جاباما
۶۱۴۴۸۹
۱ نظر
۵۵۰۵
۱ نظر
۵۵۰۵
پ

۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار

طراحی و دیزاین دفتر کار یکی از اولین اقدامتی است که بعد از خرید یا اجاره یک مکان انجام می دهیم . طراحی دفتر کار یک معمار و یا دکوراسیون دفتر وکالت از اهمیت بالایی در جذب مشتری و ایجاد یک فضا آرم و دلپذیر برخوردار است .

وب سایت خانه طرح: طراحی و دیزاین دفتر کار یکی از اولین اقدامتی است که بعد از خرید یا اجاره یک مکان انجام می دهیم . طراحی دفتر کار یک معمار و یا دکوراسیون دفتر وکالت از اهمیت بالایی در جذب مشتری و ایجاد یک فضا آرم و دلپذیر برخوردار است . در این بخش ۳ مجموعه از طراحی داخلی دفتر کار را برای شما آماده کردیم .

طراحی دفتر کار کوچک - مدرن

بسیاری از ما معمولا دفاتر کار کوچکی داریم . دفاتری که شاید بیش از یک اتاق کوچک نباشند . اما در همین اتاق های کوچک هم می توان سنگ تمام گذاشت و دیزانی را خلق کرد که چشم هر بیننده ای را به خود میخ کوب کند !!! در طراحی دکوراسیون داخلی این دفتر کار ، از سبک مدرن استفاده شده است . نورپردازی داخلی در روز و شب کاملا مناسب به نظر می رسد .
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
کف سازی اتاق ، کِرم رنگ است و استفاده از یک حاشیه قهوه ای رنگ در دور تا دور اتاق ، حال و هوای لوکسی را به دیزاین داخلی بخشیده است . اگر شما نیز از چنین طراحی خوشتان آمده می توانید به سادگی این طرح کم هزینه را اجرا کنید ! طراحی سقف که با استفاده از سیستم کناف صورت می گیرد . برای کف سازی نیز می توانید از سرامیک یا اپوکسی استفاده نمایید .

طراحی دفتر کار کوچک - کلاسیک
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار

در طراحی دفتر کار پروژه زیر شاهد استفاده از سبک کلاسیک هستیم . استفاده از رنگ های طلایی و کِرم فضای لوکس و خیره کننده ای را ایجاد کرده است . همانطور که می دانید میزان روشنایی اتاق کار همیشه مهم بوده و هست . در طراحی داخلی این فضا نیز میزان نور دریافتی در روز و شب مناسب به نظر می رسد و نگرانی از این بابت احساس نمی شود . در بدنه دیوار های این اتاق ، کمد هایی به سبک کلاسیک طراحی شده که تمامی مدارک و لوازم اداری در آن جایگذاری می شوند . استفاده از یک لوستر بلوری بزرگ جذابیت خاصی به دیزاین داخلی بخشیده است .

طراحی دفتر کار بزرگ - لوکس

و اما به یک دکوراسیون بزرگ و سوپر لوکس مدرن می رسیم . استفاده از سنگ مرمر رگه دار ، حس لوکس و گران قیمتی را به فضای داخلی بخشیده است . در چیدمان داخلی نیز شاهد استفاده از مبلمان مدرن و لوکس هستیم . میزان روشنایی در روز و شب نیز کاملا مناسب به نظر می رسد . یک نکته جالب در طراحی و دیزاین داخلی این دفتر کار استفاده از موکت با بافت جالب توجه است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند . در پایان منتظر نظرات ارزشمند شما همراهان خوب خانه طرح در خصوص طراحی داخلی دفاتر کار و اداری هستیم .
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار

۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار
۳ مدل طراحی داخلی دفتر کار

در پایان می توان گفت که برای طراحی دفتر کار لوکس و مدرن نیازی به یک فضای بسیار بزرگ نیست . با کمی خلاقیت می توان ایده های جذابی با هر متراژی خلق کرد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Fanoos

      سلام میشه ادرس یاشماره تماس از شرکتی ک این ۳طرح رااجراکرده راهم اشتراک بذارین ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج