۶۱۴۵۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعزام تیم ملی تیراندازی معلولان به تایلند لغو شد

رییس انجمن تیراندازی معلولان با اعلام این خبر گفت: به دلیل حضور تیم در مسابقات جهانی کرواسی و آماده نبودن برای شرکت در جام جهانی تایلند، ترجیح دادیم که در این تورنمنت حضور نداشته باشیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس انجمن تیراندازی معلولان با اعلام این خبر گفت: به دلیل حضور تیم در مسابقات جهانی کرواسی و آماده نبودن برای شرکت در جام جهانی تایلند، ترجیح دادیم که در این تورنمنت حضور نداشته باشیم.
رقیه الله کرمی اظهار کرد: با توجه به فاصله زمانی کوتاهی که بین مسابقات جهانی کرواسی (که اوایل مهرماه تیم در این تورنمنت شرکت کرد) و جام جهانی تایلند در اواسط آبان وجود داشت، برای این که تیم بتواند فرصت کافی برای ریکاوری بعد از مسابقات جهانی کرواسی داشته باشد و با خستگی راهی تایلند نشود، ترجیح دادیم در جام جهانی تایلند شرکت نکنیم. البته چون در اردیبهشت سال آینده باید در مسابقات جهانی کره جنوبی حضور پیدا کنیم، اگر تا پایان سال تورنمنت مهمی پیش آید که برای آمادگی تیم حائز اهمیت باشد، قطعا در آن تورنمنت شرکت خواهیم کرد.

وی گفت: در رقابتهای جهانی کرواسی برای اولین بار تیراندازان خود را در ماده R2 کلاس SH1 (تفنگ بادی ایستاده زنان) و R9 کلاس SH2 (تفنگ بادی درازکش مختلط خفیف) مورد ارزیابی قرار دادیم تا در رقابتهای آینده بتوانیم حضور فعالی در این دو ماده نیز داشته باشیم. هرچند نتایج بعد از یکسال دوری از حضور در رقابت‌های بین‌المللی راضی کننده بود، اما برای این که بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی و بازیهای پاراآسیایی جاکاراتا اندونزی عملکرد موفق‌تری نسبت به دوره قبل داشته باشیم، باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و بهتری پیش برویم و نواقص کار را تا مسابقات جهانی مرتفع کنیم.

الله کرمی اضافه کرد: در حال حاضر از نظر تکنیکی و تاکتیکی تیراندازان شرایط خوبی دارند و اگر یکسری امکانات از نظر تسهیلات، سلاح و فضای تمرینی برای تیراندازان فراهم شود، روند رو به رشدی در مسابقات آینده خواهیم داشت. ضمن این که از نظر روحی و روانی و مسائل اخلاقی نیز باید روی تیم کار کنیم تا آنها را ابتدا برای مسابقات جهانی و سپس جاکارتا آماده کنیم.

وی وضعیت تیراندازی معلولان در تپانچه خفیف و بادی 10متر بانوان را بهتر از تفنگ بادی و خفیف 50 متر عنوان کرد و افزود: در تپانچه بادی و خفیف 10متر بانوان در حال حاضر حرف اول را در دنیا می‌زنیم و سکوی قهرمانی در دست ایران است. اما در تفنگ بادی و خفیف 50 متر به دلیل این که هنوز از نظر امکانات در مضیقه هستیم و تنها وسایل و تجهیزات آن گرانتر است، هنوز نتوانسته‌ایم جایگاه خود را همانند تفنگ بادی و خفیف 10 متر تثبیت کنیم. البته به دنبال این هستیم تا در مسابقات آینده شرایط خود را در هر دو ماده ارتقاء ببخشیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.

رییس انجمن تیراندازی معلولان در پایان با بیان این که هنوز زنان تیرانداز نسبت به مردان در کسب مدال پیشتاز هستند، خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم در بخش تیراندازی مردان نیز سکوهای جهانی و آسیایی را به خود اختصاص دهیم، باید روند مسابقات داخلی خود را باکیفیت‌تر برگزار کنیم، تا با شناسایی تیراندازان مستعد در ماده‌های مختلف بتوانیم در هر دو بخش عملکرد قابل توجهی را در مسابقات جهانی کره جنوبی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج