جاباما
۶۱۴۲۵۸
۵۱۳۳
۵۱۳۳
پ

قیمت و مشخصات تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸

مدل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا به زودی روانه بازار می‌شود. اکنون اطلاعات جدیدی از قیمت و مشخصات تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (Toyota RAV۴ ۲۰۱۸) اعلام شده است.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: مدل جدید شاسی بلند محبوب تویوتا به زودی روانه بازار می‌شود. اکنون اطلاعات جدیدی از قیمت و مشخصات تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (Toyota RAV۴ ۲۰۱۸) اعلام شده است.
قیمت و مشخصات تویوتا راو 4 مدل 2018

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ترمز اضطراری خودکار و ناوبری ماهواره‌ای به صورت استاندارد در مدل جدید راو ۴ ارائه می‌شوند. در مدل پایه GX این خودرو تغییرات عمده‌ای اعمال شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تکنولوژی AEB، هشدار تغییر مسیر، کروز کنترل تطبیقی و نور بالای اتوماتیک اشاره کرد.
سایر به‌روزرسانی‌های مدل پایه تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ شامل ناوبری ماهواره‌ای با اپ Link تویوتا، رادیوی دیجیتال، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، چراغ‌های مه شکن، سنسورهای پارک جلو و عقب و نمایشگر چند رسانه‌ای ۴.۲ اینچی بهبود یافته می‌شود.

قیمت و مشخصات تویوتا راو 4 مدل 2018

تغییرات قیمتی تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸

با وجود بهبودهای صورت گرفته و تجهیزات اضافه شده به این شاسی بلند ژاپنی، مدل‌های پایه آن تنها ۸۴۰ تا ۹۰۰ دلار گران‌تر شده‌اند اما قیمت مدل دیزلی آن ۲ هزار و ۳۵۰ دلار افزایش پیدا کرده است. مدل GLX تویوتا راو ۴ جدید نیز به صورت استاندارد به مجموعه‌ای از تجهیزات ایمنی مجهز شده و نسخه بنزینی آن افزایش قیمت ۴۰ تا ۱۰۰ دلاری را تجربه خواهد کرد. نسخه‌های دیزلی این مدل نیز هزار و ۵۷۵ دلار گران‌تر شده است.

قیمت و مشخصات تویوتا راو 4 مدل 2018

همچنین مدل GLX تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ به مانیتور نقاط کور و هشدار برخورد عقب مجهز شده اما مدل پرچمدار کروزر خودرو برای مدل جدید بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، نسخه بنزینی این مدل با کاهش قیمت ۹۱۰ دلاری روبرو شده است. از جمله ویژگی‌های استاندارد در نسخه بالارده راو ۴ جدید باید به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، تریم چرمی، سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو، مونروف برقی و درب صندوق عقب برقی اشاره کرد.

قیمت و مشخصات تویوتا راو 4 مدل 2018

در مورد توان فنی و موتوری نیز باید گفت که پیشرانه‌های این شاسی بلند محبوب بدون تغییر باقی مانده و همچنان شامل یک نمونه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۰۷ کیلووات و گشتاور ۱۸۷ نیوتن متر، نمونه ۲.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۱۳۲ کیلووات و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر و نمونه ۲.۲ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۱۰ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر می‌شود.
قیمت و مشخصات تویوتا راو 4 مدل 2018
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج