۶۱۵۳۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رفیعی: نتایج نوجوانان باعث افتخار همه است

سروش بعد از حضورش در لیگ ستارگان قطر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته، هر چند تیمش چنان موفق نبوده اما او در طول چهار هفته هم برای تیمش گلزنی کرده و هم در تیم منتخب لیگ ستارگان قرار گرفته است.

روزنامه ایران ورزشی: سروش بعد از حضورش در لیگ ستارگان قطر روزهای خوبی را پشت سر گذاشته، هر چند تیمش چنان موفق نبوده اما او در طول چهار هفته هم برای تیمش گلزنی کرده و هم در تیم منتخب لیگ ستارگان قرار گرفته است. الخور با حضور ۲۰ دقیقه‌ای سروش رفیعی در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را مقابل الغرافه کسب کرد اما رفیعی معتقد است اتفاق خاصی رخ نداده و معتقد است تیمش نیاز به زمان دارد تا در این مسابقات به عملکرد مطلوبی برسد. نتایج تیم‌های ملی فوتبال هم مورد توجه این بازیکن سابق پرسپولیس است چرا که او همواره یکی از گزینه‌های کی‌روش بوده و چند مدتی است که از تیم ملی دور شده است. سروش همچنان امیدوار به حضور در تیم ملی است.

احتمالا زمان مناسبی را برای مصاحبه با شما انتخاب نکردیم، تیمتان شکست سنگینی را متحمل شد.

درست است که تیم ما باخت اما زمان بدی برای صحبت کردن نیست. به هر حال فوتبال است و اتفاقات زیادی در طول لیگ رخ می‌دهد، یک روز باخت است، روز دیگر برد. هر چند امیدوار بودیم در این هفته از رقابت‌ها به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد و باید این بازی را خیلی زود فراموش کنیم و به فکر بازی‌های آینده باشیم.

بازی مقابل الغرافه را چطور دیدی، البته چون زمان زیادی در زمین نبودی، انتظار زیادی هم از تو وجود نداشت؟

می‌توانستیم بازی را بهتر اداره کنیم حریف هم تجربه زیادی داشت و هم بازیکنان خوبی در اختیارش بود، اگر بهتر از حریف بودیم حتما بازی را می‌بردیم اما این شکست پایان همه چیز نیست. خیلی راحت با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر می‌توانیم هفته‌های آینده این شکست را جبران کنیم. من هم تلاشم را زمانی که به زمین رفتم به کار گرفتم تا بتوانم مانع شکست تیمم شوم اما واقعا جبران گل‌های خورده سخت بود. چهار هفته از رقابت‌های لیگ ستارگان قطر گذشت، بازی‌های الخور و لیگ ستارگان قطر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

همانطور که پیش از این گفتم، قطر واقعا لیگ قوی دارد، امکانات عالی و شرایط خوبی در این رقابت‌ها وجود دارد. همه چیز روی برنامه و حساب شده است که می‌توان روی آنها حساب کرد. همانطور که انتظارش را داشتم در طول چهار هفته گذشته بازی‌های خوبی انجام شده و کیفیت لیگ هم کاملا معلوم است. به جرات می‌توانم بگویم که انتظار نتایج بهتری از تیمم و حتی عملکرد خودم داشتم اما آنقدر بازی‌ها نزدیک و سطح بازی‌ها بالا است که نتوانستیم برابر انتظارمان نتیجه بگیریم.

فکر می‌کنی الخور در آینده عملکرد بهتری داشته باشد؟

همینطور است، تیم ما نیاز به زمان و کسب تجربه دارد، باید تلاش کنیم خود را از نوسان خارج کنیم تا تیم به ثبات خوبی برسد. فکر می‌کنم نتایج بهتری در هفته‌های آینده کسب کنیم.

فوتبال خودمان را که فراموش نکردی؟

(می‌خندد) به هیچ وجه، هم پیگیر بازی‌های تیم محبوبم پرسپولیس هستم و هم نتایج و بازی‌های تیم ملی را پیگیری می‌کنم. امسال هم که خوشبختانه نوجوانان گل کاشتند و باعث افتخارمان شدند.

اما پرسپولیس یک شکست سنگین داشت و حالا یک بازی سخت را پیش رو دارد؟

اول از همه باید بگویم که هواداران پرسپولیس تحت هر شرایطی پشتیبان تیمشان هستند و مطمئن باشید که یک شکست هیچ چیزی از پرسپولیس کم نمی‌کند. باخت در فوتبال چیز عادی است و بارها و بارها شاهد بودیم که تحت شرایطی تیم‌های بزرگ حتی باخت‌های سنگین داشتند. پرسپولیس هم تحت شرایطی یک بازی را واگذار کرد. امیدوارم و واقعا دعا می‌کنم تیم محبوبم در بازی بعدی بتواند خیلی خوب این شکست را جبران کند اما می‌خواهم یک چیز را بگویم، واقعا باید از تیم‌ها به اندازه بضاعتشان انتظار داشت. پولی که در فوتبال ما سرمایه‌گذاری می‌شود، در برابر پولی که تیم‌های حریف صرف فوتبالشان می‌کنند هیچ چیز نیست. نمی‌خواهم بگویم همه چیز را پول تعیین می‌کند اما به هر حال امکانات و حفظ شرایط خوب تیم‌ها و بازیکنان که نیازمند پول کافی است، در نتیجه‌گیری تیم‌ها موثر است. من هم به‌عنوان یک هوادار پرو پا قرص پرسپولیس یکی از حامیان تیمم در بازی پیش‌رو خواهم بود.

از تیم ملی هم حسابی دور افتادی؟

نظر آقای کی‌روش است و به آن احترام می‌گذارم، هر وقت بتوانم کمکی به تیم ملی بکنم در خدمت کشورم خواهم بود.

بازی‌های تیم ملی را چطور دیدی؟ دو بازی تدارکاتی و باز هم بدون شکست.

با حضور آقای کی‌روش و بازیکنان خوب ملی‌پوش، انتظار چنین نتایجی هم بود، امیدوارم ادامه شکست ناپذیری و بردهای تیم ملی را در جام جهانی ببینیم و با صعود تیم ملی به مرحله بعدی رقابت‌ها دل همه مردم کشور شاد شود.

نوجوانان هم که عالی کار کردند و بدون شکست و با شکست سنگین حریفان صعود کردند؟

باید بابت این افتخارات به مردم و فوتبال‌دوستان تبریک بگویم. فوتبال واقعی ما همین است و اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم، قطعا در همه رده‌ها می‌توانیم چنین عملکردی داشته باشیم. نتایج نوجوانان بیش از هر چیزی نتیجه یک برنامه ریزی خوب و استعداد ناب فوتبالی کشورمان بود. از همین‌جا به این بازیکنان و کادر فنی و فدراسیونی‌ها تبریک می‌گویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج