۶۱۲۶۱۲
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

کمک مردمی ۱۶ میلیاردی برای مسلمانان میانمار

رئیس جمعیت هلال احمر از کمک مردمی به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال برای آوارگان مسلمان میانماری خبر داد و گفت: دریافت کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اصغر پیوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره مقدار کمک‌های نقدی که از طریق مردم به جمعیت هلال احمر برای مسلمانان میانمار جمع‌آوری شده است، اظهار داشت: تا به امروز سه‌شنبه (۱۸ مهر ماه) بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شده است، که همچنان نیز دریافت این کمک‌ها ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آوارگی ۱۰۰ هزار مسلمان میانمار در مرز بنگلادش عنوان کرد: هر چه زمان می‌گذرد نیازهای این مسلمانان بیشتر و ما متأسفانه شاهد یک فاجعه انسانی خواهیم بود.

پیوندی با اشاره به بیشترین گرفتاری برای این آوارگان که غالباً برای کودکان و سالمندان و بیماران است، افزود: با رایزنی‌هایی که با مسئولان بنگلادشی خواهیم داشت در صدد هستیم تا مسیر مشخص‌تری برای ارسال کمک‌ها به آوارگان فراهم کنیم.

به گزارش تسنیم، در این راستا تعدادی از مسئولان کشورمان از وزارت بهداشت، هلال‌احمر و وزارت امور خارجه برای رایزنی با وزیر بهداشت و رئیس هلال احمر بنگلادش و همچنین دیگر مسئولان این کشور به داکا ارسال می‌شوند، همچنین مسئولان کشورمان از نزدیک به منطقه کاکس‌بازار که محل تجمع آوارگان مسلمان میانماری در مرز بنگلادش است نیز بازدید خواهند کرد.

کد #۱۱۲*۳*۷۴۱* روی تلفن‌های همراه برای جمع آوری کمک‌های نقدی جهت مسلمانان میانمار

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر اعلام کرد: هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق پایانه USSD روی تلفن های همراه با قابلیت واریز از طریق تمامی کارت‌های شتاب بانکی و واریز به حساب شماره ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران پرداخت کنند.

در این رابطه وحید رحمتی با اشاره اختصاص پایانه USSD روی تلفن‌های همراه برای جمع آوری کمک‌های مردمی هموطنان مهربان و بشردوست در سراسر کشور برای مسلمان آواره میانمار، اظهار داشت: کد #۱۱۲*۳*۷۴۱* به منظور تسهیل و سرعت بخشی در امر جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی اختصاص داده شده است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: هموطنان می توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق پایانه USSD روی تلفن‌های همراه با قابلیت واریز از طریق تمامی کارت‌های شتاب بانکی و واریز به حساب شماره ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت شعبه هجرت تهران پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بخدا خودمون الان واجب تر از مردم میانماریم اه ول کنید اونارو خب سوریه لبنان فلسطین عراق کم بود اینم اضافه شده اووف

    • بدون نام

      کاش این پول به مناطق محروم کشور خودمون کمک میشد

    • جعفر

      واقعا" متاسفم مردم ایران دارن از گرسنگی می میرن. که به هر در میزن واسه ی ی لقمه نون با این اوضاع بیکاری مملکت که هر روز داره فلج میشه.

    • وحید

      من به شخصه بدختم از مردم میانمار بدبخترم به داد من برسین

    • ایرانی

      کار بسیار زیبایی هلال احمر انجام داده.البته این به واسطه صداوسیما بوده اگر غیراز این بود مردم متوجه وخامت اوضاع نمی‌شدند ایا این سازمان هلال احمر سری به سیستان و بلوچستان با دوربین صداوسیما رفته که برای هموطنانمان این کار زیبا راانجام دهیم

    • سارا

      عجب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج