۶۱۲۲۸۲
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

هتلی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد

اگر قصد داشتید از روستای قرون وسطایی اوبیدوس در پرتغال دیدن کنید دیگر نیاز نیست با خودتان کتاب ببرید. فقط کافیست یک جا در هتل «Literary Man» رزرو کنید و سپس از کلکسیونی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد لذت ببرید.

برترین ها: اگر قصد داشتید از روستای قرون وسطایی اوبیدوس در پرتغال دیدن کنید دیگر نیاز نیست با خودتان کتاب ببرید. فقط کافیست یک جا در هتل «Literary Man» رزرو کنید و سپس از کلکسیونی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد لذت ببرید و هر کتابی که می‌خواهید بخوانید. این هتل در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد و اکنون به عنوان بهترین هتل جهان برای دوستداران کتاب مشهور شده است. این کتابخانه یک کلکسیون در حال رشد از آثار ادبی را شامل می‌شود که بیشترشان به زبان انگلیسی هستند. کتاب‌ها را هر جایی در داخل هتل از کنار دیوارهای سالن بزرگ آن گرفته تا استندهای هریک از ۳۰ اتاق خواب آن آن می‌بینید. کتاب‌ها موضوعات متنوعی از رمان و شعر تا کتاب آشپزی را شامل می‌شوند.
اما اگر یک کتاب واقعا خوب پیدا کردید و نتوانستید آن را تا مدت اقامتتان تمام کنید چه اتفاقی می‌افتد؟‌ می‌توانید برای همیشه آن را با خود به خانه ببرید، از آنجا که بیشتر کتاب‌های این هتل قابل خریداری هستند از جمله کتاب‌های قدیمی و کتاب‌های نایابی که تا ۵۵۰ دلار قیمت دارند. بااین حال بیشتر بازدیدکنندگان ترجیح می‌دهند به این مجموعه کتاب بیفزایند به جای اینکه از آن کم کنند و معمولا کتاب هایی که با خود می‌آورند را به این هتل اهدا می‌کنند. ظاهرا کلکسیون این هتل به سرعت رشد می‌کند و به زودی به ۱۰۰ هزار کتاب خواهد رسید. این هتل تنها هتل با تم مطالعه در جهان نیست، اما قطعا بزرگترین کلکسیون کتاب را دارد. هتل کتابخانه نیویورک که ۶۰۰۰ کتاب، هتل Nines در پورتلند در اورگان و هتل «Book and Bed» در توکیو نیز ۳۰۰۰ کتاب دارند.
هتلی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد
هتلی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد
هتلی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد
هتلی که بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج