۶۱۵۵۰۸
۱ نظر
۵۰۲۷
۱ نظر
۵۰۲۷
پ

واکنش علی نصیریان به انتقادات از «شهرزاد۲»

علی نصیریان گفت: من تمام قسمت‌های فصل دوم «شهرزاد» را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال «شهرزاد» هیچ حرفی نزنم.

خبرگزاری میزان: علی نصیریان گفت: من تمام قسمت‌های فصل دوم «شهرزاد» را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال «شهرزاد» هیچ حرفی نزنم.

علی نصیریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص حضور دوباره خود در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال در فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا حضور دارم و تا آنجا که می‌دانم این فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال خواهد رسید.

او درباره حضور خود در فیلم «حکایت دریا» افزود: البته بازی من در فیلم بازی بسیار کوتاهی و در حد یک سکانس است. این فیلم را به خاطر احترام فراوانی که برای بهمن فرمان آرا قائل هستم پذیرفتم و چون آن را ندیده‌ام در مورد کیفیتش نمی‌توانم نظر درستی بدهم.

بازیگر نقش «بزرگ آقا» درباره ایفای نقش در فیلم «امپراتور جهنم» تصریح کرد: من این فیلم را نیز به صورت کامل ندیده‌ام اما بازی در این اثر بسیار دشوار بود. شرایط جوی برف و باران کار ما را برای تولید این فیلم بسیار سخت کرده بود.

او درباره اهمیت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من به عنوان یک بازیگر بهترین عمل خود را انجام می‌دهم و واقعیت امر به هیچ وجه به جایزه و سیمرغ جشنواره فکر نمی‌کنم و برایم مهم نیست.

نصیریان درباره انتقادات فراوانی که به فصل دوم شهرزاد وارد شده خاطرنشان کرد: من تمام قسمت‌های فصل دوم را دیده‌ام. بالاخره دوستان تلاش کرده‌اند و اثر ساخته شده است. دیگر ترجیح می‌دهم در مورد سریال شهرزاد هیچ حرفی نزنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیرا

      چرا نظراتو در مورد اخبار قبلی ک از شهرزاد میزارن تایید نمیکنین ؟ باز هم میگم حیف زیبایی فصل اول شهرزاد ک با فیلمنامه ضعیف این فصل و جنایی شدن داستان و تغییر شخصیت ها مخدوش شد ، استاد نصیریان حق دارن ، سریال طوری ساخته شد ک واسه خوب شدن حالمون باید بریم و سکانس های زیبای فصل اول ببینیم و این یعنی ضعف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج