۶۱۲۱۴۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

طنز؛ پارک دوبل مقامات!

در محلی که خیلی از مقامات کشور تردد می‌کنند و جای پارک کم گیر می‌آید، یک جای پارک پیدا شد، اما تا مقامات خواستند خودرویشان را آن‌جا پارک کنند، یک ماشین خیلی ریلکس و تندوتیز رفت چپید تو جای پارک. برخورد مسئولان و مقامات چطور بود؟

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

در محلی که خیلی از مقامات کشور تردد می‌کنند و جای پارک کم گیر می‌آید، یک جای پارک پیدا شد، اما تا مقامات خواستند خودرویشان را آن‌جا پارک کنند، یک ماشین خیلی ریلکس و تندوتیز رفت چپید تو جای پارک. برخورد مسئولان و مقامات چطور بود؟

عارف: نشست توی ماشین خودش و سکوت کرد. هی منتظر ماند و سکوت کرد. آن‌قدر سکوت کرد که جایی که می‌خواست برود تعطیل شد. ایشان هم ماشین را روشن کرد و رفت پی کارش.

قالیباف: ایشان پیاده شد. در صندوق‌عقب را باز کرد. یک لوله از صندوق عقب درآورد گرفت دستش. بعد یک گازانبر برداشت گرفت دستش. ماشینی که توی پارک بود، از پارک خارج شد و رفت.

احمدی‌نژاد: ماشین را همان‌جا دوبله طوری پارک کرد که ماشین پارک کرده دیگر نتواند از پارک خارج شود. سپس از ماشین پیاده شد و به راننده‌ای که چپیده بود توی پارک، گفت حالا آب را بریز همان‌جایی که می‌سوزه!

علی مطهری: ابتدا از توی آینه نگاه کرد ببیند سرنشین زرنگ ماشین چه کسی است؟ اگر خانم بود، می‌رفت جای دیگری برای پارک پیدا می‌کرد. اگر یک زن و یک مرد در ماشین بودند، پیاده می‌شد نسبت آنها را جویا می‌شد و سپس تصمیم‌گیری می‌کرد. اگر راننده مرد بود اما... اوه اوه. بعدی لطفا.

محمدجواد ظریف: ١+٥ نفر از کسبه و ساکنان محل را دور ماشین جمع می‌کرد و جلسه‌ای برگزار می‌کرد که ١٧ساعت طول بکشد و سرانجام قطعنامه‌ای با امضای اعضای١+٥ و شورای امنیت در محکومیت پارک خودرو با استفاده از مرد رندبازی صادر می‌شد. قطعنامه جوری بود که آن‌طرف دنیا ترامپ می‌گفت، آخ! و ماشینش را از پارک درمی‌آورد.

شریعتمداری: طی مقاله آنلاینی که از پشت فرمان می‌نوشت و ارسال می‌کرد، یادآور می‌شد راننده مذکور از ایادی استکبار بوده و پارک او در جهت منافع آمریکاست و سرانجام متذکر می‌شد قبل از برجام کسی از این کارها نمی‌کرد و این جلف‌بازی‌ها همه نتیجه برجام است.

جهرمی- وزیر ارتباطات: از پشت فرمان بدون فیلترشکن توییت می‌کرد: یک راننده این‌جا با زرنگی پارک کرده. از این به بعد همه هزینه‌ها برای اون میشه.

قاضی زاده: ترمزدستی را می‌کشید و پیاده می‌شد. در این فاصله می‌دید جا‌ تر است و بچه نیست. شتر دیدی ندیدی. گلابی را از داشبورد برمی‌داشت و می‌خورد.

علی لاریجانی: اول با کسبه سمت راست خیابان ائتلاف می‌کرد. بعد با کسبه سمت چپ خیابان ائتلاف می‌کرد. بعد ماشین را مجاب می‌کردند محل را ترک کند. وقتی پارک کرد و خیالش راحت شد، اول ائتلافش با کسبه سمت راست خیابان را ملغی اعلام می‌کرد و بعد ائتلافش با کسبه سمت چپ خیابان را تکذیب می‌کرد.

یکی از مقامات سابق: به علت منع هرگونه حضور در سه‌ماه آینده بی‌خیال جای پارک شد و رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج