۶۱۵۶۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ویسی: امیدوارم بدشانسی‌های ما تمام شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بد شانسی‌های ما تمام شود و برنده شویم.

خبرگزاری فارس: عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: شرایط هر دو تیم در کلان باشگاه یکسان است و در بحران مدیریت هر دو تیم قرار دارند و روی نتایج دو تیم تاثیر گذاشته است و هر دو تیم ۳ امتیاز را می‌خواهد، امیدوارم بد شانسی‌های ما تمام شود و برنده شویم.

وی در مورد اینکه هواداران از نتایج تیم ناراضی هستند گفت: من خوشحالم که بچه خوزستانم جایی که فوتبال را خوب می‌فهمند، جایی که بچه ۱۱ ساله تمام مسائل ریز فوتبال را می‌داند. مردم از نتایج ما راضی نیستند اما از عملکرد تیم راضی هستند. آنها از وضعیت باشگاه ناراضی‌اند، اینکه باشگاه نه پول دارد و نه مدیریت. خوزستان مردمان قدرشناسی دارد و می‌داند که ما با داشته‌هایمان تیم را بسته‌ایم، من خودم با ۴-۵ بازیکنی که در تیم‌های بالای جدول بازی‌ می‌کردند صحبت کردم که به تیم ما بیایند اما به این تیم نیامدند. بازیکنان جوان و جویای نام را به این تیم آوردیم و همین تیم هم به طور کامل شکل نگرفت، با نداری‌ها ساختم، انتظار مردم خوزستان از مسئولان است تا حمایت بیشتری از تیم کنند تا یک سهمیه خوزستان نسوزد. به قول کلهر ما تیمی را قهرمان کردیم که بازیکنان جویای نام و گمنام داشتند، این تیم قهرمان واقعی بود. اکنون هم باید با همت مسئولان و مدیرکل ورزش و جوانان و استاندارد و نمایندگان مجلس بتوانیم شکل تیم را درست کنیم با مالکیت جدید باشگاه که امروز و فردا مشخص می‌شود امیدواریم که شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم. عده‌ای که دست به تخریب تیم می‌زنند انگشت‌شمار هستند و مسائل شخصی را دخیل می‌کنند، بحث آنها فنی نیست و آنها هیچ موفقیتی در فوتبال نداشتند که اکنون تیم ما را تخریب می‌کنند. بازیکنان و مردم خوزستان همگی باهوش هستند و نمی‌گذارند تیم تخریب شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه این باشگاه در فوتبال پایه سرمایه‌گذاری کرده تا بتواند از بازیکنان آن استفاده کند، گفت: از تیم‌های پایه استفاده می‌کنیم، نامداری و گودرز پایداری و چند بازیکن دیگر را از تیم‌های پایه آورده‌ایم، نمی‌توانم اسم تک تک بازیکنان جوانی که آورده‌ایم را بیاورم اما مشکل تیم این است که روح و روان تیم خوب نیست، یک روز تمرینات تعطیل می‌شود و یک روز برگزار می‌شود. معلوم نیست مالک باشگاه چه کسی است. بحث من سرپرست باشگاه یا افراد دیگر نیستند بلکه عقبه و پشت تیم معلوم نیست و این آزاردهنده است. بازیکن در فوتبال خوزستان زیاد است، عشق من این است که با بازیکنان جوان و جویای نام کار کنم، تاکنون ۵۰ بازیکن گمنام تحویل لیگ برتر داده‌ام، روح و روان تیم ما اکنون خوب نیست.

وی با اشاره به شرایط مالی باشگاه گفت: بازیکنان نسبت به عملکرد مالی باشگاه در سال جاری گلایه‌ای ندارند، آنها بیش ۲۰ تا ۲۲ درصد پول گرفته‌اند و قرار است تا هفته دهم به ۴۰ درصد هم برسد. بازیکنان از سال‌های گذشته ناراضی‌اند، استاندار خیلی تلاش کرده و بارها خودم با او جلسه گذاشته‌ام و دیدم که پیگیر است.

ویسی تصریح کرد: هواداران تیم هم از نبود مالک باشگاه ناراضی هستند، از نتایج تیم هم راضی نیستند اما از شخص من ناراضی نیستند. هفته پیش هم می‌گفتند دست ویسی خالی است، من خودم با بازیکنان صحبت کردم، آنها گفتند به خاطر شما ۱۰ روز صبر می‌کنیم و ۱۰ روز هم صبر کردند اما پولی پرداخت نشد، با این شرایط باید بسازیم، تیم استقلال خوزستان در گذشته تا آستانه سقوط هم پیش رفت اما ۳ سال برای ساختن بازیکنانی نظیر بیت سعید، ذهیوی، طیبی و ماهینی و ... صبر کرد اکنون ۲۰ بازیکن جدید به تیم آمده‌اند. وقتی در یک اداره کارمند جدیدی می‌آید چند روز طول می‌کشد تا با شرایط آشنا شود. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم سریعتر تکلیف مالکیت باشگاه را روشن کنند.

ویسی در مورد بازی دو تیم گفت: فردا هر دو تیم شرایط یکسانی دارند، هر تیمی که از نظر مسائل روحی و روانی بهتر باشد پیروز می‌شود، دیگر بحث مسائل تاکتیکی نیست، خود من اکنون تمرکز ندارم و مدام تمرکزم بر روی مسائل کلان باشگاه است که ارتباطی هم به من ندارد اما به دلیل اینکه بچه‌ها ناراحتند من این مسئله را پیگیری می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود بین بازیکنان فوتبال استفاده از سیگار و قلیان و ترامادول رایج شده و آیا این مسائل وجود دارد، گفت: بله من دیده‌ام که این مسائل هست. جای بسی تأسف هست که بازیکن قلیان می‌کشد و فکر می‌کند با استفاده از این مواد هنر کرده است در حالیکه ورزشکار الگوی جامعه است و هنر این است که از این مواد دوری کند. من به بازیکنان می‌گویم اگر موهایت را هم صاف می‌کنی و می‌خواهی خوش‌تیپ باشی مشکلی نیست خوش‌تیپ باش حتی در مورد خالکوبی هم حساس نیستم اما می‌گویم بازیکن نباید از دود استفاده کند، جای تاسف است که بازیکنان که الگو هستند در قلیان‌خانه هستند باید این بازیکنان را محروم کنیم. بازیکن خارجی در باشگاه خارجی وقتی به باشگاه شبانه می‌رود محروم می‌شود اما در اینجا بازیکن می‌گوید زندگی شخصی‌ام است و مربوط به کسی نیست اما به نظر من باید سرپرست و مسئولان باشگاه در مورد این مسائل دخالت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج