۶۱۲۵۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سه موضوعی که در مصاحبه کاری نباید گفت

مسایل مالی و چک و چونه زدن در مورد حقوق یکی از بهترین قسمت های مصاحبه های کاری است. شاید از شما پرسیده شود حقوق درخواستیتان چقدر است. یا شاید شغل دلخواه خود را پیدا کنید اما حقوق آن به هیچ وجه خوب نباشد.

سه موضوعی که در مصاحبه کاری نباید گفت





برترین ها: مسایل مالی و چک و چونه زدن در مورد حقوق یکی از بهترین قسمت های مصاحبه های کاری است. شاید از شما پرسیده شود حقوق درخواستیتان چقدر است. یا شاید شغل دلخواه خود را پیدا کنید اما حقوق آن به هیچ وجه خوب نباشد.

همه ما برای کسب درآمد کار می کنیم و مسلما تعیین حقوق از همان ابتدا یکی از واجبات به نظر می رسد. اما باید در مصاحبه کاری به سه مورد حتما توجه داشته باشید تا موجب خرابکاری نشود و بتوانید حقوقی که تصور می کنید شایسته آن هستید را دریافت کنید.

«اصولابرای این موقعیت کاری چه حقوقی پرداخت می کنید؟»

اگر این سوال را در پاسخ به سوال «حقوق موردنظر شما چقدر است؟» بگویید، مطمئن باشید آنها از میزان پول پرداختی موردنظرشان کم خواهند کرد. در ضمن، حالا که موقعیتی برای بیان خواسته شما پیش آمده است با بیان این سوال مسخره، آن را از بین می برید و آنها هم از فرصت استفاده می کنند و مبلغ موردنظر خود را به شما تحمیل می کنند. بعلاوه، این مساله باعث می شود آنها تصور کنند شما در مورد شغل دلخواه و حقوق آن هیچ اطلاعاتی ندارید و بدون تحقیق و مطالعه برای استخدام اقدام کرده اید.
بهتر است از دوستان، آشنایان یا وب سایت های اینترنتی نُرم حقوق شغل خود را بیابید و اطلاعات کامل برای مصاحبه بروید.

سه موضوعی که در مصاحبه کاری نباید گفت

«بله! خوب به نظر می رسد.»

این را بدانید کارفرما در مصاحبه کاری در مورد حقوق، پایین ترین مبلغ را پیشنهاد می دهد. وقتی آنها مبلغی را پیشنهاد می کنند اول به توانایی ها و مدرک خود فکر کنید و ببینید آیا واقعا منصفانه است؟ به این توجه داشته باشید آنها شما را می خواهند و اکنون بهترین فرصت است برای خواسته های خود بجنگید. می گویند جنگ اول به از صلح آخر. مبلغ موردنظرتان را بگویید و دلایل آن را نیز بیان کنید.

«خیلی برای من فرقی ندارد»

در مرحله دوم مصاحبه که موضوع بحث، حقوق است، به هیچ وجه این جمله را بیان نکنید. لازم نیست به کارفرما بگویید اگر بودجه شما کم است پس من هم از حقوق خود صرف نظر می کنم و همان مبلغ پایین پیشنهادی شما را قبول می کنم. این نوعی ترفند شرکت ها است که با کمترین حقوق بهترین کارمندان را جذب کنند. اتفاقا نباید انعطاف پذیر باشید. تحقیق کنید و مبلغ درست و شایسته شغل خود را پیدا کنید و برای به دست آوردن آن هم اصرار داشته باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همينجوريشم كار بهمون نمي دن واي به حالي كه اينطوري هم برخورد كنيم. به قول بزرگترها اين ها حرفهاي رفيقاي نابابه گوش نده!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج