جاباما
۶۱۵۹۲۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پایان کار سارق ۳ میلیاردی خانه های اصفهان

سارق ۳ میلیارد ریالی خانه های اصفهان در زمان فرار دستگیر شد.

رکنا: سارق ۳ میلیارد ریالی خانه های اصفهان در زمان فرار دستگیر شد.

سرهنگ "ستار خسروی" رییس پلیس آگاهی اصفهان گفت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر سرقت از منازل درغرب شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حالیکه قصد فرار به سمت یکی از استان های همجوار را داشت دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت : متهم در بازجوئی های پلیس به سرقت سه میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان اعتراف کرد.
خسروی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق اموال مسروقه بسیار زیادی شامل: طلا، نقره، ال سی دی، لپ تاپ، دوربین عکاسی، پرینتر، اسکنر، ساعت، لوازم برقی، اسناد و مدارک ودیگر لوازم منزل کشف شد.
سرهنگ خسروی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : تعداد زیادی از مالباختگان و اموال آنها شناسایی شده که اموال پس از طی مراحل قانونی به مالکانشان بازگردانده می شود .

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به همشهریان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید. در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید. در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع دهید. درب ساختمان یا مجتمع های مسکونی را به قفل های ضد سرقت مجهز کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الپ ارسلان

      پس نقدشوندگی کنیم بزاریم بانک اونا بخورن

    • بدون نام

      تصور اینکه چرا دیگران دارند و ما نداریم، حتما حق ما را گرفته اند، پس میریم سرقت تا حقمون را ازشون بگیریم یکی از عناصر مهم وقوع جرم سرقت است ولی پیشگیری از این جرم ممکن نخواهد شد تا وقتی مردم باور کنند که اولا ممکن است یک روز سارقین از درب منزل یا محل کار آنها نیز وارد شوند وهمچنین هیچیک از قفلها، دربها و حفاظهایی که تحت عناوین مختلف از جمله ضد سرقت عرضه میگردند مانع ورود سارقین نمیشوند چراکه فقط قفل روی درب و پنجره ها باید قفل ضد دیلم باشد که ورود سارقین را از طریق توپی زنی، قفل گشایی یا دیلم زنی غیر ممکن نماید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج