جاباما
۶۱۳۰۲۰
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان

با آغاز فصل سرما، وقت آن است که به عطرهای خود نیز تنوعی دهیم و رایحه هایی را که برای این فصل مناسب اند انتخاب کنیم.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: با آغاز فصل سرما، وقت آن است که به عطرهای خود نیز تنوعی دهیم و رایحه هایی را که برای این فصل مناسب اند انتخاب کنیم. اگر نمی دانید که چه عطری برای فصل های سردی چون پاییز و زمستان مناسب اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. ما در اینجا کلکسیونی از بهترین عطرهای پاییزی را مخصوص آقایان به شما معرفی می کنیم.
Million۱ - Paco Rabanne
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
وان میلیون از شرکت پاکو رابان یکی از عطرهای لوکس و فوق العاده محبوب میان آقایان است. حتی شیشه این عطر نیز حس قدرت و ثروت را منتقل می کند. با ترکیب رایحه هایی چون دارچین، چرم، عنبر، گریپ فروت، نعناع، رز، چوب و ادویه های تند، این عطر تبدیل به یکی از بهترین ها در صنعت مد و فشن شده است. اگر شما هم به دنبال رایحه ای جذاب و همه پسند هستید، این عطر را انتخاب کنید.
Le Male- Jean Paul Gaultier
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
لو میل عطری از شرکت ژان پل گولتیر می باشد که در سال ۱۹۹۵ تولید شده است. رایحه های اصلی این عطر اسطوخدوس، نعنا، هل، ترنج و از اسانس های ثانویه آن می توان به دارچین، وانیل، عنبر، چوب صندل، دانه تونکا و بهار نارنج اشاره کرد. ترکیب این اسانس ها با هم، عطری را تولید کرده که بسیار مردانه و دلبراست.
La Nuit de l`Homme- Yves Saint Laurent
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
این عطر که در سال 2009 تولید و روانه بازار شده است، رایحه چوب و ادویه های تند را به شما منتقل می کند. رایحه اصلی آن دارچین و رایحه های ثانویه آن اسطوخدوس و ترنج هستند که در کنار هم تضاد فوق العاده ای را ایجاد کرده و شما را در کل پاییز و زمستان راضی نگه می دارد.
Fahrenheit- Christian Dior
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
عطر فارنهایت دیور از سال ۱۹۸۸ تاکنون محبوبیت خود را در میان آقایان حفظ کرده که شامل رایحه های اصلی گل مینا چمنی، اسطوخدوس، سدر، نارنگی، زالزالک، ترنج، بابونه و لیمو است. از رایحه های ثانویه آن می توان به چوب صندل، گل بنفشه و موگه اشاره کرد. اگر از رایحه های گل لذت می برید، این عطر انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.
The One - Dolce & Gabbana
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
یکی از موفق ترین مدل های عطر دولچه و گابانا، د وان مردانه است. این عطر از سال 2008 تولید و روانه بازار شده است. رایحه اصلی آن گریپ فروت، گیشنیز و ریحان و رایحه های ثانویه آن زنجبیل و هل به اضافه تنباکو، عنبر و سدر است. عطری متفاوت از آنچه همیشه در بوتیک ها به مشام تان خورده است.
Encre Noire- Lalique
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
عطر انكر نوار لاليك در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. اگر به دنبال سادگی هستید، این عطر یکی از ساده ترین ها می باشد که از ترکیب تنها ۳ رایحه سرو، چوب کاشیرو و علف وتیور ساخته شده است. سبک مینیمالیست این عطر، آن را از تمام عطرهایی که تا به حال بو کرده اید، متفاوت کرده است.
Boss- Hugo Boss
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
عطر هوگو باس را از سال 1998 می توانید در بازارها ببینید. این عطر رایحه ای گرم، سرزنده و بسیار مردانه دارد. از ترکیبات آن می توان به سیب، ترنج، لیمو، گوجه فرنگی، آلو و زعفران اشاره کرد. دارچین، میخک قرنفلی، وانیل، چوب صندل، سدر، زیتون و علف وتیور از رایحه های ثانویه آن هستند.
London- Burberry
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
عطر لندن باربری، عطری شرقی است که از سال ۲۰۰۶ تاکنون تولید شده است. از رایحه های اصلی آن دارچین، اسطوخدوس و ترنج را می توان نام برد. چرم و تنباکو نیز از رایحه های ثانویه آن هستند که خاطره عطری ماندگار را در خاطر شما و اطرافیان تان باقی خواهد گذاشت.
L'Homme Prada Intense
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
این مدل عطر نیز بسیار شبیه به مدل های کلاسیک دیگر عطرهای پراداست که از دو اسانس عنبر و زنبق ساخته شده اند. با افزودن اسانس های دیگری چون سدر، دانه تونکا و نعناع هندی، این عطر رایحه ای گرم و دلنشین به خود گرفته که برای روزهای سرد سال بسیار مناسب است.
Armani-Stronger With You
بهترین عطرهای پاییز، مخصوص آقایان
اگر چه مدل زنانه این عطر آرمانی رایحه ای شیرین با عطر گل ها دارد اما ورژن مردانه آن سبکی کلاسیک داشته و از اسانس هایی چون شاه بلوط، وانیل، فلفل قرمز و گل بنفشه ساخته شده است. شما می توانید این عطر را هم برای مصرف روزانه و هم میهمانی های شبانه استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج