۶۱۴۱۶۱
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

بررسی اتهام تعرض مهندس جوان

پرونده مردی که به اتهام تجاوز به چند زن، به شلاق،‌ تبعید و کار اجباری محکوم شده بود، با اعتراض دو نفر از شاکیان برای بررسی بیشتر به دیوان‌ عالی کشور ارسال شد.

روزنامه شرق: پرونده مردی که به اتهام تجاوز به چند زن، به شلاق،‌ تبعید و کار اجباری محکوم شده بود، با اعتراض دو نفر از شاکیان برای بررسی بیشتر به دیوان‌ عالی کشور ارسال شد.
چهار ماه پیش، زن جوانی با ظاهری آشفته به اداره پلیس مراجعه و از مردی به نام پوریا، به اتهام تجاوز شکایت کرد. این زن به کارآگاهان گفت: مدتی پیش یکی از دوستانم به نام پریا در حالی که گریه می‌کرد، از من خواست به او کمک کنم. او به من گفت مدتی پیش پوریا در حالی که او را مورد آزاد قرار می‌داد از او فیلم گرفته است و از من خواست با او حرف بزنم و فیلم‌ها را از او پس بگیرم.
برای کمک به دوستم، با پوریا قرار گذاشتم. او که ظاهر مؤدبی داشت، از من خواست برای گرفتن فیلم‌ها سوار خودروی شخصی‌اش شوم تا به محلی که فیلم‌ها را نگه ‌داشته است، برویم؛ اما ناگهان در میان راه مسیرش را به حاشیه تهران تغییر داد و با تهدید، من را آزار داد. هنگامی که موضوع را با پریا در میان گذاشتم، متوجه شدم یکی دیگر از دوستان صمیمی ما نیز قربانی این مرد شده است. با شکایت این زن، مأموران دو زن دیگر را نیز شناسایی کردند. آنها نیز حرف‌های دوستشان را تأیید کردند. در نخستین جلسه تحقیقات، پوریا ٣٥ساله که دانشجوی کارشناسی ارشد عمران بود، منکر آزار شاکیان شد و گفت با آنها رابطه دوستانه داشته است.
به‌این‌ترتیب، پوریا با گذاشتن وثیقه آزاد شد. مدتی از آزادی او نگذشته بود که چهارمین قربانی به اداره پلیس مراجعه و از او شکایت کرد. با اعلام این شکایت، متهم به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران احضار شد؛ اما در جلسه حاضر نشد. در این جلسه که به صورت غیرعلنی برگزار شد، وکیل متهم به قضات گفت: «موکلم به دلیل بیماری نتوانست در دادگاه حاضر شود. با مطالعه پرونده، متوجه تناقض‌گویی شاکیان شدم؛ به همین دلیل از دادگاه می‌خواهم بار دیگر از شاکیان تحقیق کند».
با تکمیل تحقیقات، قضات متوجه شدند چهار شاکی حرف‌های دروغینی را علیه متهم مطرح کرده‌اند. به‌این‌ترتیب، قضات پوریا را از اتهام تجاوز به عنف، تبرئه و او را به دلیل روابط نامشروع، به صد ضربه شلاق، ١٨ ماه اقامت اجباری در سیستان‌وبلوچستان و خدمات رایگان شهری به صورت روزانه در همان‌جا محکوم کردند. با اعلام رأی، دو نفر از شاکیان به این حکم اعتراض کردند. به‌این‌ترتیب پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال شد تا اعتراض شکات در آن بررسی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچنین مردها رابه دارزد نه آزادباشن باز به زن ودختررا آزاربدهندمرگ برهمچنین مردها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نظر به اینکه این تجاوزگر احتمالآ حرفه ای بوده است چون اولی بعد دومی الی آخر کوتاهی نکرده هرچه گیرش اومده اونا را کرده و رفته ولی نمیشود داخل خودرو تجاوز کرد آن هم سواری چطوری این زن ها اجازه داده اند حتی دو نفر هم نميتوانند در داخل خود رو به یک زن تجاوز کنند احتمال میرود آنها را اغفال کردخ به منزلی برده وقتی وارد عمل شده نادرست این زنها شاید با هم ارتباط داشته اند که یکی بعد از دیگری به دام او افتاده اند

    • بدون نام

      عجب...شاید با پیشنهاد ازدواج بهشون نزدیک میشده اون ها که ازدواجی ندیدن شکایت کردن‌‌‌....

    • بدون نام

      سیستان و بلوچستان جای این آدم های پست نیست ، این استان تبعیدگاه نیست ، اسم استان رو خراب نکنید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز 10/06از این موضوع نگران نباش چون این پوریا شگردش این بوده که از اولی فیلم گرفته دومی برای گرفتن فیلم و تصاویر اولی رفته از دومی فیلم تهیه کرده و دومی گرفتار شده حالا سومی برای گرفتن اسناد دومی رفته خودش گرفتار شده و همین طور بعدی که به شش نفر رسیده اما در آنجا چیزی نیست بایستی کار رایگان و اجباری انجام بدهد ممکن است خودش مفعول شود نگرانی شما بی مورد است تا ببینیم چه میشه کرد.!

    • راستگو

      این قصه راچند بار چاپ کردید فقط اسمها را عوض کردید زنها هم بدشان نمی امد که برند

    • اریا

      ننگ خدا به هرچی زن بی حجاب وهرزه اس.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ننگ خدا بر هر چه مرد چشمچران و هوسباز که کارش جز مزاحمت برای ناموس دیگران نیست : بگیر که اومد خخخخخخخ

      • بدون نام

        اریا جونم مادر فدات بشه چی شده اسبی شدی! منکه که این مهندس جوان را ندیدم مادر،!! چقده خوش تیپ بوده،!! البته همین ظاهرن فقط،!! متدذ نگران نشو درست میشه،

    • بدون نام

      ننگ خدا بر مرد هیز بی ناموس. کاش ............. اقای مهندس با تحصیلات بی همه چیز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر خوب 00/57به شما عرض کنم که در این کره ختکب شما مردی پیدا نمی کنی که نامرد نباشه، همه مردها نامردها، چشچران و به دنبال زن و دختر و حتی پسر هستند تنها مردی که از این موارد دور است و در حقیقت مرد است خود من هستم که چشم به به هیچکس ندارمان هم از این نامرد ها بیزارم و حرف شما را تایید میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج