۶۱۲۶۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۷/۱۹


فال روزانه 1396/07/19
فال روزانه چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است
دوست عزیزی که 19 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با ذکاوت، پر انرژی، عمل گرا، مورد احترام همه و به شدت حساس هستید. شما یک سبک زندگی مستقل و آزاد را ترجیح می دهید که به شما اجازه ی حرکت در جهت اهدافتان را بدهد. امسال ترفیع رتبه ی کاریتان باعث خواهد شد که مسئولیت های بیشتری به عهده تان گذاشته شود، اما خوب مسلما وضعیت اقتصادیتان نیز به تبعیت از این پیشرفت بهبود پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال آغاز کار و حرفه ی جدیدی در خارج از کشور هستید امسال می تواند فرصت های خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. پروژه های کاری جدیدی که امسال به عهده خواهید داشت علاوه بر منافع مادی که برایتان به همراه دارند کلاس کاریتان را نیز بالاتر خواهند برد. در محیط خانه و خانواده اوضاع روبراه است و عشق و حمایت عزیزانتان را به طور ملموسی احساس خواهید کرد. زنان خانه دارد سالی پرکار و پر از مهمان را پیش رو خواهند داشت، شاید حتی یکی از اقوامتان چند ماهی در خانه ی شما مهمان باشد! شاید پاییز فرصت عاشق شدن را به شما ندهد، اما در تمام فصل های دیگر سال این شانس را خواهید داشت.
فال روزانه 1396/07/19
مسئولیت هایی که به عهده دارید منتظر شما هستند و به غیر از انجام کاری که منتظرتان است گزینه های چندانی نخواهید داشت. امروز از آن روزهایی نیست که دیگران زیاد حال و حوصله داشته باشند و عذر و بهانه هایی که برای انجام ندادن کارها و عمل نکردن به وعده هایتان می آورید را به راحتی بپذیرند. شاید فکر کردن به انجام این همه کاری که به عهده دارید شما را نگران و هیجان زده بکند، اما خوشبختانه شرایط کیهانی به گونه ای است که شما با به کار گرفتن انرژی موجود در امروز از پس انجام همه ی آنها برخواهید آمد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که قدم به قدم پیش بروید؛ انتظار نداشته باشید در چشم به هم زدنی همه کارها تمام شوند.

فال روزانه 1396/07/19
امروز بی آن که انتظارش را داشته باشید و یا آمادگی لازم را داشته باشید، در برابر حریف هایی قدرتمند قرار خواهید گرفت که به یکباره سر و کله شان پیدا می شود و به گونه ای شما را به چالش می کشند. خوب، شما در حال حاضر در مرحله ی مهمی قرار گرفته اید و این سربالایی ها و مشکلات را هم برای رسیدن به مرحله ای که می خواهید باید پشت سر بگذارید. در این راه باید تغییرات لازم را در خودتان و برنامه هایتان ایجاد کنید و متوجه باشید که این تغییرات برای رشدتان ضروری هستند. امروز شما هیچ علاقه ای به شنیدن جواب «نه» ندارید، اما با زور زدن هم به جایی نخواهید رسید، پس مواظب باشید پایتان را فراتر از حد خودتان نگذارید.

فال روزانه 1396/07/19
شما در حال حاضر دارید مرحله ی رشد فوق العاده ای را طی می کنید. روی این روند تمرکز کنید و ببینید برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن کجاها باید تغییرات ایجاد کنید. شاید از طرف افراد و انرژی هایی که در پیش رویتان قرار می گیرند به چالش کشیده شوید، اما این موضوع اصلا به معنی بدشانسی شما نیست و در واقع دارد شما را راهنمایی می کند که در چه زمینه هایی نیاز به ایجاد تغییرات دارید. ببینید این موقعیت های دشوار چگونه می توانند زمینه ساز رشد و پیشرفت شوند. انرژی منفی برخی از اطرافیانتان باعث تعجب و حیرت شما می شود، اما در حال حاضر کاری از دست شما برنمی آید و بهتر است که نگرش مثبت خود را با سر و کله زدن با آنها هدر ندهید!

فال روزانه 1396/07/19

امروز شما می خواهید که همکارانتان قضاوت مثبتی در مورد شما داشته باشند، اما متأسفانه آنها با تقاضاها و انتظارات بیش از حد خود مجالی برای شما باقی نمی گذارند تا وظایف شخصیتان را به بهترین نحو ممکن انجام داده و موفق باشید و همین باعث می شود که تحت فشار و استرس قرار بگیرید. شما بیش از اندازه حساس شده اید! چه اهمیتی دارد که دیگران چه فکری در موردتان می کنند؟! این خیرخواهی شما و تمایلی که به کمک کردن به دیگران دارید قابل تحسین است، اما در مرحله ی اول باید مسئولیت ها و وظایف خودتان را انجام دهید. بعد از آن اگر انرژی و وقتی برایتان باقی ماند و دوست داشتید می توانید به بقیه هم کمک کنید.
فال روزانه 1396/07/19

کنترل کردن احساس حسادتتان همیشه هم به آن سادگی که دوست دارید باشد نیست، مخصوصا وقتی یک نفر، آن هم شخصی که برایتان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است دارد به شما بی اعتنایی و کم محلی می کند! برای امروزتان برنامه های مشخصی داشتید، اما تلاش های شما برای ارضای نیازهای عاطفیتان بی نتیجه مانده اند و همین باعث می شود نتوانید روی کارهایتان تمرکز لازم را داشته باشید. شاید در مرحله ی اول این طور به نظر برسد که یک نفر دیگر مقصر است و دارد موقعیت موجود را تشدید می کند، اما به جای مقصر دانستن دیگران بهتر است نگاهی هم به خودتان بیندازید و ببینید نقش شما در ایجاد شرایط فعلی چه بوده است!

فال روزانه 1396/07/19
امروز بی قراری و بی حوصلگی شما کنترل همه چیز را از دستتان خارج کرده است، اما با کمی خودداری و صبر و حوصله می توانید به طور معجزه آسایی همه چیز را تحت فرمان خود در بیاورید. امروز تحت شرایط کیهانی موجود ممکن است وسوسه شوید که واکنش های سریع و حساب نشده ای از خودتان نشان بدهید، اما باید عواقب احتمالی این عجله ی خود را هم مد نظر داشته باشید. البته که قرار نیست بدترین احتمالاتی که به سرتان می زنند برایتان حتما پیش بیایند و داشتن چنین تصوری هم اشتباه محض است، کافی است کمی احتیاط کنید. اگر کمی دقت به خرج بدهید خواهید دید گزینه های بهتری هم برایتان وجود دارند.

فال روزانه 1396/07/19
امروز برای شما فرصت بزرگی را به همراه خواهد داشت که نباید به هیچ عنوان آن را نادیده بگیرید. اتفاقات کوچکی که امروز در زندگیتان می افتند می توانند نشان دهنده ی این باشند که شما به تغییراتی بزرگ در زندگی خود نیاز دارید و حالا که این همه انرژی در وجود خود احساس می کنید فرصت خوب است برای این که دست به کار شوید و جهت تازه ای به اوضاع بدهید. اگر این اواخر زحماتتان نتیجه ای که انتظار داشته اید را برای شما به همراه نداشته اند به این معنی نیست که باید بیخیال هدفتان شوید، بلکه باید از اشتباهات گذشته ی خودتان درس گرفته و نقشه ی راه را تغییر داده و مسیر تازه ای را برای رسیدن به مقصد خود در پیش بگیرید.

فال روزانه 1396/07/19
در حال حاضر موجی از انرژی در زندگی شما جریان یافته است. تغییرات و بازسازی های بزرگی در راه هستند که تعهدات و مسئولیت های جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت، تنها کاری که شما در این شرایط باید انجام دهید نشان دادن چراغ سبز است! شما باید متوجه باشید که این تغییرات عمده در زندگیتان چه اهمیتی می توانند داشته باشند. از ناشناخته ها نهراسید. شما خوب می دانید که به این تغییرات نیاز دارید، پس باید آشفتگی های و بی نظمی های ابتدایی که سر راهتان قرار خواهند گرفت را هم تحمل کنید تا از این فرصت هایی که در انتظارتان هستند بهره مند شوید؛ فقط مواظب باشید بیش از اندازه عجله نکنید!

فال روزانه 1396/07/19
مسئولیت زندگیتان را خودتان به عهده بگیرید. دست به کار شوید و در یکی از زمینه های مهم زندگیتان که نیاز به تغییر دارد دست به کار شوید. فرصت های بسیار خوبی قرار است برای شما فراهم شوند که باید خودتان را برای پذیرش آنها آماده کنید. اتفاقات غیر منتظره و امواج ناگهانی انرژی را تحت نظر داشته باشید و خودتان را برای ایجاد تغییرات آماده کنید. شاید این تغییرات در ابتدا اوضاع را کمی به هم بریزند، اما در نهایت قطعا رشد را برای شما به همراه خواهند داشت. مقابله کردن در برابر این موج تغییرات هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت و در نهایت مجبور به تسلیم خواهید شد، پس تا فرصت هست سعی کنید از آنها بهره مند شوید.

فال روزانه 1396/07/19
تصمیم گیری امروز برای شما بسیار آسان خواهد بود، به ویژه اگر اهداف مشخصی برای خودتان داشته باشید. جوی بر فضای امروز حاکم است که شما را قادر می سازد تغییرات مهمی را در زندگی خود ایجاد کنید، حداقل در یک جنبه از زندگیتان! با این حال به نفعتان است که زیادی هم عجله به خرج ندهید. فقط برای این که تغییری ایجاد کرده باشید و حال و هوای خودتان را عوض کنید دست به این کار نزنید. قبل از هر کار همه ی جوانب را در نظر گرفته و ببینید در چه جنبه ای از زندگی خود نیاز به تغییرات دارید. البته که در این راه با مشکلاتی نیز مواجه خواهید بود، اما تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که با شهامت با آنها روبرو شوید و به حرف دلتان گوش کنید.

فال روزانه 1396/07/19

شما دارید وارد دوره ی مهمی از زندگی خود می شوید که چه خودتان متوجه باشید و چه نباشید موقعیت های خیلی خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. شاید به یکباره احساس کنید که باید تغییراتی بزرگ و اساسی در یک جنبه از زندگی خود ایجاد کنید. این تغییرات بزرگ بخش عمده ای از مشکلات را حل خواهند کرد و با حذف آنچه لازم نیست جا را برای چیزهایی که در زندگی خود به آنها نیاز دارید باز خواهند کرد و آینده ای که آرزویش را دارید برای شما قابل دسترسی خواهند کرد. اکنون وقت درخشیدن شما فرا رسیده است! زخم عمیقی که در رابطه عاطفی شما ایجاد شده با چسب زخم حل نخواهد شد، شما به اقدامی خیلی جدیتر نیاز دارید!

فال روزانه 1396/07/19
امروز بی آن که انتظارش را داشته باشید لیست بلند بالایی از کارهای ناتمام به دستتان داده خواهد شد که شما باید به آنها رسیدگی کنید. شما نمی دانید چار باید بکنید، خودتان به اندازه کافی کار و مسئولیت به عهده داشته اید و این برایتان حکم تیر خلاص را دارد. با این حال بهتر است واکنش شدیدی نشان ندهید و جواب «نه» را با داد و فریاد ندهید. این کار تنها باعث خواهد شد که یک تنش و درگیری بی نتیجه پیش بیاید، پس سعی کنید موضوع را با کمی ظرافت و سیاست حل کنید. امروز اتفاقات عجیب و غیر منتظره ای در انتظارتان خواهند بود، پس اگر همه چیز طبق برنامه هایتان پیش نرفت زیاد شگفت زده نشوید و خونسردی خود را حفظ کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج