۶۱۳۵۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کوالکام، ۷۷۴ میلیون دلار در تایوان جریمه شد

کمیسیون عدالت تجاری تایوان، کوالکام را به دلیل سواستفاده کردن این شرکت از انحصاری که در بازار گوشی‌های موبایل دارد، ۷۷۴ میلیون دلار جریمه کرد.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: کمیسیون عدالت تجاری تایوان، کوالکام را به دلیل سواستفاده کردن این شرکت از انحصاری که در بازار گوشی‌های موبایل دارد، ۷۷۴ میلیون دلار جریمه کرد.
کوالکام، ۷۷۴ میلیون دلار در تایوان جریمه شد

کمیسیون عدالت تجاری تایوان، کوالکام را به دلیل سواستفاده کردن این شرکت از انحصاری که در بازار گوشی‌های موبایل دارد، ۷۷۴ میلیون دلار جریمه کرد. تراشه‌های ساخت کوالکام به طور گسترده در تولید گوشی‌های هوشمند به کار برده می شوند. کوالکام در حال حاضر بخش اعظم بازار تراشه‌های مربوط به CDMA، WCDMA یا همان ۳G و LTE را اختیار دارد.
کمیسیون عدالت تجاری تایوان این کمپانی را متهم کرده است که از صدور مجوز برای استفاده از تکنولوژی‌هایش طفره می‌رود. این کمیسیون همچنین به کوالکام دستور داده تا سالانه دو بار گزارشی را در مورد مذاکراتش با سایر شرکت‌های این حوزه ارائه دهد.

کوالکام همچنین با اپل و کمیسیون عدالت تجاری امریکا هم درگیر پرونده‌های مشابهی است. اپل ادعا می‌کند کوالکام از پرداخت ۱ میلیارد دلار بدهی خود سر باز زده است. اپل همچنین مدعی است کوالکام از صدور مجوز برای پتنت‌های ضروری استاندارش به شیوه‌ای عادلانه، منطقی و بدون تبعیض خودداری می‌کند.
کمیسیون عدالت تجاری امریکا می‌گوید توافق کوالکام با اپل برای تبدیل شدن به تنها تامین‌کننده‌ی مودم‌های آیفون در ازای دریافت حق امتیاز کمتر از این شرکت، خلاف قوانین این کشور است.

کوالکام پیش از این در کره‌ی جنوبی با ۸۵۴ میلیون دلار و در چین با ۹۷۵ میلیون دلار جریمه روبرو شده بود. حتی ممکن است پس از فرو نشستن تمام این دعواهای حقوقی، کوالکام با جریمه‌های بیشتری هم روبرو شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج