جاباما
۶۱۳۱۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان‌احتمالی عرضه قسمت‌دوم «The Last of Us»

نسبتا زمان زیادی از عرضه‌ی بازی «آخرین ما» یا همان The Last of Us نگذشته، ولی این بازی به یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین عناوین صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. به همین دلیل است که رونمایی از قسمت دوم این بازی، سر و صدای زیادی به پا کرد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: نسبتا زمان زیادی از عرضه‌ی بازی «آخرین ما» یا همان The Last of Us نگذشته، ولی این بازی به یکی از محبوب‌ترین و خاص‌ترین عناوین صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. به همین دلیل است که رونمایی از قسمت دوم این بازی، سر و صدای زیادی به پا کرد.
زمان‌احتمالی عرضه قسمت‌دوم «The Last of Us»
انتظارات برای The Last of Us Part II بسیار زیاد است. نزدیک به یک سال است که از رونمایی رسمی از این دنباله می‌گذرد، ولی اطلاعاتی از زمان عرضه‌ی آن نداریم. با این حال، آهنگساز معروف این بازی به صورت مبهم از زمان عرضه‌ی The Last of Us Part II گفته است.

«گوستاوو سانتاولایا» (Gustavo Santaolalla)، آهنگساز بازی The Last of Us، در مصاحبه با یک شبکه‌ی آرژانتیتی، به این موضوع اشاره کرده است که ممکن است قسمت دوم بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه شود: «در سال ۲۰۱۹ تمام می‌شود. البته من زمان دقیق عرضه را نمی‌دانم، ولی پروژه‌ای این چنین معمولا ساختش حداقل دو سال طول می‌کشد. در حال حاضر یک سال است که روی آن کار می‌کنم و پس از اتمام کنسرت آخرم در ۲۸ اکتبر، دوباره به لس آنجلس برمی‌گردم تا روی بازی کار کنم.»
زمان‌احتمالی عرضه قسمت‌دوم «The Last of Us»

صحبت‌های سانتاولایا بدون شک نمی‌تواند سند مهمی برای تایید زمان عرضه‌ی The Last of Us Part II باشد؛ طوری که کاملا واضح است این آهنگساز معروف هم زمان عرضه‌ی بازی را تخمین می‌زند. با تمام این اوصاف، اینکه The Last of Us Part II در سال ۲۰۱۹ عرضه شود اصلا اتفاق عجیبی نیست. احتمالا در مراسم PlayStation Experience دو ماه آینده، اطلاعات و تریلری تازه از بازی می‌بینیم، سپس سونی در E۳ سال ۲۰۱۸ تاریخ عرضه‌ی بازی که برای سال ۲۰۱۹ تنظیم شده را اعلام می‌کند.

با اینکه دوست داریم بازی زودتر از سال ۲۰۱۹ عرضه شود، ولی اگر استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ به این زمان برای پرداخت هر چه بیشتر بازی نیاز دارد، ترجیح می‌دهیم صبر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج