۶۱۱۹۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش: رنکینگ فیفا جنبه سرگرمی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از بازی تدارکاتی با روسیه به‌عنوان یک تجربه بزرگ یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم‌های ملی روسیه و ایران در ورزشگاه کازان درباره تفاوت جایگاه این دو تیم در رده‌بندی فیفا گفت: فکر نمی‌کنم رنکینگ فیفا علاقه‌مندی ما برای این بازی باشد. فیفا واقعیت‌های تیم‌ها را منعکس نمی‌کند و شرایط موقتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. رنکینگ بیشتر جنبه سرگرمی برای تیم‌های ملی دارد. البته بهتر است که بالاتر از حریف باشید، اما خیلی این موضوع مهم نیست. فوتبال آسیا می‌تواند از اروپایی‌ها بیاموزد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: مفتخریم که در شهر کازان و روسیه هستیم. همچنین افتخار می‌کنیم که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی خواهیم کرد. ما بازی‌های خوبی در انتخابی جام جهانی داشتیم،‌ اما الان مرحله جدیدی است. بازی با روسیه تجربه کاملی را به ما می‌دهد. چیزهای زیادی را به دست خواهیم آورد که پیش از این نمی‌دانستیم. برای ما مهم است که بازی را با یک تیم متحدتری نسبت به گذشته به پایان برسانیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نتیجه بازی فردا برابر روسیه مهم است و هر دو تیم تلاش خواهند کرد. مهم‌ترین مسئله این بازی کسب تجربه و قوی‌تر شدن در یک آزمون دیگر بین‌المللی است.

کی‌روش در بخشی دیگر از نشست خبری خود گفت: من چندین‌بار در روسیه بودم. به ویژه سفر سال ۲۰۰۸ میلادی با تیم منچستریونایتد را به خاطر دارم که فینال لیگ قهرمانان اروپا را بردیم. روسیه به نسبت‌های سال‌های گذشته بسیار پیشرفت کرده و تغییرات خوبی در صورت گرفته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره نتیجه تساوی 2 - 2 تیمش برابر سوریه در بازی پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه که باعث کمک به این تیم جهت حضور در مرحله پلی‌‌‌آف شد، اظهار داشت: اگر مردم فکر می‌کنند که می‌توانستیم به سوریه در این بازی کمک کنیم، بنابراین برزیل هم در نیمه نهایی جام جهانی 2014 به ژرمن‌ها کمک کرد.

وی افزود: من نمی‌توانم کلمات دیگران را کنترل کنم، اما به شما می‌گویم که می‌خواستیم برابر سوریه به پیروزی برسیم و همه کار کردیم. در فوتبال غیرممکن است همیشه برنده باشید. سوری‌ها سخت جنگیدند و به مساوی رسیدند. آنها در بازی با استرالیا با مشکل مواجه خواهند شد، اما در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران از ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      یه خارجی دلسوز تره تا خودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج