۶۱۲۳۰۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

امروز؛ آغاز ثبت‌ نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد

پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امروز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا: پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امروز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه جاری می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد امروز می توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام به سایت اینترنتی واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند و آدرس سایت و واحد های دانشگاهی در سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد به آدرس iau.ac.ir درج شده است.

درصورت عدم اعلام زمان بندی از سوی واحد دانشگاهی محل پذیرش پذیرفته شدگان لازم است شخصاً در روز سه شنبه ۱۸ مهر ماه ۹۶ جهت ثبت نام به واحدهای مربوطه که آدرس و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرسwww.sanjesh.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است،‌ عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت نام مقتضی است به آدرس سایت آن واحد ها مراجعه کنند.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره دکترای تخصصی ph.d

براساس این گزارش،‌شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که به منظور تأمین بخشی از هزینه های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می شود و علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه باید مبلغ ۱۳۲۰۰۰۰ ریال بابت هزینه خدمات آموزشی به شماره حساب جاری محل دانشگاهی قبولی قبولی واریز کنند.

و همچنین پذیرفته شدگان باید، حق بیمه حوادث مبلغ ۲۷۵۰۰ ریال می باشد که هر پذیرفته شده باید آن را به حسابی که دانشگاه مشخص نموده واریز کنند.

گفتنی است، پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان برای دریافت کارنامه این مرحله از انتخاب رشته می توانند به سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.com مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج