جاباما
۶۱۳۴۴۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

درخواست غرامت ۲۳۵ میلیون دلاری پورشه از آئودی

از آنجا که شرکت فولکس واگن مالک برخی برندهای مطرح خودروسازی چون آئودی، فولکس واگن و پورشه بوده، به نظر می رسد هر سه شرکت احساس می کنند در این رسوایی زیست محیطی دستی داشته و قصد دارند به جبران این رسوایی پیش آمده بپردازند.

مجله سخت افزار: از آنجا که شرکت فولکس واگن مالک برخی برندهای مطرح خودروسازی چون آئودی، فولکس واگن و پورشه بوده، به نظر می رسد هر سه شرکت احساس می کنند در این رسوایی زیست محیطی دستی داشته و قصد دارند به جبران این رسوایی پیش آمده بپردازند. رسوایی که در سال های اخیر رخ داده و ارزش فولکس واگن را در بورس های مختلف با کاهش بزرگی رو به رو کرده است و حتی کمی از محبوبیت برند کاسته است.
درخواست غرامت 235 میلیون دلاری پورشه از آئودی

اما به نظر می رسد پورشه با قرار گرفتن در این موقعیت احساس خوبی داشته زیرا راه حل آن یافته است و آن چیزی نیست جز درخواست پرداخت غرامت توسط آئودی.

به گزارش روزنامه آلمانی Bild، پورشه قصد داشته برای پرداخت هزینه های رسوایی از کمپانی خواهر یعنی آئودی کمک گیرد تا این برند را یاری نماید.
پیشرانه 3.0 لیتری شش سیلندر آئودی یکی از عوامل رسوایی گازهای گلخانه ای بوده که در بیش از 80 هزار خودرو کمپانی های فولکس واگن، آئودی و پورشه به کار گرفته شده و از جمله آن باید به پورشه کاین شاسی بلند اشاره کرد. از آنجایی که توسعه موتور توسط آئودی انجام گرفت، پورشه می خواهد هزینه جبران این آسیب ها را از شرکت خواهر خود تامین کند. این هزینه جهت تسکین مشتریان و پرداخت حق وکالت بوده که برای دعاوی مختلف بر سر رسوایی های زیست محیطی پرداخته شده است.

گزارش می گوید این مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو یا ۲۳۵ میلیون دلار است که حقیقتا هزینه هنگفتی محسوب می شود. انتظار می رود آئودی هزینه موردنظر پورشه را پرداخت کند تا موجب جمع آوری مشکلات شده و دیگر چنین مسائلی را شاهد نباشد. پورشه برای مشکلات پیش آمده شکایت هایی از آن صورت گرفته که هزینه هایی را برای شرکت مطرح به دنبال داشت. از این رو آئودی باید هزینه های موردنظر را پرداخت کرده پورشه بتواند خود را موضوعات پیش آمد نجات دهد.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن پرداخت و تنها باید منتظر ماند آلمانی ها جزئیات کامل این پرداخت را آشکار سازند تا مشخص شود ماجرای پیش آمده آیا به پایان خواهد رسید یا همچنان مشکلات در جریان است.

انتظار داریم آئودی با پرداخت هزینه به ماجرا فیصله داده و شرکت موردبحث را از مشکلات پیش رو نجات دهد. البته آئودی کمپانی خواهر بوده پرداخت خسارت جای تعجبی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج