جاباما
۶۱۵۱۶۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ابراز همدردی فیلمساز کهنه‌کار با قربانیان

واکنش وودی آلن به اتهامات جنسی همکارش

وودی آلن در واکنش به اخبار مربوط به رسوایی هاروی واینستاین، اتهامات مطرح شده علیه رییس پیشین واینستاین کمپانی و میراماکس را «غم‌انگیز» خوانده و نسبت به «بازار داغ شایعات و اتهامات» هشدار داد.

آی ‌سینما: وودی آلن در واکنش به اخبار مربوط به رسوایی هاروی واینستاین، اتهامات مطرح شده علیه رییس پیشین واینستاین کمپانی و میراماکس را «غم‌انگیز» خوانده و نسبت به «بازار داغ شایعات و اتهامات» هشدار داد.
واکنش وودی آلن به اتهامات جنسی همکارش

آلن در مصاحبه با خبرگذاری بی بی سی گفت: «کل ماجرای هاروی واینستاین برای تمام کسانی که به نوعی در این بین دخیل بودند بسیار غم‌انگیز است.» فیلمساز ۸۱ ساله در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: «این ماجرا برای زنان بی‌نوایی که در این میان قربانی شدند فاجعه‌بار و برای خود هاروی که زندگی‌اش رو به نابودی است، غم‌انگیز است. در چنین ماجرایی هیچ‌کس برنده نیست، فقط کنار آمدن آن زنان بی‌نوا با این ماجرا، بسیار بسیار غم‌انگیز و مصیبت‌بار است.»

دیروز (۱۴ اکتبر)، فرش قرمز «واندر ویل» جدیدترین فیلم آلن که پخش آن بر عهده آمازون استودیوز بود به دلیل رسوایی‌های اخیر هالیوود و تعلیق مدیر این کمپانی از سمتش لغو شد و پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم نیویورک بدون برگزاری این مراسم ویژه پایان یافت.

آلن همچنین درباره فضای مسمومی که مطرح شدن چنین اتهاماتی به آن دامن می‌زنند توضیحاتی ارایه داد: «شما که نمی‌خواهید به این جو مسموم دامن بزنید؛ فضایی که ایجاب می‌کند از حالا به بعد، هر مردی در دفتر کارش به زنی چشمک زد ناگهان مجبور شود با وکیلش تماس بگیرد تا از او دفاع کند. چنین اتفاقی هم روا نیست. اما بی‌شک، باید امید داشت چنین ماجراهایی بیش از آن که به وضعیتی غم‌انگیز و یا تراژیک منجر شوند، به تحولی خیر و مثبت برای افراد بیانجامند.»

اگرچه آلن در چندین پروژه سینمایی با واینستاین همکاری داشته، اما ادعا می‌کند از اتهاماتی که در این سال‌ها علیه این تهیه‌کننده بانفوذ مطرح بوده، کم‌ترین اطلاعی نداشته است.

کارگردان «کافه سوسایتی» در این‌باره گفته: «هیچ‌کس تا به حال برای حرف زدن درباره چنین چیزی پیش من نیامده و یا ماجراهایی تا این اندازه وحشتناک و جدی را با من در میان نگذاشته‌اند. و در میان هم نمی‌گذارند چون علاقه به شنیدنش وجود ندارد. آدم علاقه‌مند است به ساخت فیلم‌هایش ادامه بدهد. اما همواره میلیون‌ها شایعه متوهمانه به گوش آدم می‌رسد. بعضی‌هاشان درست از آب در می‌آید و بعضی یا اصلا خیلی‌هاشان فقط قصه‌هایی در مورد فلان بازیگر زن یا مرد هستند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رمضان

      سپاه نورچشم ملت بزرگ ایرانه هیچ قدرتی حق اهانت به آن را نداردخون ما فدای تک به تک قدم آنها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج