۶۱۳۶۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قدردانی بنگلادش از کمک های بشردوستانه ایران

وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر وجود ۲۴ اردوگاه برای ارائه خدمات درمانی به زنان باردار افزود: در حال حاضر بین ۵۰ تا ۷۰ هزار زن باردار در این منطقه زندگی می کنند که نیازمند خدمات درمانی هستند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر وجود ۲۴ اردوگاه برای ارائه خدمات درمانی به زنان باردار افزود: در حال حاضر بین ۵۰ تا ۷۰ هزار زن باردار در این منطقه زندگی می کنند که نیازمند خدمات درمانی هستند.

محمد نسیم؛ وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر و هیات همراه از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در ارسال محموله و کمک به مردم میانمار قدردانی کرد.

محمد نسیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ هزار روهینجایی به بنگلادش پناه آورده اند و بسیاری از آنها مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته اند و حمایت های بسیاری از لحاظ روحی و جسمی برای آنها باید انجام شود.

وی افزود: با وجود وسعت کشور و جمعیت زیاد، حضور مردم آواره روهینجا در کشور ما مشکلات زیادی را ایجاد کرده است اما با تاکید نخست وزیر با تمام توان به این پناهجویان خدمت می کنیم.

*ارائه خدمات درمانی به زنان باردار در ۲۴ اردوگاه

وزیر بهداشت بنگلادش با تاکید بر اینکه خدمات وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش بر سه محور درمان پیشگیری و ترویج بهداشت انجام می‌شود، افزود: بحث درمان این پناهجویان توسط بسیاری از پزشکان متخصص و داوطلب انجام می شود.

وی با تاکید بر وجود ۲۴ اردوگاه برای ارائه خدمات درمانی به زنان باردار افزود: در حال حاضر بین ۵۰ تا ۷۰ هزار زن باردار در این منطقه زندگی می کنند که نیازمند خدمات درمانی هستند.

*برنامه جدی برای واکسیناسیون و پیشگیری از بیماری ها

محمد نسیم با تاکید بر برنامه جدی وزارت بهداشت بنگلادش برای واکسیناسیون پناهجویان، گفت: گروه‌های آسیب پذیر واکسینه شده اند و مرحله واکسیناسیون کودکان زیر پنج سال در حال اتمام است و در ادامه بچه های بالای پنج سال واکسینه می شوند.

وی تاکید کرد: بسیار متاثر هستیم که دولتی؛ مردم کشور خودش را می کشد و امیدواریم فشار جامعه جهانی به قدری باشد که این مردم مجدد به خانه هایشان بازگردند و از این وضعیت اسفبار نجات یابند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج