جاباما
۶۱۶۱۲۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

محبوبیت عجیب آیفون و Snapchat در آمریکا

نظرسنجی بزرگی در بیش از ۴۴ ایالت و بین ۶۱۰۰ نوجوان آمریکایی انجام شده و نتیجه آن تمایل ۸۲ درصدی نوجوانان به خرید آيفون به عنوان گوشی بعدی خود بوده، عددی که نسبت به نظرسنجی پیشین یک درصد رشد داشته.

وب سایت جی اس ام - رامین صفایی: نظرسنجی بزرگی در بیش از ۴۴ ایالت و بین ۶۱۰۰ نوجوان آمریکایی انجام شده و نتیجه آن تمایل ۸۲ درصدی نوجوانان به خرید آيفون به عنوان گوشی بعدی خود بوده، عددی که نسبت به نظرسنجی پیشین یک درصد رشد داشته.
محبوبیت عجیب آیفون و Snapchat در آمریکا

در کنار رشد علاقه افراد شرکت کننده در نظرسنجی به خرید آیفون اما موضوع جالب درصد محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین نوجوانان آمریکایی است. محبوب‌ترینی که نه فیسبوک است و نه توییتر. ۴۷ درصد نوجوانان اسنپ‌چت را به هر شبکه اجتماعی دیگری ترجیح می‌دهند. با تمام رشد اینستاگرام و کپی‌کاری‌هایش همچنان با ۲۴ درصد در این نظرسنجی جایگاه دوم را دارد. در حالیکه این عدد برای فیسبوک ۹ درصد و برای توییتر تنها ۷ درصد است.
محبوبیت عجیب آیفون و Snapchat در آمریکا

اگر کنجکاوید میانگین سن افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی را بدانید پاسخ ۱۶ سال است، نوجوانانی از خاواده‌هایی با درآمد متوسط (۵۵۰۰۰ دلار) تا درآمد‌های بالا (۱۰۱۰۰۰ دلار). میانگین درآمد خانوارها ۶۶۰۰۰ دلار بوده، مقداری بیشتر از میانگین درآمد در آمریکا.

این نظرسنجی از جهات بسیاری اهمیت دارد، نوجوانان بازار بزرگی دارند(با در نظر گرفتن رشد نوجوانان و تشکیل گروه جوانان و میان‌سالان آینده اهمیت بیشتر هم می‌شود) و می‌توانند بخش عظیمی از سود هر شرکت را تشکیل دهند. حرکت از فیسبوک و توییتر به سمت شبکه‌های تصویر محور مثل Snapchat یا اینستاگرام هم می‌تواند تاثیرات بسیاری بر بازار و شیوه ارتباط افراد داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج