جاباما
۶۱۳۲۰۹
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی تا پایان سال در تهران

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: قرار است سهم هر دستگاه برای ایجاد اشتغال در بخش های صنعت، معدن،تجارت،جهادکشاورزی و خدماتی تقسیم شودو تا پایان سال ایجاد یکصد هزار فرصت شغلی به سرانجام برسد.

خبرگزاری تسنیم: هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای شورا برگزار شد.

نعمت الله ترکی؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران در پایان جلسه با اشاره به موضوعات مطرح شده و مصوبات جلسه گفت: سند توسعه ،سند آمایش، سند توسعه روستایی و موضوع اشتغال استان از موضوعات محوری مطرح شده در این جلسه بود.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم شورای برنامه ریزی استان طرح تکاپو و توسعه اشتغال است که براساس آن قرار است ۴۵۰ هزار شغل در کشور ایجاد شود و سهم استان تهران از این میزان حدود یکصدهزار فرصت شغلی است .

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه ریزی مقرر شد؛ سهم هر یک از دستگاهها برای ایجاد اشتغال در استان مشخص شود، توضیح داد: قرار است سهم هر دستگاه در بخشهای صنعت، معدن- تجارت، جهادکشاورزی و خدماتی تقسیم شود و تا پایان سال ایجاد یکصد هزار فرصت شغلی به سرانجام برسد.

ترکی به موضوع مطرح شده در جلسه در خصوص طرح هادی روستایی به تفکیک هر شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح هادی روستای هاجرآباد از توابع بخش مرکزی تهران در این جلسه مصوب شد.

وی تصریح کرد: سند توسعه استان قرار است به شکل بخشی در ۵ فصل به تصویب برسد و امروز حوزه جهاد کشاورزی استان در جلسه مطرح شد واز بخشهای مهم سند، تطبیق با سند برنامه ششم توسعه است و تا پایان برنامه نگاه ما باید طبق قابلیتهای استان باشد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همچنین به موضوع توجه به فرصتهای شغلی استان اشاره کرد و گفت: اتباع خارجی غیرمجاز که در بخشهای مختلف به کار گرفته می‌شوند، رصد و پیگیری شده و با راه‌اندازی سامانه الکترونیکی "خوش" ۲۰۰ هزار فرصت شغلی تعریف شده است.

ترکی همچنین به آغاز برگزاری سفرهای استانی استاندار نیز اشاره کرد و گفت: قرار است استاندار تهران هر هفته به دو شهرستان سفر کند و جلسات شورای برنامه ریزی استان مشترک با شهرستانها برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد رضایی

      باسلام نظربنده این است بیشتر شغل هادرکشور که خیلی ها تمایل کارکردن دارن دست اتباع خارجی افتاده که امیدواریم مسعولین برخورد کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج