جاباما
۶۱۳۷۳۱
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح رجیستری برای مردم هیچ هزینه ای ندارد

حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و رادیویی اخبار منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و رادیویی اخبار منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری را تکذیب کرد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و رادیویی ضمن تکذیب این خبر ، گفت: طرح رجیستری از 28 مهرماه شروع می شود که فاز نخست آن مانیتورینگ است و در این فاز اجرای رجیستری از یک سری مدل محدود شروع می شود.

وی با تاکید اجرای رجیستری به هیچ عنوان برای مردم هزینه نخواهد داشت.

فلاح با اشاره به اینکه اجرای رجیستری در مورد گوشی های در دست مردم نیست، اظهار کرد: گوشی هایی که تا کنون وارد کشور شده و گوشی هایی هم که در دست مردم است در طرح رجیستری مجاز تلقی می شوند، لذا جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.

به گزارش ایسنا، یکی از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور طی خبری اعلام کرده بود که گوشی های تلفن همراهی که در دست مردم قرار دارد و از مبادی غیررسمی وارد کشور شده اند با اجرای طرح رجیستری غیرفعال می شوند و برای فعال شدن نیاز به پرداخت 15 درصد عوارض گمرکی است که به این وسیله تکذیب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره راست میگی همه باور کردن

    • بدون نام

      احتمالا با پول ختم بخیر میشه

    • بدون نام

      هر قانونی بیاد افرادی برای دور زدنش آمادگی دارند
      طرح برچسب شبنم چی شد؟

    • محمد

      چند سال پیش به مردم یارانه دادن ولی همه چیز چند برابر افزایش قیمت پیدا کرد که ای کاش نداده بودن چون هر جا میرفتی برای خرید می گفتن به خاطر یارانه همه چیز قیمتش بالا رفته و حالا نوبت رجیستری کردن گوشی شده و میگن هیچ هزینه‌ای برای مردم نداره ولی از اونطرف فروشنده گوشی به همین بهانه قیمت گوشی رو افزایش میده واقعا اینا که هر روز یه خوابی برای پر کردن جیب خودشون میبینن مردم رو چی فرز کردن که این بلا رو سر مردم میارند

    • بدون نام

      اجرای این طرح باعث افزایش 30 درصدی بهای گوشی موبایل میشه باعث کمبود گوشی میشی گوشی با قیمت هفتصد هزار تومان به قیمت 1 ملیون تومان می رسه متاسفانه در اجرای این طرح تنها کسانی که در نظر گرفته نشدن قشر مردم عادی جامعه هستن . که مجبور هستن 30 در صد گران تر گوشی رو تهیه کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج