۶۱۵۰۱۷
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چاقو بکش، عربده بزن، در ترکیب اصلی قرار بگیر!

شاید اگر روزی که فرزاد حاتمی شیشه‌هاى هتل را را پایین می‌آورد با او برخورد جدی می‌شد امروز بازیکن دیگرى جرات نمی‌کرد در رختکن تیم چاقو‌کشی کند.

خبرگزاری میزان: چاقوکشی میان ۲ بازیکن تراکتورسازی یکی دیگر از اتفاقات تلخ فوتبال ایران بود. اتفاقی که نشان داد بازیکنان فوتبال ایران تا چه اندازه دچار فقر فرهنگی هستند. کاپیتانى که از او به عنوان بازیکن اخلاق یاد می‌شود در کیف خود چاقو می‌گذارد تا اگر بازیکن جوان تیم به حرف او گوش نداد خودش این بازیکن را ادب کند!

کیانی که مشخص نشد بر چه اساسی و با چه معیاری بازیکن اخلاق هم شد سابقه چنین حواشی را در تراکتورسازی داشته است.

شاید اگر روزی که فرزاد حاتمی شیشه‌هاى هتل را پایین می‌آورد با او برخورد جدی می‌شد امروز بازیکن دیگرى جرات نمی‌کرد در رختکن تیم چاقو‌کشی کند.

نکته جالب‌تر و البته تاسف‌آورتر این که کیانی با وجود حرکت زشت خود باز هم در ترکیب تیمش قرار گرفت و بازی کرد. باید از یحیى گل‌محمدى پرسید که پس از ماجراى حاتمى چرا براى دومین بار از اصول اخلاقى خودش گذشت و بازیکن خطاکار را در ترکیب اصلى قرار داد.

اگر چنین اتفاقی در یک تیم اروپایی رخ می‌داد بدون شک باشگاه مربوطه بازیکن خاطی را با جریمه و محرومیت‌های سنگین روبرو می‌کرد و طبیعتا امکان حضور آن بازیکن در زمین هم وجود نداشت. کریم‌بن‌زما پس از اتفاقی که بین او و والبوئنا رخ داد دیگر نتوانست پیراهن تیم ملی فرانسه را بر تن کند ولی در ایران بازیکن در رختکن چاقوکشی می‌کند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

بازیکنى که امروز به دلیل همراه داشتن چاقو به کمیته اخلاق احضار شده پیش از این هم به دلیل حضور دوستان حاشیه سازش در اردوی تیم به این کمیته دعوت شده بود. البته مسئولان کمیته اخلاق با دریافت تعهدات لازم اقدام به صدور حکم محرومیت وى نکردند اما حالا که ماجراى استفاده از چاقو در رختکن یک تیم حرفه‌اى فوتبال مطرح شده به نظر مى‌رسد مسئولان کمیته‌های انضباطی و اخلاق مثل همیشه با برخوردی جدی و قاطع این مسئله را جمع می‌کنند.

خوشبختانه کمیته اخلاق پیش از این هم نشان داده در برخورد با متخلفان هیچ تفاوتی قائل نمی‌شود و برای اجرای عدالت تفاوتی بین باشگاه‌ها قائل نیست. کمیته اخلاق نشان داده که قانون برای همه تیم‌ها یکسان است.

شرایط فرهنگى و اخلاقى فوتبال ایران مى‌تواند از این هم وخیم‌تر باشد؟ وقتى بازیکن با تجربه و کاپیتانى که قرار است الگوى جوان‌ترهاى تیم باشد دست به چنین رفتارى مى‌زند از سایر عوامل این فوتبال چه انتظارى باید داشت؟

البته ممکن است کل این اتفاق حاصل یک شوخى نا به جا و غیر متعارف باشد، اما چرا باید بازیکن یک تیم فوتبال و کاپیتان یک باشگاه محبوب چاقو به همراه داشته باشد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس عشقه

      بین آینده شغلی ومنافع وهوادارایی که طاقت باخت ندارن شما بودی کدومو انتخاب میکردی؟؟؟ وقتی تیمش بازیکن نداره توفشاره معلومه که نمیتونه برخورد کنه! مطمن باشید اگه دست وبال یحیی مثل الان تیم های آبی وقرمز بازبود جفت بازیکنو بازی نمی داد.

    • پرسپولیس

      چاقوسازی تبریز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قلیون کشی تهران...

    • تراکتوری

      الان سه روز داری مینوسی خسته نشدی یه کم هم از قلیون کشیدن بازیکنان تیمت بنویس...

    • تراکتوری

      الان سه روز داری مینوسی خسته نشدی یه کم هم از قلیون کشیدن بازیکنان تیمت بنویس...

    • بدون نام

      آقا یا خانم نگارنده با این حرفات میخوای تراکتورسازی رو به حاشیه ببری متن بالارو فکر کنم خوب نخوندی اینها داشتند میوه مبخوردند.همچین اتفاقی افتاده

    • بدون نام

      این اخبار کاملا الکی است چرا باید الکی خبری را به مردم بدیم تا مردم نظرشانراجب فرهنگ ایران عوض شود واقعا متاسفم برای این برنامه که فقط به شایعه پراکنی می پردازند

    • وحید

      واقعا اقا مهدی کیانی مرد اخلاق ما افتخار میکنیم که چنین کاپیتانی داریم به رسانه ها و مخصوصا شما هم ربطی نداره

      یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراکتور


      حاج مهدی همیشه موفق باشی داداش همیشه همه جا کاپیتانی کنی درهمه مراحل زندگیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازیکنای پرسپولیش همشون قیلیونن میکشن اقای فرشاداحمدزاده تواقای محسن مسلمان کاملا واضح دارین قیلیون میکشین توعکس هم پیدا هست بعد جنابعالی منکرش میشی میگی فتوشاپ هست اگر فتوشاپ هست چرا برابقیه بازیکنای دیگه اتفاق نیافتاده برادر من برو خودت رنگ کن ما خدمون هفت رنگیم اقای مسلمان توتیم امید ایران هم تودبی درحال قیلیون کشیدن ازش عکس گرفته بودن همراه با پیام صادقیان نکنه اونم فتوشاپ بوده

    • omid

      آخه شما تو رختکن بودی انقدر راحت قضاوت میکنی منصف باشید این اپلیکیشن با اعضا عادی ش ب درد میخوره ن اینکه با این حرفها همه آنیستال کنند لااقل کمی سیاست خبرنگاری داشته باشین کسی تو رختکن نبوده ک شما رمان جنایی مینویسی

    • اراز حسینی

      این یک مسئله درون تیمی هست واگر هم خصمانه چاقو کشیده باشند هم به کسی غیر از خانواده تراختور کبیر به کسی ربط نداره
      شما هم با این اراجیفت آتش بیار معرکه نباش
      عشق است تراختور تاکور هر انکه نتواند دید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج