۶۱۳۴۰۶
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

ادامه واکنش ها به محکومیت سه خواننده پاپ

پس از رضا صادقی، مدیر برنامه‌های سینا سرلک نیز نسبت به خبر منتشر شده درباره صدور حکم محکومیت این خواننده‌ واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: پس از رضا صادقی، مدیر برنامه‌های سینا سرلک نیز نسبت به خبر منتشر شده درباره صدور حکم محکومیت این خواننده‌ واکنش نشان داد.

بر اساس متنی که رسیده است، مسعود دهقان به‌عنوان تهیه‌کننده و مدیر برنامه سینا سرلک با اشاره به اقامت موقت این خواننده موسیقی ایرانی در خارج از کشور گفت: ما از این طرح شکایت و برگزاری دادگاه بی‌اطلاع بودیم و امروز از طریق رسانه‌ها در جریان حکم صادرشده قرار گرفتیم. این حکم دادگاه غیابی بوده و قابل تجدیدنظرخواهی است و در اسرع وقت از طریق وکیل سینا سرلک به آن اعتراض خواهیم کرد.
ادامه واکنش ها به محکومیت سه خواننده پاپ
دهقان اضافه کرد: سینا سرلک از خوانندگان خوب کشور است و چنین حواشی از اعتبار و ارزش ایشان در بین مخاطبان کم نخواهد کرد.

خبری در برخی سایت‌ها ازجمله نوا منتشر شد؛ مبنی بر اینکه «علی لهراسبی، سینا سرلک و رضا صادقی (خواننده) به اتهام مشارکت در سرقت ادبی از سوی شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی کارکنان دولت تهران گناهکار شناخته شدند که رای صادره برای این سه خواننده مطرح و مردمی تحمل دو سال حبس تعزیری است».

در ادامه این خبر آمده «علی لهراسبی و رضا صادقی ترانه «سوغاتی» از اردلان سرفراز را خوانده و منتشر کرده بودند؛ قطعه «برخیز» با صدای سینا سرلک که به عنوان یکی از قطعات سریال پربیننده شهرزاد منتشر شده بود نیز در گذشته با صدای ابراهیم حامدی و با نام محتاج منتشر شده بود که سروده اردلان سرفراز است. اردلان سرفراز با وکالت صالح دادگر پیگیری های لازم را انجام داده است. این پرونده در دادگاه فرهنگ و رسانه بررسی و منجر به صدور کیفرخواست شده. سپس به شعبه ۱۰۶۰ دادگاه کارکنان دولت ارجاع و نهایتا رای صادر شده خبر از محکومیت این سه خواننده داشته است.»

رضا صادقی در واکنش به این موضوع و در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه احضاریه دادگاه به دست او نرسیده است، اظهار کرد: «دو سال پیش در کانال تلگرامم صوتی منتشر شد که این قطعه در حد یک گیتار زدن و خواندن چهار بیت از شعر «سوغاتی» آقای سرفراز بود. در این صوت تلگرامی حتی صدای محیط و در و دیوار نیز شنیده می‌شود. یک هفته پیش وکیل من با من تماس گرفت و گفت چنین حکمی را داده‌اند؛ آن هم نه به دلیل این شکایت، بلکه گویا دادگاه اظهار کرده بوده چند بار برای ما احضاریه فرستاده اما من، آقای لهراسبی و آقای سرلک در دادگاه حاضر نشده بودیم. گویا به دلیل اینکه به دادگاه بی‌احترامی شده است این حکم را صادر کرده‌اند.»

علی لهراسبی نیز در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ایسنا و در واکنش به حکم صادر شده، گفت: من تازه متوجه این موضوع شده‌ام، بعدا درباره آن صحبت خواهم کرد.
حمایت محسن چاووشی از سینا سرلک

محسن چاووشی: ظاهرا به تازگی مشکلی برای سینا (سرلک) پیش آمده و از آنجا که بنده شاهد بودم که ایشان چقدر برای حل و فصل آن ‌مشکل تلاش کرده بود، از شنیدن این خبر بسیار مکدر شدم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به دنبال انتشار خبر صدور حکم ۲ سال حبس تعزیری برای سینا سرلک، رضا صادقی و علی لهراسبی به دلیل استفاده بدون اجازه از دو ترانه اردلان سرفراز، محسن چاووشی با انتشار متنی از سینا سرلک حمایت کرد.

محسن چاووشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "سینا سرلک خواننده‌ای توانا و انسانی شریف است. امیدوارم به همان اندازه که خوب است از مردم زمانه خوبی ببیند. ظاهرا به تازگی مشکلی برای سینا پیش آمده و از آنجا که بنده شاهد بودم که ایشان چقدر برای حل و فصل آن ‌مشکل تلاش کرده بود، از شنیدن این خبر بسیار مکدر شدم. برای سینا و سایر هنرمندان هنرمند و شرفیم آرزوی سربلندی می‌کنم. در کشور ما به دلیل عدم فرهنگ سازی، قوانین مربوط به مولفان و مصنفان آنطور که باید جدی شمرده نمی‌شود. لذا این بی‌توجهی گاهی ناخواسته گریبان هنرمندان را می‌گیرد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      احسنت بر قاضی که رای عادلانه داده

    • علیرضا

      اقای سرفراز زحمت کشیده اند و باید با ایشون برای استفاده از شعر هماهنگ میکردن،،،این کارشون سرقت ادبی هست.

    • علیزاده

      نمیشه شما دسترنج دیگری رو بخونید و صد میلیون صد میلیون پول در کنسزت ها در آورید اگر هنرمندید برید یا پول سازنده رو بدید یا خودتون برای خودتون بسازید با کمال پروئی میگه فقط تو تلگرام بود رفتی دزدی پاش وایسا

    • بدون نام

      فقط شلاق 75 ضربه برای هر کدام :

    • بدون نام

      بیخود کردین بدون اجازه خوندین...اردلان بهترین شاعر معاصر ماست

    • بدون نام

      دزدی تو روز روشن ؟؟

    • بدون نام

      این رضاصادقی حقش بندازن زندان وشلاق وجریمه سنگین همش عدای ادم خوبهاوروشن فکرودرمیارهم وطنانش ول کرد وبه افغانی خارجی کمک کرد چراغی که به خانه رواز به مسجدحرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج