۶۱۳۹۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روغن ذرت و سویا دو محصول تراریخته در کشور

رییس سازمان غذا و دارو کشور از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و گفت: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان غذا و دارو کشور از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و گفت: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند.

دکتر غلامرضا اصغری در مراسم افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: با افتتاح ساختمان جدید معاونت غذا و دارو، فضای مناسبی برای کارکنان این معاونت در بخش‌های آزمایشگاه، تجهیزات پزشکی، محصولات آرایشی، بهداشتی، غذایی و دارویی فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر مواد غذایی گفت: محصولات غذایی که در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود بایستی دارای پروانه ساخت باشند که نشانگر امنیت غذایی و سلامت محصول است.

رییس سازمان غذا و دارو کشور ادامه داد: مسوولان غذا و دارو نیز با نمونه برداری از محصولات بصورت تصادفی از فروشگاه‌ها بر تولید و توزیع محصولات نظارت مستمر دارند تا در صورت غیر بهداشتی بودن از تولید و توزیع آنها جلوگیری شود.

اصغری همچنین از دو محصول تراریخته شده روغن ذرت و سویا در کشور خبر داد و افزود: به غیر از این دو محصول، سایر محصولات غذایی کشور طبیعی هستند و تحت نظارت جهاد کشاورزی تولید می‌شوند .

گفتنی است: ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در زمینی به مساحت ۳۹۰۰متر مربع و با زیر بنای ۲۷۰۰متر مربع و با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان، ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج