جاباما
۶۱۳۵۸۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

۲ معاون بانک مرکزی عازم آمریکا شدند

معاونان اقتصادی و بین‌الملل بانک مرکزی، به منظور شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی که در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، عازم واشنگتن شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از بانک مرکزی، در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی که روزهای ۲۱ تا ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود، نمایندگان نهادهای پولی و مالی کشورهای گوناگون حضور خواهند داشت و فرصتی برای تبادل دیدگاه‌ها و جلسات دوجانبه با مقامات سایر کشورها به شمار می‌رود.

در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی، علاوه بر مقامات بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی کشورها، فعالان اقتصادی از بانک‌ها و موسسات مالی نیز گرد هم می‌ آیند تا با مقامات تجاری و بانکی کشورها گفت‌وگو و تبادل نظر کنند.

در این اجلاس نمایندگان بانک مرکزی ایران نیز با مقامات اقتصادی صندوق بین‌المللی پول و مدیران ارشد بانک‌های مرکزی و تجاری برخی کشورها به طور جداگانه دیدار می‌کنند.

باتوجه به شرایط پسابرجام، در حاشیه این اجلاس، نمایندگان ایران‌ در خصوص راهکارهای گسترش روابط بانکی و رفع موانع موجود با مقامات اقتصادی سایر کشورها رایزنی خواهند کرد.

از دیگر برنامه‌های معاونان بانک مرکزی، شرکت در جلسه روسا و وزرای کشورهای گروه ۲۴ است که نمایندگان کشورها در این جلسه، همه ساله مواضع خود را در امور پولی و مالی بین‌المللی هماهنگ می‌کنند.

کشورهای گروه ۲۴ شامل ایران، پاکستان، فیلیپین، سریلانکا، سوریه، لبنان از آسیا و کشورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا، پرو، گواتمالا، ترینیداد و توباگو از آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی، مصر، الجزایر، نیجریه، کنگو، ساحل عاج و غنا از منطقه آفریقا می‌شود که کشورهای چین، عربستان و مراکش به‌عنوان ناظر در این اجلاس حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره به همین خیال باشین و هی با این و آن دیدار کنین که هیچ فایده ای نداره

      دنیا عزمش رو جزم کرده شماهارو نابود کنه

      این کارهای روحانی تلاش مذبوحانه است

    • بدون نام

      برن برگردن دلار ۵۰۰۰تومان بکنند

    • امینی

      اینا رفتن که چی بگن....اخه چه حرفی دارن...چی از اقتصاد میدونن...خجالت نکشیدن....صد رحمت به سنگ حمام....با این افتضاح بانک ها هنوزم از رو نرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج