جاباما
۶۱۶۲۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: از رقابت با پرسپولیس خوشم می‌آید

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: از چالشی که در بالای جدول برای صدرنشینی بین ما و پرسپولیس به‌وجود آمده، خوشم می‌آید.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ابتدای لیگ چهره یک پدیده را به خود گرفت و در همان هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم با کسب نتایج خوب، توانست پرسپولیس را از صدر جدول کنار بزند و به عنوان تیم صدر نشین شناخته شود. این تیم با وجود اینکه با اختلاف ۲ امتیازی نسبت به پرسپولیس صدرنشین است اما چند هفته‌ای است نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص وضعیت تیمش توضیحاتی ارئه داد.

*از صدرنشینی تیمتان بگویید؟

- صدرنشینی که خیلی خوب است. شرایط تیم خوشبختانه بد نیست. البته چند مصدوم داریم. امید سینک، دشتی و نقی زاده، هنوز به ترکیب تیم نرسیدند و نتوانستیم در بازی‌های اخیر از آنها استفاده کنیم از این رو کمی کارمان سخت بود.

*با وجود صدرنشینی تیمتان، همین که برنده نمی شوید این ذهنیت را بوجود می آورد که نتایج قبلی تیم‌ شما کمی شانسی بوده است؟

- ما در هفته های اخیر ۴ بازی سنگین انجام دادیم که نتایجی به مراتب بهتر از تصورمان، گرفتیم. یکی از این بازی‌های سخت که مقابل ذوب آهن است، هنوز باقی مانده است. در واقع عملکردمان در این بازی‌ها فراتر از چیزی بود که فکر می‌کردیم. هم توانستیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و هم از نتایج تا حدودی راضی بودیم. متوجه باشید که از پارس جنوبی نباید توقع قهرمانی داشت.

*ولی صدرنشینی‌های شما این توقع را خود به خود ایجاد کرده است؟

-این فکر اشتباه است. چطور از تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده توقع قهرمانی دارید. همه باید بدانند که ما برای سقوط نکردن مبارزه می‌کنیم. این منطقی‌ترین توقع از تیمی تازه لیگ برتری است. البته قبول دارم ما خودمان با فوتبالی که ارائه دادیم این توقع را ایجاد کردیم و انتظارات را بالا بردیم ولی واقعیت این است که رقابت با برخی تیم‌ها واقعا سخت است.

*رقابت تیم پارس جنوبی و پرسپولیس برای هواداران دو تیم و دوستداران فوتبال به چالش جالبی تبدیل شده است. شما این رقابت را چطور می بینید؟

-در کورس بودن و رقابت در بالای جدول بسیار جذاب‌تر از رقابت در قعر جدول و برای نیفتادن است. من خودم هم از این چالشی که در رقابت با پرسپولیس بوجود آمده، خوشم می آید. ما امسال رقیب‌های خوب و قدرتمندی داریم. پرسپولیس، پدیده، پیکان و چند تیم دیگر واقعا رقیبان خطرناکی هستند.

*با این تفاسیر فکر می کنید تا کی بتوانید صدرجدول را حفظ کنید؟

-امسال تیم‌های خوب زیاد هستند و ما تاجایی که بتوانیم سعی می‌کنیم صدرنشین بمانیم. درست است هدف ما قهرمانی نیست ولی تا آنجا که بشود تلاش می‌کنیم و برای ادامه این راه از هیچ کاری فروگذار نخواهیم کرد.

*با توجه به این که تیمتان تازه به لیگ برتر صعود کرده، دلیل اصلی تداوم صدرنشینی شما چیست؟

-نمی‌شود از یک دلیل نام برد چرا که کارمان حاصل یک کار جمعی است. در واقع همه عوامل دخیل هستند .از بازیکنان باکیفیت و کم نام و نشان گرفته تا مدیریت و هواداران و البته کادرفنی. همه و همه انگیزه زیادی داشتند و دارند. امیدوارم با همین انگیزه‌ای که این تیم دارد، همگی تلاش بیشتری کرده و در کنار هم به موفقیت های تیم پارس جنوبی جم اضافه کنیم.

*چرا همین تیم با انگیزه را برای قهرمانی توجیه نمی‌کنید؟

-کار ما خیلی سخت است. در ادامه شرایط سخت‌تر هم می‌شود ولی ما ناامید نیستیم و همه تلاشمان را می‌کنیم.

*برخی بازیکنانتان از نبردن ناراحت هستند. این شرایط روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی می‌گذارد و ممکن است حتی با وجود قهرمانی در نیم فصل در صورت ادامه روند ناکامی‌ها سرنوشتی همچون سقوط که در تاریخ لیگ برتر بارها تکرار شده است سراغتان بیاید؟

-بازیکن ناامید در تفکرات ما جایی ندارد. در همه بازی‌ها برای بردن به میدان می‌رویم. هر کسی نتوانست با این شرایط کنار بیاید خودش ضرر می‌کند.

*در ابتدای فصل وسواس زیادی برای انتخاب بازیکن داشتید و حتی سه چهار بازیکنی که خودتان آورده بودید بعد از یک ماه کنار گذاشتید؟

-همه ثمره آن وسواس را دیدند. در سال اول حضورمان صدرنشین هستیم. همه آمار و ارقام به نفع ما است. این نشان می‌دهد کیفیت از آن تیم ما است. من از همه آنها که نیستند واقعا تشکر می‌کنم. برای این که موفق شویم بهای زیادی دادیم. در این فوتبال باید بی رحم بود تا موفق شد.

*به عنوان آخرین سئوال از بازی با ذوب آهن و میزان آمادگی تیم‌تان بگویید؟

-بازیکنانم برای همه بازی‌ها آماده هستند. اگر مصدومان‌مان برسند شرایط بهتر هم می‌شود اما ذوب آهن هم تیم توانمندی است و کادرفنی مجربی دارد. امیرقلعه نویی از دوستان خوب من است و این باشگاه کادرمدیریتی و بازیکنان با کیفیتی دارد. در کل تیم باشخصیتی است که می‌تواند برای ما دردسر ساز شود. امیدوارم ما هم با ارائه یک بازی خوب دست پر از اصفهان برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج