جاباما
۶۱۲۲۰۳
۵۰ نظر
۵۰۰۹
۵۰ نظر
۵۰۰۹
پ

فقط احمدی‌ نژاد شایسته رئیس‌ جمهوری است

با به جریان افتادن پرونده تخلفات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان وی با نوشتن نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نکاتی را متذکر شد که بر بی‌گناهی وی گواهی می‌داد.

روزنامه آرمان: با به جریان افتادن پرونده تخلفات محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان وی با نوشتن نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نکاتی را متذکر شد که بر بی‌گناهی وی گواهی می‌داد.

از سوی دیگر به تازگی گمانه زنی‌هایی مبنی برحضور احتمالی احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گوش می‌رسد. به همین دلیل و برای تحلیل و بررسی آخرین دیدگاه‌ها و اقدامات احمدی‌نژاد و یارانش با علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد در دوران شهرداری تهران و ریاست جمهوری و یکی از یاران نزدیک حلقه اول احمدی‌نژاد گفت‌وگو کردیم.

جوانفکر درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس تصریح می‌کند: «تا کنون هیچ صبحتی در این زمینه مطرح نشده و تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد به این مساله هرگز فکر نکرده است. روند تحولات کشور در سالیان گذشته، اثبات می‌کند که مجلس جایگاه خود را در همراهی و همسویی با خواسته‌ها و مطالبات مردم از دست داده است. بنابراین تصور می‌کنم مشکلات جدی کشور در شرایط کنونی، اجازه سرگرم شدن به انتخابات مجلس را نمی‌دهد».

در ادامه متن گفت‌وگو با علی اکبر جوانفکر را از نظر می‌گذرانید.

مواضع اخیر آقای احمدی‌نژاد به چه دلیل اتخاذ می‌گردد؟ چرا آقای احمدی‌نژاد در برخی اظهاراتش به صورت مستقیم سیستم و ساختار سیاسی کشور را زیر سوال می‌برد؟

برخی از سخنان دکتر احمدی‌نژاد نه در باره ساختار سیاسی کشور بلکه متمرکز بر اشکالات موجود در نظام تصمیم‌گیری و متناسب نبودن برخی مسئولیت‌ها با اختیارات آن بوده است. اشکالاتی که می‌توان آنها را منشأ بسیاری از معضلات امروز کشور دانست.

آیا آقای احمدی‌نژاد از یک سیاستمدار به ورطه اپوزیسیونی غلطیده است؟

مردم ایران، دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان پرچمدار راستین آرمان‌های خود و نماد واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شناسند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها ایشان را به همین سبب مورد تمجید قرار داده‌اند. یک سیاستمدار با هوش، متدین و انقلابی همواره وضع موجود را رصد می‌کند و آن را با اهداف و آرمان‌ها می‌سنجد و اشکالات و ضعف‌های آن را به امید برطرف شدن بازگو می‌کند. اپوزیسیون خواندن دکتر احمدی‌نژاد متاثر از یک تلاش مذبوحانه سیاسی و تبلیغاتی است.

در شرایط کنونی موضع دقیق آقای احمدی‌نژاد نسبت به ولایت فقیه و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب چیست؟

دکتر احمدی‌نژاد قبلا در این زمینه صحبت کرده‌اند و می‌توانید به سوابق مراجعه کنید. با این وجود به این نکته اشاره می‌کنم که دکتر احمدی‌نژاد به عنوان یک فرد عملگرا، همواره و در عمل موجب عزت و اقتدار نظام ولایی بوده است و قطعا با افرادی که با شعارهای توخالی، خود را ولایتمدار معرفی می‌کنند و از رهبری برای امیال و اهداف شخصی خود هزینه می‌کنند تفاوت اساسی و ماهوی دارد.

آیا دیدگاه آقای احمدی‌نژاد در سال۹۶ نسبت به ولایت فقیه مانند سال‌های قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال۸۴ است؟

ولایت فقیه یکی از مهم‌ترین اصول قانون اساسی است و دیدگاه آقای احمدی‌نژاد نسبت به ولایت فقیه هیچ تغییری نکرده است.

به نظر شما آقای احمدی‌نژاد در سال۹۶ چه تفاوت‌هایی با احمدی‌نژاد سال۸۴ کرده است؟

یک فرد متدین، مردمی و انقلابی که مشی فکری و سیاسی و منش عملی او همواره مبتنی بر ارزش‌های الهی و انسانی بوده است، تحت تاثیر گذشت زمان و تحولات زمانه، پخته‌تر و در باورهای خود عمیق‌تر و راسخ‌تر و در دفاع از اصول و آرمان‌هایش شجاع‌تر می‌شود. من چنین برداشتی از دکتر احمدی‌نژاد دارم.

میزان محبوبیت و مقبولیت آقای احمدی‌نژاد در بین اقشار مختلف مردم در سال۹۶ نسبت به سال۸۴ چه تفاوتی کرده است؟

او یک اصلاح‌گر واقعی و مردمی است و گذشت زمان محبوبیت دکتر احمدی‌نژاد را به طور غیرقابل انکاری نزد مردم افزایش داده است.

احتمال حضــور آقای احمدی‌نــــژاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال۹۸ به چه میزان است؟ در صورت حضور چه اهدافی در این زمینه ترسیم شده است؟

تاکنون هیچ صبحتی در این زمینه مطرح نشده و تصور می‌کنم دکتر احمدی‌نژاد به این مساله هرگز فکر نکرده است. روند تحولات کشور در سالیان گذشته، اثبات می‌کند که مجلس جایگاه خود را در همراهی و همسویی با خواسته‌ها و مطالبات مردم از دست داده است. بنابراین تصور می‌کنم مشکلات جدی کشور در شرایط کنونی، اجازه سرگرم شدن به انتخابات مجلس را نمی‌دهد.

چرا آقای احمدی‌نژاد در نامه اخیر خود به رئیس قوه قضائیه طوری عنوان کرده که مانع ریاست جمهوری لاریجانی است؟

من بر این باورم که تحرکات اخیر آقای علی لاریجانی، از برنامه‌ریزی وی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری حکایت می‌کند. بنابراین به‌نظر من تنها کسی که قاطبه مردم و بر اساس تجربه او را شایسته چنین جایگاهی می‌دانند، دکتر احمدی‌نژاد است! کاملا واضح است که ایشان را سد راه خود تلقی می‌کند. چنین به نظر می‌رسد که آقای علی لاریجانی قصد دارد پیش از فرارسیدن زمان انتخابات در سال ۱۴۰۰، با استفاده از اهرم‌ها مسیر ریاست جمهوری‌اش را هموار کند. هیچ‌کس خود را برای بار دوم و چندم در معرض انتخاب مردم قرار نمی‌دهد، اما به نظر می‌رسد در کشور ما کسی به این منطق روشن اعتنایی ندارد.

آقای احمدی‌نژاد چه موانعی می‌تواند در مسیر ریاست جمهوری علی لاریجانی ایجاد کند؟

این سوال را باید از آقای علی لاریجانی بپرسید.

تحلیل شما از آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری سال۱۴۰۰ چیست؟ آیا با رویکردی که دولت آقای روحانی در پیش گرفته در ۱۴۰۰ یک دولت صددر صد اصلاح‌طلب و یا اصولگرا برسر کار می‌آید یا اینکه دوباره یک دولت میانه‌رو مسیر دولت آقای روحانی را ادامه خواهد داد؟

اگر انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ نیز به سبک و سیاق دوره‌های اخیر باشد، مردم حتما به یک نامزد جریان سیاسی اصولگرا رای نخواهند داد و از انتخاب خود نیز هیچ نفعی نخواهند برد، اما اگر برای مردم فرصت انتخاب قائل شوند و اجازه داده شود تا استعدادهایی از درون ملت ایران بجوشد، حتما مردم به کسی رای خواهند داد که بتواند خاطره خدمات بزرگ دولت‌های نهم و دهم را در یادها زنده کند.

به چه میزان احتمال نزدیک شدن احمدی‌نژاد به اصلاح‌طلبان در آینده وجود دارد؟

اگر منظورتان جریان سیاسی اصلاح‌طلب با رویکردهای فعلی باشد، قطعا هیچ احتمالی برای نزدیک شدن وجود نخواهد داشت. جریان اصلاحات مدت‌هاست به رقیب جریان اصولگرا برای کسب قدرت تبدیل شده است.

تفکرات آقای احمدی‌نژاد در چه زمینه‌هایی به گفتمان اصلاحات نزدیک شده و در چه زمینه‌هایی از گفتمان اصلاحات فاصله دارد؟

تفکرات دکتر احمدی‌نژاد مبتنی بر اندیشه انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی و انسانی است، بنابراین مقایسه آن با تفکرات یک جریان سیاسی قدرتگرا، حتما کار اشتباهی خواهد بود. آقای احمدی‌نژاد در عمل نشان داده است که به لحاظ مفهومی و نه سیاسی یک اصولگرا و اصلاح‌طلب واقعی است!

به نظر شما چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی بین آقای احمدی‌نژاد وآقای رئیسی برای ریاست‌جمهوری کشور وجود دارد؟

اصولا مقایسه این دو را با یکدیگر، یک اشتباه مبنایی می‌دانم.

دیدگاه شما درباره پرونده‌های تخلف آقای احمدی‌نژاد که این روزها رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفته چیست؟

این پرونده‌ها نتیجه یک کار سیاسی برای تخریب دولت قبل است که با هدف انتقام گرفتن از آن یکشنبه معروف در سال ۹۱ دنبال می‌شود.

رابطه آقای احمدی‌نژاد با برادر مرحومش(داوود احمدی‌نژاد) چگونه بود؟

مناسبات دکتر احمدی‌نژاد با برادرشان برپایه احترام برادر کوچک‌تر به برادر بزرگ‌تر بود.

آیا آقای احمدی‌نژاد در سال‌های پایانی عمر برادر مرحومش با ایشان در ارتباط بود؟

بله، وضعیت بیماری و شرایط سختی که برای آن مرحوم به‌وجود آمده بود از دغدغه‌های اصلی دکتر احمدی‌نژاد محسوب می‌شد و بنده بارها از نزدیک شاهد تلاش مجدانه ایشان برای پیگیری مسائل پزشکی و درمان حاج داود بودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      توهم محمود

      پاسخ ها

      • علی

        حالا کی بهش رای میده بذار اصلا کاندید شه

    • علی احمدی

      احمدی نژاد هرچی بود بخدا از روحانی و این وعده های دروغیش بهتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره دلار 900 تومانی رو کرد 4000 تومن و یک کشور رو نابود کرد خدا ازش نگذره

    • بدون نام

      احمدی نژاد تنها چیزی که بلد نیست مدیریت است واگر دومرتبه رییس جمهور شود مملکت را نابود میکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این انگا بهش نمی چسبه خدمت گذار واقعی بود هسته ای مدیون او بودیم

      • بدون نام

        منظورت تحریم های هسته ای هست دیگخ ؟

    • بدون نام

      اه اه اه حال آدم به هم میخوره ازاین همه دروغ که شب وروز از همتون میشنوه واقعا کلا شماها مردم نجیب را احمق فرض کردین ولی خوتون هستید .

    • بدون نام

      توکه همه را راست گفتی ....‌‌‌

    • هموطن

      چرا شخص احمدینزاد واطرافیانش اینقدر به گفتن دروغ و وارنه جلوه دادن حقیقت اصرار دارند!؟ اقا مردم خیلی اگاه وهوشیار هستند و وقتیکه که میگید احمدینزاد هیچ برنامه ای برای حضور در مجلس ندارد مشخص است که دروغ محض است ،حالا که احمدینزاد فهمیده دیگر نمیتواند سکاندار قوه مجریه شود میخواهد با یک خیز بلند به مجلس راه پیدا کند تا بعد بتواند بر صندلی ریاست مجلس وقوه مقننه تکیه زند وجانشین لاریجانی شود،چون میداند دبگر از طرف مردم رای نمی اورد پس میخواهد از شهر کوچکی مانند گرمسار کاندید مجلس شود تا بتواند به مجلس راه پیدا کند وبعد با لابی گری به ریاست مجلس برسد،این مثل روز روشن است ولی طرفداران ونزدیکانش مردم را ساده فرض کرده وانکار چنین تصمیمی از سوی احمدینزاد میشوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وجدان یگانه محکمه ای است که احتیاج به قاضی ندارد چرا که در زمان احمدی نژاد خیلی ها صاحب خانه و ماشین شدند در حالیکه حالا خیلی ها نمیتوانند فیشهای آب و برق و گاز خود را پرداخت کنند

      • بدون نام

        شماهایی که نميتوانید خودتان را مدیریت کنید اومدين از دکتر احمدی نژاد راستگو و شجاع و زحمتکش حرف میزنید قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری لیاقت آدمهایی چون شماها خاتمی و ... هستند

    • بدون نام

      خدا از هر شر و بدی به دورت کند آقای احمدی نژاد خدا به حق پنج تن آل عبا دشمنانت را یا هدایت کند یا محو و نابود کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدترین شر و بد ی که آقای احمدی نژاد رو در بر گرفته همانا جناب استاد مشایی هستندو بعد توهم محبوبیت و قدرت و بگم بگم و ....

    • .علی اکبرمحمدی

      جناب آقای احمدی نژادیک فردمتدین جسوروانقلابی بی شیله پیله بوده ولایت فقیه راهم اعتقادداشته یاورطبقات پایین جامعه بوده وهست خداحفظش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولای مملکت کجا غیب شد؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا احمدی نژاد شایستس۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره شایسته ی اعدام

      • بدون نام

        احسنت

    • کاتب

      از اقای جوانفکر سوال نمایید التزام عملی به ولایت فقیه چیست؟؟؟؟ و در خصوص مرادشان اقای احمدی نزاد این التزام عملی را تشریح نمایند

    • پرویز سعادتپور

      درود بر پرچم داران جمهوری اسلامی ایران ودرود بر کسی که به فکر مردم و سر افرازی جمهوری اسلامی ایران است ای ملت عزیز بیاید با همفکری و هم اندیشی کشور را به جایگاه خودش برسونیم دنبال این چیکار کرد اون چیکار کرد نباشیم لطفا هیچ وقت ضعف نشون ندیم تا دشمنان جمهوری اسلامی ایران خوشحال نشوند وباعث سر افکندگی مملکت نشویم بیاید با تلاش بیشتری از روزنه ها بگذریم وبرای سر بلندی مملکتمون ایستادگی وصبور باشیم پنج تا انگشت دست رو نگاه کنید مثل هم نیستند پس طرز فکرها با هم فرق داره الان هر مرد در یک خانه رهبر ان خانه است آیا میتونید به راحتی اداره کنید پس به روحانی و غیره که برای مملکت زحمت میکشند توهین نکنیم چون اداره کردن هشتاد میلیون جمعیت خیلی آسان نیست من خودم از منتقدان دولت روحانی هستم ولی واقعا اشتباه میکنیم مشکلات ایشان خیلی زیاد است لطفا بیاید کمکشون کنیم بیشتر بگذاریم فکر وتمرکز داشته باشند

    • بدون نام

      لطفا تایید کن سر دبیر محترم

    • بدون نام

      من از دولتمردان خواهش میکنم همدیگر را تخریب نکنید شما فکر ودغدغتون باید ملت وکشور جمهوری اسلامی ایران باشد هر کس به اندازه توانش میتونه سکان دار باشه

    • مسعود

      احمدی نژاد خادم واقعی ملت و مردم بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملک سلمان هم به خودش میگه خادم الحرمین شریفین

    • مسعود

      احمدی نژاد خادم واقعی ملت و مردم بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و مردم ایران نادم واقعی انتخاب احمدی نژاد !!!

    • بدون نام

      اونایی که میگن دوره احمدی نژاد خیلی خوب بود یادشون نره نفت بشکه ای 200 دلار بود. عایدیش یارانه 45 تومنی بود

    • بدون نام

      درود بر شرف ابرمرد .مرد اقدام وعمل . محبوب دلها . رئیس جمهور خدمت گذار . مردمی. خار چشم دشمن . دشمن مستکبران. یار مظلومان کشور .پیرو مولا علی . مالک اشتر زمان چشم بدت کور باد ای بدیع شمایل ماه من و شمع جمع و میر قبایل

    • بدون نام

      عزیزان درحال حاضر هر گوشه از روز نامه ها و فضای مجازی را دنبال می‌کنیم اختلاس و حیف و میل بیت المال ومال اندوزی و حقوق های نجومی توسط مسولین و اطرافیانشان رخ میدهد و یارانه عده ایی بیچاره را که ذیحق هستند قطع نمودند تا جیب خودشان پر شود این است دولت بی تدبیر و ناامید از ان

    • حسین رحمانی

      احمدی نژاد یه مهره سوختس وتاریخ مصرفش تمام شده ودران هشت سال صد سال کشور و عقب برد خدا لعنتش کنه بگم بگم رو

    • بدون نام

      چرا یکطرفه قضاوت می کنید مگر همین حالا در حکومت روحانی دلار از 4000 تومان نگذشته گرانی های همه روزه و فقیر شدن مردم را مگر نمی بینید تا همین الان روحانی چه گلی بسر مردم زده جز دروغ و وعده های سرخرمن چیز دیگری نصیب مردم شده برجامشون هم که مالیده شد و چهار سال عمر و سرمایه های ملت به فنا رفت و جز لبخند های تلخند چیزی ندیدیم صد رحمت به احمدی نژاد . ضمنا طبق معمول چون باب میلت نیست منتشرش نمی کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلار 2 روزه از 3800 اول دوره روحانی به 4000 تومن رسیده نه اینکه زمان احمدی نژاد از 900 تومن به 4000 تومن رسید. انصافتو شکر

      • بدون نام

        قحط الرجاله تو این مملکت

    • خراباتی

      خواهش میکنم مردم را با این حرفها گول نزنید ، کسی که آدم درستی باشه تو دارو دسته اینها نمی ره و نیست ، بازم زمینه برای رای به بی لیاقتها ایجاد نکنید ، همشون فقط به فکر منافع خود شأن بودن و خواهند بود . بهتری نبوده و. نیست متاسفانه ،!

    • نادر

      آمریکا و اروپا سر قضیه هسته ای امتیازات بیشتری به احمدی نژاد دادند زیر بار نرفت آقای جلیلی بارها و بارها به این موضوع اعتراف کرده است ولی آقای روحانی دو بار سر قضیه هسته ای امتیازات بی حد و مرز به آنها داد هنوزم که هنوز است چرا نتوانسته تحریم ها رو برداره فقط در دولت آقای روحانی وعده داده اند و دروغ پشت دروغ گفته است. لااقل احمدی نژاد باج به شغال نداد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جلیلی هم از دارودسته احمدی نژاده . اینارو نگه چی بگه؟؟

    • بدون نام

      دشمنان بدانند اول و آخر خدا بعد رهبر عزيزتر از جانمان و بعد آقای احمدی نژاد دلسوز مردم و کشورند والسلام

    • مهراب

      دوستان در زمان احمدی نژاد دلار 1000 تومان بود نه 9000 تومان شد 3500 بعد در ان زمان چرخ اقتصاد میچرخید دروغ نمیگفت همه سر کار بودن اگه هم گرانی بود در امد بود کار خانه ها فعال بودنند 20 درصد غنی سازی میشد مردم همیشه میگفتند پول نفت ما نقد میخواهیم او داد اما خیلی ها سنگ زیر پاش انداختند مهر مسکن داد بیمه داد سهام داد با همه کشورها دوست بود عربستان جرعت نمیکرد ایران را تحدید کنه یک طرفه غضاوت نکنید کسانی که به احمدی نژاد تحمت میزنند پولدارنند و دلشان نمیخواد طبقه های محروم چیزی داشته باشن روحانی چه کرده از وقتی که اومده داره قر میزنه بیمه ها را گران کرد چندین برابر برق اب گاز تلفن نون گران کرد بنزین و گازوعیل را ماشین وسایل خونه سهام داره از مردم میگیره تما چرخهای اقتصاد خوابونده ووووو یه کم بنگر بعد قضاوت کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از املای تحدید و جرعت و غضاوت و تحمت و قر و گازوعیل سطح سواد طرفدارای احمدی نژاد هم معلوم شد. قبول احمدی نزاد واسه شما خوب بود . باشه

    • alef

      معتقدم ۹۸درصد از پاسخ های اقای جوانفکرغیرواقعی،غیرشفاف‌ انحرافی،تمام تفرهست!!

    • بدون نام

      احمدی نژاد یک فرد متوهم و بی فکره که هم اقتصاد مملکت رو خراب کرد هم وجهه ی ایران رو در دنیا سیاه کرد.هشت سال رییس دولت بود ۵۰ سال مملکت رو به عقب برگرداند. والسلام

    • علی

      راست میگه برای اینکه کلا ایران نابود کنه بدرد میخوره

    • بدون نام

      به جان هرچی مرده احمدی برمیگیرده چشم دشمنانش کور واقعا دکتراحمدی شایسته ریاست جمهور هست

    • علیرضا ج

      هموطن بیسوادی که راجع به دکتر نظر میده یا اجیر شده باند پوله یا قدرت وگرنه خودش هم میدونه همه مستضعفین که هشتاد درصد مردم اند حامی دکتر احمدی نژاد اند ایشان در عملکرد یک اصولگرا و اصلاح طلب واقعی اند

    • بدون نام

      اگر احمدی نژاد بد بود و مرد بهش رای نمیدادن، خوب تایید صلاحیتش میکردین
      احمدی نژاد از روزی بد شد که . . .
      الان هم تلاش میکنن تا نیاد به عرصه
      ما مردم زود بازی میخوریم

    • بدون نام

      زمان احمدینژاد عزیز ۳۰توماناز۵۰تومان یرانه پس از پرداخت آب برق تلفن وگاز میماند اما حالا ۱۰ تومان آب مصرف کرده ایم ۴۰تومان آمده تبصره۴-۶_و.،.. وام. بگیریم پول آب وبرق بدبم اعتراض کردیم گفتند دولت گران کرده حالا اوبد بود م،ج وح ف خوبن

    • امیر

      به نظر من آیندگان خواهند نوشت که چطور احمدی نژاد مانند چنگیز مغول ایران را ویران کرد.
      احمدی نژاد همه بدبختی تو یه طرف،اون قیافه زشتت که باعث آبروی ایران بود یه طرف ایکبیری برو بمیر.

    • امیر

      فقط احمدی نژاد.ودیگر هیچ

    • امیر

      اگه می گین احمدی نژاد محبوب نیست وطرفدار نداره بزارین بیاد تو عرصه تا ببینید چقدر طرفدار داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج