۶۱۳۲۷۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عليپور: اول استقلال خوزستان و بعد الهلال

علي عليپور مهاجم پرسپوليس در اين فصل به اوج شكوفايي رسيده و يكي از بهترين‌هاي تيمش شده است.

خبر ورزشی: علي عليپور مهاجم پرسپوليس در اين فصل به اوج شكوفايي رسيده و يكي از بهترين‌هاي تيمش شده است.

كسي كه گادوين منشا را نيمكت‌نشين كرد و ستاره سرخپوشان لقب گرفته است. با علي براي دقايقي در خصوص شرايط پرسپوليس پيش از تقابل با استقلال خوزستان به صحبت پرداختيم كه مي‌خوانيد:

*بازي با استقلال خوزستان براي پرسپوليس چطور خواهد بود؟

ما شرايطي پيدا كرده‌ايم كه هر تيمي مقابل‌مان قرار مي‌گيرد، با تمام توان مي‌جنگد تا از پرسپوليس امتياز بگيرد. قطعاً استقلال خوزستان هم چنين شرايطي دارد. آنها كارشان از ما آسان‌تر است چون در خانه و با حمايت هواداران‌شان برابر پرسپوليس مي‌ايستند اما مطمئناً براي سفر به اهواز فقط يك هدف داريم و آن هم كسب پيروزي است.

*جايگاه استقلال خوزستان در جدول چندان جالب نيست. اين موضوع، كار پرسپوليس را راحت نمي‌كند؟

در ليگ نبايد به جايگاه تيم‌ها نگاه كرد، آن هم وقتي كه اين تيم‌ها قرار است برابر پرسپوليس بازي كنند. ما بدون اينكه به جايگاه حريف‌مان نگاه كنيم، با علم به اينكه انگيزه‌هاي تيم استقلال خوزستان بالاست و براي كسب امتياز از ما به ميدان مي‌‌آيد، وارد زمين مي‌شويم و مي‌خواهيم حريف را از پيش‌رو برداريم.

*پرسپوليس طي سال‌هاي اخير در اهواز گاهي براي كسب امتياز به مشكل برمي‌خورد. امروز شرايط را چطور مي‌بيني؟

همان‌طور كه گفتم، بازي آساني پيش ‌رو نداريم اما ما هم پرسپوليس هستيم و براي پيروزي در اين بازي هر كاري لازم باشد، در زمين انجام خواهيم داد. همين استقلال خوزستان دو فصل قبل قهرماني را از ما گرفت و فصل پيش هم نگذاشت ما در اهواز مقابل‌شان به پيروزي برسيم. حالا با همان بازيكنان و سرمربي به ديدار پرسپوليس مي‌‌آيد. من ضمن احترام به هواداران اين تيم اعتقاد دارم انگيزه‌هاي ما بيشتر است و استقلال خوزستان را در خانه‌‌اش شكست خواهيم داد.

*برخلاف تصوراتي كه وجود داشت، پرسپوليس در اهواز هواداران بسيار زيادي دارد. آنها مي‌توانند به شما كمك كنند؟

هميشه همين‌طور بوده كه موتور محرك ما براي كسب امتياز، هواداران بودند. آنها در همه جاي ايران به كمك پرسپوليس مي‌آيند و به ما روحيه مي‌دهند تا برنده از زمين بيرون بياييم. در همه جا طرفداران خونگرمي داريم كه از فرودگاه تا هتل و سپس ورزشگاه در كنارمان هستند و به ما دلگرمي مي‌دهند. اميدوارم در اهواز نيز حمايت كاملي از ما داشته باشند.

*شكست مقابل الهلال را فراموش كرده‌ايد؟

اين بازي براي ما با ناكامي بزرگي همراه بود اما همه بازيكنان همدل شده‌ايم تا با كسب پيروزي‌هاي بزرگ در آينده، دل هواداران را شاد كنيم و آن شكست را با پيروزي به دست فراموشي بسپاريم.

*بازي برگشت مقابل الهلال عربستان را چطور مي‌بيني؟

قطعاً براي كسب برد به ميدان خواهيم رفت و از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنيم. البته هنوز زمان زيادي تا آن بازي داريم و امروز فقط بايد به ديدار با استقلال خوزستان تمركز كنيم اما هواداران پرسپوليس مطمئن باشند با تمام قدرت‌مان به سراغ الهلال خواهيم رفت و مي‌خواهيم اتفاقات بازي رفت را جبران كنيم. ما تلاش‌مان را خواهيم كرد اما نتيجه دست خداست.

*محروميت مهدي طارمي چقدر در كيفيت بازي پرسپوليس تأثير داشته؟

قطعاً حضور مهدي به اين خاطر كه يك گلزن بي‌رحم است، هميشه به پرسپوليس كمك مي‌كند اما او درگير پرونده‌اي شده كه همه ما اميدواريم با سربلندي از آن خارج شود. جاي خالي مهدي در تيم هميشه وجود دارد اما من و ساير بازيكنان بيشتر مي‌دويم تا جاي خالي او را پر كنيم و نگذاريم پرسپوليس بدون طارمي با مشكلي مواجه شود. برانكو هم مربي بزرگي است و مي‌داند در اين مواقع چطور تصميم بگيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج