۶۱۴۵۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تلاش کوالکام برای ممنوعیت فروش آیفون در چین

کمتر از یک ماه پیش؛ در تاریخ ۲۹ سپتامبر، جنگ طولانی مدت اپل و کوالکام وارد فاز تازه ای شد. کوالکام در چین نیز از اپل شکایت کرد. این موضوع امروز علنی شد، هرچند که دادگاه هنوز هیچ توضیحی در خصوص این پرونده نداده است.

مجله سخت افزار: کمتر از یک ماه پیش؛ در تاریخ ۲۹ سپتامبر، جنگ طولانی مدت اپل و کوالکام وارد فاز تازه ای شد. کوالکام در چین نیز از اپل شکایت کرد. این موضوع امروز علنی شد، هرچند که دادگاه هنوز هیچ توضیحی در خصوص این پرونده نداده است.
تلاش کوالکام برای ممنوعیت فروش آیفون در چین

کوالکام ادعا می کند که اپل از فناوری های این شرکت، بدون آنکه هزینه ای بپردازد استفاده می کند. پرونده دعوی در که در دادگاه پکن مطرح شده است، به استفاده غیرقانونی اپل، از سه پتنت ضروری غیر استاندارد پرداخته است و خواستار اقدامات قانونی شده است. به طور کلی شرکت سازنده چیپ ست، از دادگاه می خواهد که حکمی مبنی بر ممنوعیت تولید و فروش آیفون در چین را اعلام کند.
در حالیکه این ممنوعیت فروش مطمئناً به اپل آسیب خواهد زد، اما از آنجاییکه اکثر گوشی های آیفون در چین تولید می شوند، قطع تولید نیز باعث ایجاد مشکل در عرضه جهانی گوشی های هوشمند اپل در سراسر جهان خواهد شد. با این اوصاف، چنین حکمی تأثیر بزرگی بر وضعیت اپل خواهد گذاشت، چراکه دو سوم درآمد اپل از گوشی های آیفون تأمین می شود.

پتنت هایی که کوالکام می گوید اپل به طور غیرقانونی از آنها استفاده می کند، در زمینه مدیریت انرژی و تکنولوژی Force Touch است. اپل اولین بار در ماه ژانویه، از کوالکام به دلیل استفاده غیرمنصفانه از طرح ها و حق امتیاز پتنت هایش شکایت کرد. بعد از آن کوالکام از اپل بدلیل آنکه اپل مودم های این شرکت را در سطح پایین تر از مودم های اینتل در گوشی های خود قرار داده بود شکایت کرد و در ماه جولای نیز این شرکت تولیدکننده تراشه، یعنی کوالکام از ITC تقاضا کرد تا فروش آیفون در ایالات متحده را ممنوع کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج