lotfan zer nazaneed etefaghan man baray amom khoshhalam ke saheb farzand dighary shood choon ba azbeyn raftan milad dasht zanamom zajr mikesheed va ghose mikhord man vaghean az barnamey mah asal mamnoon ishala hamishe in barname to mahramezoon edame dashte bashe ba vojood mojry khob va tavanghary hamchoon ehsan alikhany
پاسخ ها
نظر امير
| - |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
الان به خودت بگن دوباره بخون ميخوني ؟ بابا ملت حوصله ندارن فارسي بخونن اينجا مقاله نوشتي به زبان فينگيليش ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
1
3
خوبی به این ملت نیمده تایکی کارخوب میکنه سریع می خوان زمینش بزنن... دل من حوصله کن دادزدن ممنوع است، کم بکن این گله فریادزدن ممنوع است، بین این قووووووووووووم که هرکارصوابیست کبااااااااااااااب، دل سوخته را باد زدن ممنوع است.
نظر آتشی ترین هوادار
| درباره اعتراض به رفتار ضد انسانی در «ماه عسل»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
0
3
کافه بس کن سوژه گیر نمیاری به این چیزای مسخره دامن نزن کار انسانی بوده نسوز این قدر چون نمی تونی بهش گیر بدی این کارا رو نکن.
پاسخ ها
نظر محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
اینجا مجلست
کافه یجا دیگست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
0
4
جمع کنید باباااااا باز دیدید احسان داره طرفداراش زیاد میشه سعی میکنید با یه موضوع مزخرف خودشو برنامه ای که سالهاست میلیونی بیننده و طرفدار داره خراب کنید ؟ مثلا بقیه ی برنامه هاتون خیلی خوب و با حفظ شئونات اسلامین آخه ؟؟؟ دهن مردمو باز نکنید توروخدا جمع کنید این مطالب مزخرفو . بگو خب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
پاسخ
0
4
واقعا که
فقط بلدین مثه عقده ایی ها انتقاد بیجا کنین
مطمئنا این کار کارشناسی شده بوده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
9
0
این اولین بار نیست که علیخانی گند می زنه و شعور مخاطب رو به بازی می گیره ... ایکاش رمضان سال دیگه افراد بی مسئولیتی مثل این برای مردم برنامه ساز نشن
پاسخ ها
نظر محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
میخوای تو برو برنامه بساز
نظر حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
آیول محسن . والااااااااا ، مثلا برنامه های دگه خیلی قشنگن؟مثلا تو برنامه بسازی چی میسازی محمود ؟ ها ؟ پرچم احسان و برنامش همیشه بالااااااااااااست
نظر eliiii
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
این چرت و پرتارو فقط یسری آدم حسود میگنننننن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
5
احسان و همه بچه های ماه عسل کارشون حرف نداره بعدشم واقعا این حق این پدر و مادر نیس که بعد یه عمر زحمت که واسه میلاد کشیدن و حالا دیگه میلادی نیس واسه اینکه کنارشون باشه یه جوری کمتر غم بچه ای که اون همه بهش وابسته بودنو حس کنن؟
چقدرررررررر بی انصافن بعضیا
همه ی ماه عسل واقعیت های جامعه ماست گرچه ما عادت داریم چشمامونو رو همه چی ببندیم اگرچه تلخه ولی هس باید بهشون توجه کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
1
2
هر کسی یه برداشتی از این برنامه داشت ولی به نظر این کارشون هم خوب بود و هم بد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
3
امیدوارم کسانی که این جور مسائل زیبا را که مردم دوست دارند به خفت و خواری می کشند و چنین حرکت زیبا را خوار می دانند به بدترین عذاب گرفتار شوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
1
آقاي كنشگر مدني اگه شما ها كارتون را درست انجام ميدادي نبايد اينط.ر ميشد شماميبري بزرگش ميكني يالا يا فقط شلوغ ميكنيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
1
0
من نه علاقه ای به علیخانی دارم نه به ماه عسلش . . . نه حرف کسایی رو قبول دارم که اومدن بت ساختن از این مجری و حرکت پسندیده ش و نه موافق این کنشگران مدنی هستم . . . اما عقیده م اینه که هیچ چیز در هیچ رسانه این کشور واقعی نیست . . . بعدشم قبل از نظر دادن و جو گیری یه کم از خودمون سوال بپرسیم بد نیست . . . مثلا اینکه بین اینهمه بچه بی سرپرست چرا اون پسربچه ؟ و جدای از همه اینا : در این مملکت در همین رسانه انواع استفاده های ابزاری داره از کودکان می شه چرا کسی صداش در نمی یاد؟ نمونه بارزش "آرمیتا رضایی نژاد" چرا در مورد این بچه هیچ بیانیه ای صادر نشد ؟ آرمیتا بزرگ شه از خودش چه تصویری داره ؟ شده بازیچه دست قاتلای باباش .از کودکی آرمیتا سوء استفاده نشد؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
2
این مدعیان حقوق کودک کجان .وقتی پدرو مادری فرزند خودشون رو میسوزونن کجان. وقتی حضانت فرزند طلاق رو به پدری که معتاد هست میدن کجان که حالا سرو کله شون پیداشده.اصلا مگه تو ایران همچین نهادی داریم.پس چراخودشون رو نشون نمیدن.تو یه برنامه تلویزیونی بیان واز کارهایی که برای بچه ها کردن بگن!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
7
این مدعیان حقوق کودک کجان .وقتی پدرو مادری فرزند خودشون رو میسوزونن کجان. وقتی حضانت فرزند طلاق رو به پدری که معتاد هست میدن کجان که حالا سرو کله شون پیداشده.اصلا مگه تو ایران همچین نهادی داریم.پس چراخودشون رو نشون نمیدن.تو یه برنامه تلویزیونی بیان واز کارهایی که برای بچه ها کردن بگن!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
5
گاهی یه اعتراضی هایی به بعضی چیزها م یکنید که آدم می خواد از فرط افراطی بودنتون رو افکارتون بالا بیاره. اینقدر توی این جامعه در حق کودکان ظلم میشه ، انقدر کودک بدبخت و بیچاره و گشنه هست که اتفاقا با پدرو مادرشونم دارن زندگی می کنند اما تو بدترین شرایط زیست. انقدر کودک ازاری و بهره کشی از کودکان هست که شما آقای مددکار اجتماعی و حامی حقوق کودکان حتی ازشون هم خبر نداری بعد میاین به یه برنامه تلویزیونی گیر میدین. اتفاقا بنظرم این شماهایین که می خوایین با این جریانات بگین مام هستیم و یه خودی نشون بدین .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
5
من کاری به سیاستهای جذب مخاطب این برنامه ندارم. ولی هیچ برنامه دیگه ای رو هم ندیدم که انقدر تلاش کنه مردم رو تشویق کنه که راجع به هم قضاوت نکنن. حتی خود علیخانی هم تو این حرف ها پخته تر شده.
موضوع دوم اینکه درمورد این بچه و اینکه چقدر از موضوع خبر داشته اطلاعی ندارم ولی خیلی خوب میدونم برای اینکه یه بچه رو به فرزندی قبول کنی ، انقدر اذیت میشی که وسط راه پشیمون میشی. انگار نه انگار که با این کار حداقل زندگی سه تا آدم کامل میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
1
Khaheshan dorost barnamaro bebinid,milad pesare ma'alol bode va. 6mah pish morde,behzisti in kodako behesh dade Baray ghadrdani,onai ke ba in barname moshkel daran az hasodishone va mikhan in barname va mojri ro badnam konan,
Baray hame ke in Hesse hesadato daran moteasefam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
0
5
اولا که شاهین معلول نبود خیلیم سالم بود بعدشم اونایی که میگن رفتار ماه عسلیا ضد انسانی بوده خب خودشون در مورد شاهین و بچه هایی مثل شاهین چیکار کردن که حالا شدن منتقد برنامه ما؟؟؟کلا یه جورایی مد شده تو هر برنامه ای که احسان علیخانی مجری باشه همه احساس مسئولیت و نوع دوستی میکنن و دلشون میخواد الکی ایراد بگیرن.ماه عسل یه برنامه کامله و احسان عزیز هیچ رفتار ضد انسانی نکرده پس لطفا بزارین کارشونو بکنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
0
2
sarajoon azat mamnoonam ke az aghhay alikhany va amoy man hemayat kardy
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
63
1
برنامه اش مزخرفه
پاسخ ها
نظر زینب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
مزخرف تویی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
1
3
به نظر من كه قضاوت عجولانه نكنيد!مطمن باشيد كه قبلا تمام كقدمه چيني ها از طرف مراكز مربوطه انجام شده وصلاحيت انها احراز شده و فقط جنبه نمادين داشته من كه خيلي خوشم اومد از اين كار!يه كمك عاطفي به هر دو بود و تشويق بقيه زوجهاي بدون فرزند به انجام اين كار پسنديده!به حد كافي در كشور ما فقر فرهنگي بيداد ميكنه و رسانه ما چون ضعيف عمل كرده و قبلا از اين برنامه ها نداشته دليل نميشه از اين برنامه خوب انتقاد كنيم احسان عليخاني از خيلي از مسولان بي خيال و باري به هر جهت در بيدار كردن مردم نقش داره!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
پاسخ
0
5
من از نزدیک لمس کردم این برنامه رو.هیچ شکی نیس که بهترینه بقیه ام که نشستن توخونه هاشون بهتره سرشون از توبرف بیارن بیرون اینجا ایرانه.ولی انگار بعضیا اشتباهی اومدن.... تمتم این برنامه سازیا واسه اینه که تو یه همچی ماهی منوتو به خودمون بیایم. حالا یه آدمم مثه احسان مشهور بشه چه اشکال داره..هر چن احسان نیازی به این برنامه ها نداره برا مشهور شدن پس مهر خاموشی ب لباتون بزنین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
پاسخ
1
6
بهترين برنامه است كه من دوستش دارم مخصوصا مجريش كه واقعا در شان اين برنامه است من خيلي دوست دارم ماه عسل
پاسخ ها
نظر m
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
اییییییییییییییییییش
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
کک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
پاسخ
14
0
احسان علیخانی فقط دنبال مشهور شدنه به فکر خودشه براش مهم نیست یه بچه معصوم رو ابزار دست خودش بکنه
انسانیت نداره آدم بیخودیه
البته امسال علیخانی ها زیادن آدمای کم درک مثل خیلی ها که با کارای این آقا موافقند ،البته همیشه این طوریه که همه خوب و بد را تشخیص نمیدن مثل الان متاسفم که بعضی از هموطنان میتونن اینقدر وسیله دست این آدما باشن و کارای ضد بشریشونو تایید کنن
با عوامل این برنامه باید برخورد بشه و نذارن این برنامه ادامه پیدا کنه
بی شرمیه
برنامه مزخرفففففففففففففففففففف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۴
پاسخ
14
62
کاش یه نفر با خود احسان علیخانی توی یه برنامه زنده همین کارو بکنه یعنی اینکه شخصیتش را له کنه بعدم همه دلشون به حالش بسوزه
اون موقع میتونه بفهمه کارش درست بوده یا نه
البته چوب خدا صدا نداره مطمئنم که نتیجه عملشو حتما میبینه،نمیدونم این آدمای کوچک چطور میتونن به خودشون اجازه بدن که این طوری با یه طفل معصوم توی برنامه زنده بخورد کنند، یعنی چه فکر میکنند خودشون از همه بهترند؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
پاسخ
19
6
jenabe mani ba che angizeyi in arajifo tahvile melat midi??oun fandogheto bekar bendazi bad nistttt ,salahiato shayestegio ghodrat bayane alikhani vase hichkas ghabele chesh pooshiiiiii niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist.bad nist age adama monsefane nazar bedan too kole fako familo ashnahayii ke mishnasam hichkas barname tv be joz mah asalo dudkesh nemibinan.chon hardoshun be noyi daran moshkelate jamearo nekoohesh mikonan yakhoosusiate khubi ke hame mitunan dashte bashano tu mardom bar miangizand.hala yeki dar ghalebe tanz yeki dar ghalebe vagheyaat
نظر طرفدار عمو عسلی
| درباره اعتراض به رفتار ضد انسانی در «ماه عسل»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
0
15
اولا از رفتار بچه و اون زوج معلوم بود که قبلا بچه با اونا زندگی نمی کرده و برنامه نمادین نبوده اینو یه بچه دو ساله هم می تونست بفهمه دوما خیلی با احترام با این بچه برخورد شد و اصلا تحقیر نشد مطمئن باشین این بچه وقتی بزرگ بشه آدم موفقی میشه که با افتخار میگه قبلا یتیم بوده و هیچ ابایی از گفتنش نداره چرا؟چون صاحب خانواده خوبی شده و اونا رو عامل موفقیت خودش میدونه سوما اصلا با احساسات ما بازی نشد این برنامه داره حقایق زندگی رو به ما نشون میده چیزایی که واقعا وجود داره.ما فقط ابراز ناراحتی می کنیم همین ولی احسان دست به کار شده داره به اندازه وسعش تلاشش رو می کنه حتی شده به اندازه تغییر یه نگاه منفی ولی ما چی؟شمایی که غر میزنی چی؟در ضمن یه چیزی وجود داره به نام کنترل که باهاش کانال رو عوض می کنن.هر کسی این برنامه رو دوست نداره می تونه کانال رو عوض کنه!امیدوارم همیشه احسان مجری ماه عسل باشه و امیدوارم همیشه در اوج باشه.چشم همه حسودا کف پاش!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
31
3
فعلا که سو استفاده از کودکان در صدا سیما رونق گرفته مثلا در برنامه عمو پورنگ از برنامه ای که برای بچه ها است سو استفاده می کنند برای تبلیغات ماکارونی و سمند و ....
سو استفاده عموپورنگ از بچه ها برای کسب درآمد!
نظر طرفدار عمو عسلی
| درباره اعتراض به رفتار ضد انسانی در «ماه عسل»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶
پاسخ
1
2002
هوادارای احسان بکوبن لایکو تا روی بعضی ها کم شه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
پاسخ
49
24
درداحسانم به جونتون هرکی بش بدگفت بره بمیره ازحسودی...الهی امین
پاسخ ها
نظر طرفدار عمو عسلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
آمین یا رب العالمین
نظر قليچ خاني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
بد بد بد بد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
پاسخ
0
1
hamash mozakhrafe chert nagid kheyli ham kareshun khub bud laaghal ye saye pedar madari balaye sare in bache umad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
پاسخ
0
3
اتفاقا خیلی هم کار درستی کردن..اخه مگه میشه همینجوری ب کسی بچه بدن ک شماهاخودتونو میکشین!!حتما ازراه قانونی بوده خب!بعدشم مثه اینکه اوناقبلابیستواندی ازیه بچه معلول مراقت کردناااا؟؟!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
پاسخ
0
2
براتون متاسفم که انقدر کوتاه فکرید اقای علیخانی گفتند اگه گوشی بود برای شنیدن اگه چشمی بود برای دیدن خیلی خوب میفهمید که گفتن هدف براورده کردن ارزوی مادری که از بهزیستی تقاضا گرفتن بچه کرده به دلیل بالا بودن سن موفق نشده.......نه این خزعبلات یک عده .....متاسفم براتون
نظر مریم کاوسی فر
| درباره اعتراض به رفتار ضد انسانی در «ماه عسل»
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پاسخ
0
17
به نظرم این کار هم اقدام خوبی بود و هم یک خلاقیت عالی بود. اقدامات قانونی لازم در زمان فرزند قبلی انجام گرفته بوده و سایر مراتب قانونی این یکی هم حتما در پشت پرده صورت گرفته که بهش کودک رو اهدا کردن... نمیدونم چرا مفاد این نامه مسائل بدیهی رو به چالش کشیده.
آیا ما هم باید بگیم که این متن رو گذاشته تا بازدید سایتش بالا بره؟ :| یا شاید بهتر باشه بگیم اینهایی که نامه رو نوشتن کمبود توجه داشتن :| !؟
امان از یک عده ی همیشه معترض به همه چیز، همیشه طلبکار، همیشه منفی نگر و ...
به نظر من به هیچ عنوان توهینی به اون کودک صورت نگرفت و استفاده ابزاری نشد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پاسخ
0
3
با سلام
برنامه بسیار قشنگی بود من شیفته ی برنامه ی ماه عسل هستم مخصوصاباحضور مجری بسیار خوب،چون ماه عسل وآحسانش واگه نباشه این برنامه مخاطب نداره ومن که به شخصه غیرازاحسان کس دیگه ای باشه نگاه نمیکنم چون احسان کیفیت این برنامه رو بالامیبره وکارهاشم خلاف انسانیت نیست حسودا چشم دیدنشوداشته باشیدآقای علیخانی متشکرم......
احسان عزیزم خیلی ماهیییییی..
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
پاسخ
0
50
برنامه ماه عسل جای خودشو پیدا کرده طبیعیه که یه عده بخوان تخریبش کنن.بهتره بیانیه صادر کننده ها بفکر تحقیر خیلی بچه های دیگه از جمله بچه های خیابونی باشن.متاسفانه یه عده اون مطلب رو که باید بگیرن نگرفتن.........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
پاسخ
0
4
من کاملاً با این مطلب مخالفم به نظر من نویسنده چطور تونسته از این زاویه و اینقدر بدبینانه به ماجرا نگاه کنه و بررسی موضوع از این منظر واقعا برام تعجب آور بود چون تمام بیننده های برنامه متوجه شدن که خانواده مورد نظر نه تنها فاقد صلاحیت نبوده بلکه با نگهداری از فرزند معلولی که متعلق به خودشون نبوده حسن نیت و صلاحیت خوشون رو قبلا ثابت کردن و چرا نیمه پر لیوان و نگاه نکنیم و نگیم که قصد این برنامه اجرای شو و بازار گرمی نبوده بلکه ترویج و تبلیغ رفتار بوده که ماهم میتونیم موجبات شادی رو برای کودکان فاقد خانواده فراهم کنیم.البته ما مختاریم که از هر موضوعی برداشت خودمونو داشته باشیم اینم نظر من بود.تا ببینیم بقیه چی میگن و ازچه زاویه ای به این جریان نگاه میکنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
پاسخ
0
10
برنامه خیلیم خوبه کور بشه چشم حسوداشششششششششششش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
پاسخ
0
1
بابا چرت نگین کارشون هم خیلی خوب بود ما که به یاد همدیگه نیستیم الان انصافا کدومتون به فکر بچه های بی سرپرست هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من که میگم کارشون عالیییییییییییییییه/انشالله موفق باشن در پناه حق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
پاسخ
0
0
خودتون که ازین کارا نمیکنین حداقل بزارین بقیه انجام بدن ..........چرا انقر زود قضاوت میکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
پاسخ
0
0
برنامه ات عاليه خدا بهت توفيق و سلامتي بده اصلا به بد خواهات توجهي نكن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
پاسخ