۶۱۳۵۵۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

معرفی اپلیکیشن و بازی (۵۶)

امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آن، اپلیکیشن ها و بازی ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند.

برترین ها: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و ... ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.
*************
برنامه Drool - Instagram Stories Maker ؛ خلق استوری های جذاب!
استوری قابلیت جدید و جذاب اینستاگرام که با آپدیت های به مرور زمان خودش بیش از پیش مخاطبان را جذب خود خود می کند. حال برای اینکه استوری جذاب تری داشته باشید، برترین ها برنامه Drool را به شما پیشنهاد می کند. با ابزارهای drool می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید و طرح های خاص و منحصر به فرد خود را خلق کنید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
برخی از ویژگی های نرم افزار Drool - Instagram Stories Maker :
  • دارای افکت های جذاب و دیدنی
  • دارای تکنولوژی هوش مصنوعی
  • دارای محیط ساده و زیبا
  • وجود استیکر و ایموجی های گوناگون
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
بازی Stranger Things: The Game ؛ چیزهای عجیب رو خودت تجربه کن!
Stranger Things بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی BonusXP, Inc که دانلود بازی Stranger Things برای دستگاه ها اندروید و ios است در حالی که زمان زیادی تا پخش فصل دوم این سریال باقی نمانده، یک بازی اندروید و آیفون با محوریت این مجموعه منتشر شده است که در این مطلب به نقد و بررسی Stranger Things میپردازیم.در ادامه با نقد و بررسی Stranger Things و دانلود بازی بازی Stranger Things با ما همراه باشید:
این بازی جالب به صورت کلاسیک و پیکسلی و بر اساس سریالی با همین نام ساخته و طراحی شده است و در آن شما به عنوان کاراکتر اصلی با نام Hopper به ایفای نقش می پردازید! شما سفر خود را در مناطقی که از این سریال ساخته شده ، همچون Hawkins، Indiana و غیره، شروع می کنید! در ادامه نقد و بررسی Stranger Things ،گیم پلی بازی به مبارزات، جاخالی دادن و حل‌ معما‌ها خلاصه می شود، شخصیت های مختلف و منحصر به فردی در بازی حضور دارند که هر کدام مهارت های خاص خود را دارند به طوری که مثلا، لوکاس می تواند به واسطه سلاح خود یعنی Wrist Rocket هر چیزی را میخکوب کند و در آن سو، ننسی نیز مجموعه ای از چماق ها را در تجهیزات خود جای داده است که برای مبارزه آماده کرده است! آن سوی دیگر دیگر به ماجراجویی می پردازید، جمع آوری آیتم هایی به نام Eggoها و Gnomeها از جمله مواردی است که باید به ان ها توجه داشته باشید! اگر به دنبال تجربه یک بازی گسترده و جالب هستید پیشنهاد می کنیم دانلود بازی Stranger Things را امتحان بکنید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
گیم پلی بازی Stranger Things:
در ابتدای بازی Stranger Things یک کاراگاه را مشاهده می‌کنیم که از مرکز با وی تماس گرفته شده و خبر گم شدن چند بچه به وی اطلاع داده می‌شود. حال شما در نقش این کاراگاه، باید برای پیدا کردن کودکان گم‌شده تلاش کنید. با اینکه با استناد به داستان بازی، به نظر می‌رسد که با یک بازی ماجراجویی صرف طرف هستیم،اما روند این بازی به این شکل نیست و برای مثال در طول بازی وارد محیط‌های مختلفی می‌شوید که در آن‌ها باید با دشمنان متنوعی رو‌به‌رو شده و با آن‌ها مبارزه کنید. با این حال در همین محیط‌ها یک سری پازل نیز وجود دارند و مثلا باید برای دسترسی به یک درب، یک کارت پیدا کنید یا اینکه با پیدا کردن سوییچ، لیزر‌ها را غیرفعال کرده و راه خودتان را باز کنید.
با دانلود بازی Stranger Things ، وجود شخصیت‌های مختلف در آن را متوجه میشوید. برای مثال در حالی که در ابتدا، بازی را با کاراگاه مذکور آغاز می‌کنید، با کمی پیش‌روی در بازی با یک پسربچه آشنا می‌شوید که می‌تواند از راه دور هم با تیر و کمانش به دشمنان آسیب رسانده یا سوییچ‌ها را از راه دور فعال و غیرفعال کند. حال باید بتوانید در موقعیت‌های مختلف به شخصیت درست سوییچ کرده و با وی معما‌ها را حل کنید. این مساله چالش خوبی به بازی داده و تجربه آن را سرگرم‌کننده‌تر کرده است.

در ادامه نقد و بررسی Stranger Things ،یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این بازی ، رایگان بودن آن است و شما می‌توانید این بازی را بدون پرداخت پولی از ابتدا تا انتها به راحتی تجربه کنید. در مجموع اگر از جمله افرادی هستید که به سریال Stranger Things علاقه داشتند یا حتی اگر دل‌تان برای بازی‌های کلاسیک اکشن ماجراجویی روی کنسول‌هایی مثل سگا تنگ شده، دانلود بازی Stranger Things پیشنهاد می‌شود.در ادامه می توانید به دانلود بازی Stranger Things بپردازید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
بازی Crash of Cars ؛ مبارزه ی ماشینی!
Crash of Cars نام یک بازی جذاب در زمینه مسابقه ای می باشد. این بازی توسط استودیو بازی سازی Not Doppler طراحی شده است که یکی از جدید ترین بازی های جهان نیز می باشد. از اصلی تریبن ویژگی این بازی می توان به REAL-TIME MULTIPLAYER اشاره نمود. بازی در سبک ماشین های جنگی طراحی شده است که این بار باید در مسیر های بازی برای پیروزی مسابقه دهید و رقبای خود را با روش های مختلف از میدان خارج کنید.
این بازی را می توانید به صورت آنلاین با کاربرانی از سراسر جهان اجرا کنید. گیم پلی بازی به صورت مولتی پلیر می باشد که نمی دانید قرار است با چه افرادی وارد مسابقه شوید پس تا می توانید خود را تقویت کنید. جهت دسترسی بهتر به بازی می توانید 30 نوع وسیله نقلیه را انتخاب کنید و با سفارشی سازی آن ها برای خود ماشین های زیبایی را در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی به صورت اچ دی طراحی شده است که این محیط با کیفیت با صدایی مثال زدنی تکمیل می شود. بازی از یک سیستم سطح بالا طراحی شده است که به طور حتم می تواند برای هر گیمری جدید و سرگرم کننده به نظر برسد که به شما نیز پیشنهاد می شود این بازی سراسر هیجان را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
برخی از ویژگی های بازی Crash of Cars:
  • دارای ۴ بخش جهت انجام مسابقات
  • دارای بیش از ۳۰ نوع وسیله نقلیه مانند تانک و اتوبوس و…
  • مکان سفارشی سازی ماشین ها با بهترین آیتم ها
  • امکان دریافت تاج از رقبا
  • قابلیت رقابت با کاربرانی از سراسر جهان
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
برنامه Microsoft Hyperlapse Mobile ؛ تایم لپس به سبک مایکروسافت!
عکاسی مرور زمان (گذر زمان) یا تایم لپس TimeLapse چیست؟

این نوع از عکاسی که امروزه نیز بسیار رایج شده است یکی از روشهای نمایش تغییرات محیطی، طبیعت، مردم و اشیا، موضوعات صعنتی خدماتی یا عمرانی در حال حرکت و … در طول بازه زمان مشخصی است. در این نوع از عکاسی، عکس ها به صورت فریم به فریم عکس برداری شده و سپس با دور تند نمایش داده می شوند. عکاسی به روش تایم لپس در حقیقت نوعی از عکاسی است که در آن عکس هایی که در طول مدت زمان سالیانه، ماهیانه و یا در ساعت ها، گرفته شده اند با دور تند به شما نمایش داده می شوند و می توانند برخی مواقع یک فیلم واقعی را تداعی کنند.

برنامه های زیادی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است که امکان عکاسی مرور زمان را برای کاربران مهیا می کنند. این بار قصد معرفی یکی از بهترین از همین برنامه ها با نام Microsoft Hyperlapse Mobile را داریم که توسط آن امکان ساخت تصاویر تایم لپس را خواهید داشت. این نرم افزار توسط کمپانی مایکروسافت برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و در همین مدت کوتاه نیز توجه های بسیار زیادی را به سمت خود جلب می کند.
حدود یک سال گذشته بود که مایکروسافت اعلام کرد قصد طراحی برنامه ای دارد که امکان ساخت تصاویر تایم لپس بدون لرزش را به کاربران می دهد. بعد از یک سال مایکروسافت بلاخره از اپلیکیشن مذکور رونمایی کرد که امکاناتی مشابه با هایپرلپس اینستاگرام که ثبت آن تحت اسم اپل می باشد، دارا است.

توسط برنامه Microsoft Hyperlapse Mobile امکان عکاسی به صورت تایم لپس را دارید. این نرم افزار امکانات گسترده ای در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها امکان عکاسی حرفه ای را خواهید داشت. شما می توانید تصاویر گرفته شده را در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و … به اشتراک بگذارید تا دوستانتان امکان مشاهده آنها را داشته باشند.
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
برخی از ویژگی های نرم افزار Microsoft Hyperlapse Mobile :
  • قابلیت عکس برداری با سرعت بسیار بالا و حرفه ای
  • همگام سازی ویدئوها در گوشی های مختلف در برنامه Microsoft Hyperlapse Mobile
  • قابلیت فیلم برداری کردن با نرخ سرعت های مختلف با قابلیت تنظیم سرعت ویدئو
  • قابلیت عکاسی به صورت سلفی با استفاده از ابزارهای حرفه ای
  • به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و …
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
بازی Aliens Drive Me Crazy ؛ شهر را از دست بیگانه ها نجات دهید!
چند سفینه بیگانه در مدار زمین بدون هیچ هشداری رخنه کرده اند. از دست دادن ماهواره های جهانی زمین را در خطر قرار میدهد و باز ماندگان باید باید برای زنده ماندن از تاکتیک های چریکی( چریک :شبه نظامی) استفاد کنند! کنترل ماشین خود را به دست بگیرید و با سرعت به سمت پایگاه مرکزی بیگانگان حرکت کنید. برای استفاده از سلاح ,ماشین ها و قدرت های قوی تر باید مهاجمان و غول های وحشتناک را شکست دهید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
برخی از ویژگی های بازی Aliens Drive Me Crazy:
  • همه چیز را در این بازی دیوانه, هرج و مرجی اما ساده و چالش برانگیز داغون کنید!
  • باز کردن سلاح ها, حملات هوایی چیز های دیگر در سفر غیر قابل پیش بینی شما!
  • سفارشی کردن شخصیت خود را و باز کردن ماشین به عنوان پیشرفت شما !
  • مقایسه امتیازهایتان با دوستان.
  • برای یک ماجرای عالی با این بازی که بلافاصله قابل بازی است و کنترل ان ساده است اماده باشید!
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
معرفی اپلیکیشن و بازی (56) معرفی اپلیکیشن و بازی (56)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین 21

      بسیار عالی مرسی

    • Rizarahimi 007

      این قسمت معرفی خیلی عالیه من بیشتر این برنامه رو واسه این قسمت استفاده میکنم ایده ی خیلی خوییه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج