۶۱۶۲۵۱
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

افشاگری «اوا گرین» علیه هاروی واینستاین

اوا گرین ستاره ۳۷ ساله سریال «پنی دردفول» هم به جمع بازیگرانی پیوست که در روزهای اخیر، اتهاماتی را علیه هاروی واینستاین تهیه‌کننده سرشناس هالیوود مطرح کرده‌اند.

آی ‌سینما: اوا گرین ستاره ۳۷ ساله سریال «پنی دردفول» هم به جمع بازیگرانی پیوست که در روزهای اخیر، اتهاماتی را علیه هاروی واینستاین تهیه‌کننده سرشناس هالیوود مطرح کرده‌اند.
افشاگری «اوا گرین» علیه هاروی واینستاین
این بازیگر و مدل فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای که در اختیار نشریه ورایتی قرار داده، به شرح ماجرای تعرض واینستاین در جریان یک ملاقات کاری در پاریس پرداخته و گفته تا الان تنها به دلیل حفظ حریم شخصی‌اش در این‌باره سکوت کرده بود.

پیش از آن‌که گرین سکوتش را بشکند، مادرش مارلن ژوبر بازیگر، خواننده و مولف فرانسوی در گفت‌وگو با یکی از شبکه‌های رادیویی فرانسه درباره تعرض واینستاین به دخترش دست به افشاگری زد و به دنبال آن، ستاره «پنی دردفول» با انتشار بیانیه‌ای ادعاهای مادرش را تایید کرد.

در بیانیه گرین آمده است: «آرزو داشتم بتوانم درباره اظهارات مادرم درباره هاروی واینستاین حرف بزنم. او را در یک جلسه کاری در پاریس ملاقات کردم، جایی‌که مجبور شدم به خاطر رفتار نادرستش او را به عقب هل بدهم. موفق شدم پیش از آن‌که کار به جای باریک بکشد خودم را از شرش خلاص کنم اما این تجربه مرا بهت‌زده و منزجر ساخت.»

بازیگر و مدل ۳۷ ساله فرانسوی در ادامه از علت سکوتش پرده برداشته است: «تا پیش از این، بحث این ماجرا را پیش نکشیده بودم چون می‌خواستم حریم شخصی‌ام حفظ بشود اما به محض این که درباره تجربه زن‌های دیگر شنیدم به اهمیت بلند حرف زدن درباره این موضوع پی بردم. زن‌ها اغلب وقتی درباره چنین مسایلی با صدای بلند حرف می‌زنند محکوم می‌شوند و آبرو و حیثیت‌ خودشان زیر سوال می‌رود.»

گرین همچنین از شجاعت زنانی که در این ماجرا قدم پیش گذاشتند تمجید کرده است: «باید بپذیریم که چنین رفتارهایی همه جای دنیا وجود دارد و صرفا مربوط به صنعت فیلمسازی نیست. سوءاستفاده از قدرت همه جا رخ می‌دهد. این قبیل رفتارها توجیه‌ناپذیرند و باید متوقف شوند.»

گرین در سال‌های اخیر در فیلم «شهر گناه: بانویی که به خاطرش می‌کشم» ظاهر شده که واینستاین در مقام تهیه‌کننده اجرایی آن حضور داشته و پخش فیلم نیز بر عهده کمپانی واینستاین بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج