جاباما
۶۱۴۲۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مشخصات گوشی ریزر به بیرون درز کرد

می‌دانیم که شرکت بزرگ «ریزر» (Razer) مشغول ساخت یک گوشی هوشمند است. با این حال، هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دست نداریم. با این حال، شرکت ریزر گفته است که می‌خواهد در روز اول نوامبر بزرگترین محصول خودش را معرفی کند و تصور می‌کنیم که آن، همان گوشی هوشمندش باشد. به لطف اطلاعات تازه‌ای که به بیرون درز کرده‌اند، از اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد، خبردار شده‌ایم.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: می‌دانیم که شرکت بزرگ «ریزر» (Razer) مشغول ساخت یک گوشی هوشمند است. با این حال، هیچ اطلاعاتی از این گوشی در دست نداریم. با این حال، شرکت ریزر گفته است که می‌خواهد در روز اول نوامبر بزرگترین محصول خودش را معرفی کند و تصور می‌کنیم که آن، همان گوشی هوشمندش باشد. به لطف اطلاعات تازه‌ای که به بیرون درز کرده‌اند، از اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی که قرار است بسیار قوی باشد، خبردار شده‌ایم.

مشخصات گوشی ریزر به بیرون درز کرد

گوشی ریزر در بنچمارک GFXBench آزمایش شده و نتایج آن منتشر شده است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. همین وضوح تصویر به ما می‌گوید که صفحه‌ی نمایش گوشی، مثل پرچمدارهای فعلی این صنعت، کشیده نیست.

شرکت ریزر از پردازنده‌ی اسنپ دراگون ۸۳۵ در گوشی خود استفاده کرده است که در حال حاضر قوی‌ترین چیپ‌ست حال حاضر گوشی‌های هوشمند است. این گوشی هم‌چنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی OnePlus ۵ هم یک مدل با هشت گیگابایت حافظه‌ی رم دارد و ریزر اولین نیست.
3D Graphics Performance of Razer Phone
مشخصات گوشی ریزر به بیرون درز کرد

مدیرعامل ریزر اخیرا گفته بود که گوشی خود را برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته‌اند. با این حال، نمی‌دانیم چه قابلیتی قرار است آن را برای گیمرها جذاب کند، چون روی کاغذ که این گوشی تفاوتی با دیگر گوشی‌های قدرتمند بازار ندارد. تا روز اول نوامبر صبر می‌کنیم و سپس نظر می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج