۶۱۱۸۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

همدانی: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم

مربی سابق گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال همین است، یک روز هستیم و یک روز نیستیم، باشگاه گسترش فولاد جزء باشگاه‌های خصوصی ایران است، حق طبیعی این باشگاه است که بخواهد تغییراتی را ایجاد کند

خبرگزاری فارس: ستار همدانی درخصوص فسخ قرارداد با گسترش فولاد تبریز و جدایی از این تیم، اظهار داشت: فوتبال همین است، یک روز هستیم و یک روز نیستیم، باشگاه گسترش فولاد جزء باشگاه‌های خصوصی ایران است، حق طبیعی این باشگاه است که بخواهد تغییراتی را ایجاد کند ، ما تمام تلاشمان را کردیم ، هر کاری که از دستمان برمی‌آ‌مد برای این تیم انجام دادیم، زحمت کشیدم و متاسفانه فوتبال روی خوشش را به ما نشان نداد و نتوانستیم در این تیم نتایج خوبی کسب کنیم. من برای کادر جدید و باشگاه خوب گسترش فولاد تبریز آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم بتوانم نتایج خوبی را کسب کنم و به رتبه بالای جدول برسم.

همدانی در پاسخ به این سوال که گفته می شود درگیری لفظی بین او و نصیرزاده مدیرعامل گسترش بوجود آمده است نیز اظهار داشت: خیر؛ هیچ اتفاق و درگیری رخ نداده، آقای زنوزی مالک محترم باشگاه گسترش فولاد مشکلات ما را حل کردند، به هر حال آدم بزرگی در زمینه ورزش هستند و مخصوصا برای فوتبال ایران کمک‌های زیادی را انجام داده اند، حتی دیدید که به تیم ملی ایران در بحث سفر به روسیه چه کمک های انجام دادند. من مشکلاتم را با او درمیان گذاشتم آقای زنوزی همیشه به من لطف داشته و با صحبت‌هایی که انجام دادند مشکلات برطرف شد و هیچ درگیری رخ نداد.

وی در ادامه افزود: همانطور که یک روز مربی می‌آید و یک روز هم می‌رود مدیر باشگاه هم یک روز هست و یک روز هم نیست. من با اشخاص مشکل خاصی نداشتم به هر حال آقای زنوزی، آقای نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل این تیم انتخاب کرد و ما به احترام آقای زنوزی به نصیرزاده احترام گذاشتیم چرا که جزء کارشناسان خوب فوتبال و داوری هستند و اعتقاد داریم هر چیدمانی که از سوی هیات مدیره انجام می‌شود باید احترام گذاشت و ما این کار را انجام دادیم و خدا را شکر هیچ مشکلی بعد از جدایی ما بوجود نیامد.

همدانی در خصوص استقلال تهران نیز گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و در حال حاضر احساس می‌کنم با سکوت کردن می‌توان به این تیم پرطرفدار کمک زیادی کرد. امیدوارم تصمیماتی که گرفت می‌شود به صلاح این تیم باشد و آرزو می‌کنم که این تیم به جایگاه اصلی خودش برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج