جاباما
۶۱۴۲۹۹
۵۹۸۳
۵۹۸۳
پ

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

پیشرفت تکنولوژی، روش‌های نوینی را برای درمان بیماری‌ها به همراه داشته است. اوزون درمانی و اکسیژن درمانی از همین روش‌ها می‌باشند که توسط متخصصین برای درمان بیماری‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برترین‌ها: پیشرفت تکنولوژی، روش‌های نوینی را برای درمان بیماری‌ها به همراه داشته است. اوزون درمانی یکی از همین روش‌ها می‌باشد که توسط متخصصین برای درمان بیماری‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اوزون درمانی با قدمت بیش از یک قرن است که در آلمان انجام میشود و هم اکنون نیز در اکثر نقاط دنیا از جمله آلمان، روسیه و اروپای متحد و در امریکا در مرکز ازون درمانی بین الملل WFOT در حال انجام است.

اوزون نوعی اکسیژن فعال و پر انرژی است که تا به حال هیچ عارضه‌ای از آن گزارش نشده است در این روش ضمن اکسیژن رسانی بافتی با وجود انرژی نهفته در اوزون باعث تعدیل در رفتار ژن‌های معیوب می‌گردیم و با این عمل باعث تعدیل رفتار ژن‌های معیوب در سلول‌های سیستم دفاعی بدن خواهیم شد این اثر باعث تعدیل و کنترل بیماری‌های خود ایمنی می‌گردد.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در ارتباط با اوزون درمانی و اکسیژن درمانی در اختیار شما قرار دهیم.

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

اوزون درمانی چیست؟

اوزون درمانی از زانو درد گرفته تا آلزایمر، سرطان خون، پسوریازیس، ام اس، بیماری‌های ریوی و خیلی بیماری‌های دیگر را درمان می‌کند. اوزون یک داروی بی عارضه است. دکتر تارات درباره اوزون درمانی بیشتر توضیح می‌دهد: «اوزون نوعی دارو حساب می‌شود. این دارو سه خاصیت عمده دارد؛ به شدت میکروب کش، قارچ کش و ویروس کش است و هر نوع عفونتی را از بین می‌برد. دوم اینکه؛ این ترکیب بی رنگ کننده است و به همین دلیل در کرم‌های مخصوص پوست استفاده می‌شود. مورد آخر اینکه؛ ده برابر بیشتر از اکسیژن حل می‌شود و بین مایع‌های بین سلولی و درون سلولی پوست کاملا اکسیژن را به پوست می‌رساند در عین حال که یک انرژی را آزاد می‌کند، یک جور اشعه گاماست که با طول موج مشخص باعث تحریک سلول‌های زایا می‌شود و نهایتا روی خیلی از قسمت‌های بدن و دستگاه گوارش و دستگاه تناسلی اثر مثبت دارد. چون این سه ارگان به شدت خودشان را بازسازی می‌کنند به همین دلیل روی این سه عضو بدن تاثیرات مهم و شگفت انگیزی دارد.»

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

درمان پسوریازیس با ازون درمانی

پسوریازیس یا صدف نوعی بیماری ژنتیکی و سیستمیک است که تحت تاثیر عوامل محیطی و عفونی است و معمولا با یک استرس شدید تظاهر می‌کند، این بیماری بصورت سیستماتیک باعث اختلال در فعالیت اورگان‌های مختلف از جمله مغز، چشم، تیرویید، ریه، غدد فوق کلیوی، دستگاه گوارش، کلیه‌ها، کبد، تخمدان‌ها و رحم و بیضه‌ها می‌گردد و یکی از تظاهرات بالینی آن ضایعات پوستی است که با علائم ضایعات دارای خارش، قرمزی، ضخامت، پوسته ریزی، که به صورت متناوب بروز میکنند شناخته می‌گردد.

این بیماری به دلیل افزایش آلاینده‌های غذایی، دارویی، هوایی و آب به سرعت و با شیوع بالایی در ایران گسترش یافته است.

روش اوزون درمانی Salin DIV عبارت است از تزریق اوزون به سرم , N/S و به صورت تزریق در رگ بیمار انجام می‌گردد این متد یکی از بهترین و بی خطر‌ترین روش‌های کنترل علایم و عوارض بیماری‌های خود ایمنی از جمله پسوریازیس است، که در صورت کنترل شدن علائم عوارض این بیماری به وسیله اوزون درمانی شاهد خاموشی طویل مدت بیماری خواهیم بود.

در کنترل ضایعات پوستی پسوریازیس با روش‌های معمول، استفاده از ترکیبات کورتون دار قطعا باعث تشدید ضایعات میشود و استفاده کورتون‌های خوراکی هیچ جایگاهی ندارد و دیگر دارو‌ها نیز به صورت موقت علائم پوستی را کنترل می‌کند که دارای عوارض گسترده‌ای هستند. استفاده از این دارو‌ها بعضا باعث بازگشت شدیدتر و وسیع‌تر بیماری میشود.

سالهاست در بسیاری از نقاط دنیا از روغن‌ها و کرم‌های گیاهی غنی شده با اوزون برای ترمیم ضایعات پوستی و کاهش علائم بیماری پسوریازیس استفاده می‌شود و علائمی مثل خارش، التهاب، پوسته ریزی و ضخامت ضایعات را کم میکند.

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

پلاسما اوزون تراپی و سلامی دوباره به زیبایی‌های فراموش شده

پلاسما اوزون تراپی روشی برای جوانسازی پوست خانمهاست. یک روش غیر تهاجمی که در این روش از کرم‌هایی اوزونی استفاده می‌شود که تحت لیسانس انگلیس تولید می‌شوند. پلاسما اوزون درمانی ترکیب اکسیژن با یک اتم اضافی است این اتم اضافه قدرت اکسیژن را افزایش می‌دهد O ۳ در واقع یک اکسیژن قدرتمندی بنام پلاسما اوزون درمانی در اختیار تمام سلول‌های زایای پوست قرار می‌گیرد، زیرا پلاسما اوزون درمانی فرم پر انرژی مولکولی از اکسیژن است این حالت از اکسیژن ناپایدار بوده و بوی خاصی دارد. اتم اضافی در این ساختار آن را به قوی‌ترین اکسید کننده و ضد عفونی کننده تبدیل کرده است.

در پلاسما اوزون درمانی با متصل شدن اوزن به پروتئین‌های ضروری که برای تنفس سلولی حیاتی هستند به عنوان یک عامل جوان کننده عمل می‌کند. پلاسما اوزون درمانی یا پلاسما اوزون تراپی POZT درون زاد روشی است که بدون تزریق اوزون و به وسیله پلاسما اوزون، درمان انجام می‌شود و باعث افزایش جریان خون درپوست می‌شود. در نتیجه عاملی مهم درمهیا کردن مواد لازم برای ترمیم بافت‌های پوستی آسیب دیده به وسیله مواد شیمیایی است و با تحریک سلولی باعث ر‌ها سازی واسط‌های بین سلول‌های فعال سیستم ایمنی مثل اینترلوکین‌ها و اینترفرون‌های واسط التهاب و ترمیم می‌شود و اثر اکسیژن فعال در هر مولکول اوزن O ۳ در واقع باعث ر‌ها سازی انرژی پوزیترونی معادل ۶۴ ٫ ۸ Kcal می‌گردد که به صورت اشعه کاما ازاد شده که این انرژی باعث درمان می‌شود.

اکسیژن درمانی چیست؟

اکسیژن درمانی یکی از پیشرفته‌ترین و جدید‌ترین روش‌های درمانی در دنیاست. روش درمانی شگفت انگیزی که می‌تواند پایانی برای بسیاری از درد‌ها و بیماری‌هایی باشد که سال‌ها در بدن بیمار خانه کرده است. در تمام دنیا مراکزی وجود دارد که به آن‌ها اصطلاحا اکسیژن هیلینگ سنتر گفته می‌شود. یعنی مراکز سلامت با اکسیژن. این مراکز با روش‌های مختلف مثل اکسیژن هایپر باریک، اکسیژن با فشار بالا و در حال ورزش، اوزون درمانی و پلاسما اوزون درمانی بیماری‌های مختلف را درمان می‌کنند.

اکسیژن درمانی چگونه عمل می‌کند؟

اکسیژن درمانی یا طب هاپیر باریک یک اتاقک یا کپسول است که اکسیژن صد در صد با فشار بیش از یک اتمسفر در آن وجود دارد. اکسیژن درمانی برای چهارده بیماری که از طرف FDA ثابت شده است موارد مصرف دارد. اکسیژن درمانی موارد مصرف گسترده‌ای دارد.

بیش از یک قرن از مراحل ساخت اولین تجهیزات صنعتی و روش‌های درمانی در این نوع کپسول‌ها می‌گذرد. در این روش درمانی با افزایش فشار محیطی و تجویز اکسیژن ۱۰۰ % به بیمار، باعث افزایش در میزان اکسیژن محلول در پلاسما (ذخیره اکسیژن در خون) و افزایش ضریب اشباع هموگلوبین Hb و میوگلوبین Mb (ذخیره اکسیژن در ماهیچه‌های اسکلتی) می‌شود و با افزایش فشار اکسیژن در تمام بافت‌های بدن تا بیست برابر بیشتر می‌شود. این افزایش غلظت اکسیژن با مکانیز‌های متفاوتی باعث بهبود عملکرد سلول‌ها و تسهیل متابولیسم، به خصوص در بافت‌های ایسکمیک (کم اکسیژن) می‌شود.

موارد مصرف اکسیژن درمانی بر اساس تایید FDA

  • آمبولی هوا یا گاز
  • مسمومیت با منو اکسید کربن وسولفید دی هیدروژن
  • قانقاریای گازی
  • صدمات له شدگی، سندرم کارپارتمان، کلیه موارد ایسکمی حاد ترومانیک
  • سندرم تقلیل فشار
  • افزایش عبور زخم‌های مشکل دار
  • کم خونی شدید به دلیل از دست دادن خون
  • عفونت‌های نکروز دهنده بافت نرم
  • آبسه مقاوم به درمان
  • آبسه داخل جمجمه
  • صدمات بافتی در اثر پرتو درمانی
  • نقص در پیوند گرافت و فلاپ پوستی
  • سوختگی‌های حرارتی

درمان ام اس با اکسیژن درمانی

دکتر علی تارات معتقد است اکسیژن درمانی تاثیر شگفت انگیزی در درمان بیماری ام اس دارد. دکتر تارات در این باره توضیح می‌دهد: «بین ۳۲ تا ۴۸ جلسه پروتکل درمانی ام اس است که باید به صورت یک روز در میان انجام شود. یک پروسه درمانی سه ماهه است. وقتی ام آر آی قبل از اکسیژن درمانی را با ام آر آی بعد از درمان مقایسه می‌کنیم متوجه تغییرات شگفت انگیز این درمان می‌شویم. بافت مغز که به صورت نیمه صدمه دیده است با این روش به حالت طبیعی بر می‌گردد. بیمارانی که دستشان فلج شده یا لنگ می‌زنند با این روش دوباره توانایی‌های قبل از بیماری را پیدا می‌کنند.»

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

بهترین متخصص اوزون درمانی

در مطب دکتر علی تارات با استفاده از تجهیزات خاص مانند دستگاه پلاسما جت آرگون، پلاسما هلیوم و پلاسمای DVD و لامپ لیزر بیوپترون BIOPTRON سوئیسی که همگی نوعی اوزون درمانی منطقه‌ای است و بنام کلی پلاسما اوزون درمانی (تراپی) POZT معروف است خدمات ویژه و منحصر به فردی جهت بهبود ضایعات ارائه میشود.

اوزون درمانی و اکسیژن درمانی؛ مزایا و کاربرد آن‌ها

از ارکان کنترل بیماری پسوریازیس کنترل کردن استرس‌های بیمار است، در این مطب با کمک دکترای روانکاوی EFT مجرب و مدرس دانشگاه جهت کاهش تنش‌های فردی، خانوادگی، تحصیلی و. این رکن کنترل می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج