۶۱۲۳۵۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ اعتیاد ترامپ و زوال خانواده

همانطور که می‌دانید این روزها رئیس جمهوری امریکا تحت تأثیر فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» قرار گرفته و تا دو دقیقه ولش می‌کنی از قفس پریده و به ایجاد رعب و وحشت در جهان می‌پردازد. در یکی از آخرین موارد، ترامپ گفته که تا چند هفته آینده از برجام خارج می‌شود.

وحید میرزایی در روزنامه ایران نوشت:
همانطور که می‌دانید این روزها رئیس جمهوری امریکا تحت تأثیر فیلم «دیوانه‌ای از قفس پرید» قرار گرفته و تا دو دقیقه ولش می‌کنی از قفس پریده و به ایجاد رعب و وحشت در جهان می‌پردازد. در یکی از آخرین موارد، ترامپ گفته که تا چند هفته آینده از برجام خارج می‌شود. بر همین اساس جواد ظریف در مصاحبه‌ای گفته است که «امریکا به تحریم‌ها معتاد شده». در اینجا قصد داریم با توجه به گزارش‌های منابع آگاه، برای نخستین بار پرده اعتیاد ترامپ به تحریم‌ها را برداشته تا گوشه‌ای از حقایق زندگی خصوصی ترامپ بر همگان مشخص شود.

روز- داخلی- انباری خانه ترامپ در کاخ سفید

ملانیا، همسر ترامپ رو‌به‌روی میز آرایش نشسته است و برای میهمانی بعد از ظهر کاخ سفید مشغول پاشیدن اکلیل به بالای پلک‌هایش است که ناگهان از انباری خانه صدای عجیبی می‌شنود. به آرامی و بدون اینکه به میک‌آپش آسیبی برسد، اسپری فلفل را برداشته و به سمت انباری می‌رود. درِ انباری را باز می‌کند و نور کمی را انتهای انباری تاریک کاخ سفید مشاهده می‌کند. کمی جلوتر می‌رود و می‌بیند یک نفر پتویی را روی خودش انداخته و صدای به هم خوردن خودکار و روان‌نویس به گوش می‌رسد. جلو می‌رود تا اسپری فلفل را با چشم‌های سارق آشنا کند که ناگهان از زیر پتو دونالد ترامپ بیرون می‌پرد.

ملانیا(با تعجب): دونالد تویی؟؟ خوشم باشه. اینجا‌داری چه غلطی می‌کنی؟

ترامپ: مَ... مَ.... من کاری نمی‌کنم؟ اومدم عکسای قدیمی رو پیدا کنم تو انباری.

ملانیا: یعنی خاک بر سر من که خوشگلی و جوونیم رو گذاشتم پای تو. تو مردی؟ تو نامردی.
ترامپ: عزیزم‌داری اشتباه می‌کنی.‌داری زود قضاوت می‌کنی.

ملانیا(در حال گریه): بازم حرفای تکراری. جز جیگر بزنی مرد. اون قلم و کاغذ چیه دستت؟ هاااان؟ مگه نگفتی ترک کردم؟ مگه نگفتی بعد از تحریم کره‌شمالی دیگه هیچ تحریمی رو امضا نمی‌کنی؟ معتاد.

ترامپ: باور کن این دیگه آخریشه. باور کن. از برجام که خارج شم دیگه پاک پاک می‌شم. قول می‌دم. تازه با پکیج گیاهی ترک اعتیاد حیات پاک آشنا شدم که در عرض دو هفته می‌تونم ترک کنم و هیچ تحریمی رو امضا نکنم. خوبه نه؟

ملانیا (با دو مشت گره کرده به سینه‌اش می‌کوبد): هیچی نگو. دیگه نمی‌تونم. دیگه به اینجام رسیده. اصلاً حواست به زندگیت هست؟ میدونی پسرت «بارون» شبا کجاست و چیکار می‌کنه؟ دیشب دیدم داره با رائول کاسترو رئیس جمهوری کوبا چت تصویری می‌کرد. اونم چه چتی!

ترامپ(با بغض): هاان... چی شده؟ بالاخره به یاد من افتادی؟ بالاخره از جلو میز آرایشت بلند شدی که منم تو زندگی ببینی؟! تو با من چه کردی ملانیا؟! کجا کنارم بودی که الان توقع پاک بودن ازم داری؟ همش یا تو مزون لباسی یا تو فلان مهمونی. منم آدمم. اصلاً حواست هست جامعه جهانی خصوصاً اتحادیه اروپا چه فشاری داره رو من میاره؟ هان.... دِ بگو... خسته شدم دیگه. موهام داره سیاه میشه. روزی که عقدت کردم موهام همش زرد بود اما حالا چی، بغلاش داره سیاه میشه. مونسم نبودی ملانیا... نبودی...

ملانیا: خبه... خبه... حالا واسه من احساساتی شده. دیگه فایده نداره. تو به تحریم‌ها معتاد شدی و نمی‌تونی ترک کنی. منم دیگه نمی‌تونم اینجوری. می‌رم خونه بابام. مهرم حلال، جونم آزاد.

ترامپ(با گریه): ملانیا نرو... من می‌رم ولی تو نرو... نرو که اگه بری این بچه‌ها به من آب و غذا نمی‌دن تا دستشویی‌ام نگیره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      مردم از خنده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج