۶۱۶۴۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تبریک ساکت به نوجوانان: آینده از آن شماست

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تماس با اردوی تیم نوجوانان در هند، صعود غرور آفرین ملی‌پوشان به مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی را تبریک و تهنیت گفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال شامگاه سه‌شنبه در تماس با حسین مرادی، مدیر تیم نوجوانان ایران، ضمن تبریک پیروزی با ارزش ملی‌پوشان مقابل مکزیک به کلیه اعضای تیم، دقایقی با جمعی از ملی‌پوشان گفت‌وگو کرد.

وی در این تماس تلفنی، خطاب به ملی پوشان گفت: یوزهای نوجوان و افتخارآفرینان غیرتمند ایران زمین؛ آفرین بر شما و تعصب شما که دل ملتی را با نتایج درخشان شاد کردید. یاد ایام به خیر، نتیجه آن روزهای تلاش و زحمت برای کاشتن نهال موفقیت، به برداشت امروز درختان تنومند افتخار انجامید. من از نزدیک در یک سال و نیم اخیر نفس به نفس پیگیر برنامه‌های تیم پرافتخار نوجوانان بودم و به خوبی می‌دانم برای رسیدن به لحظه طلایی اکنون چگونه تحت نظر کادر فنی شایسته و لایق‌تان زحمت کشیدید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شما در ایران حضور ندارید تا ببینید مردم عزیزمان چقدر از بابت افتخارآفرینی‌های‌تان شادمان هستند، اما یقین بدانید که دعای خیر آنان در ادامه مسیر سخت پیش‌رو، بدرقه راهتان است. امیدوارم افتخارآفرینی‌تان در هند ۲۰۱۷ در روزهای آینده تداوم داشته باشد.

ساکت افزود: ای مردان سخت کوش! آینده از آن شماست و تاریخ پرافتخار فوتبال کشورمان که حالا به یک قرن حیات خود نزدیک می‌شود، هرگز رشادت‌های‌تان را در میدان جهانی از یاد نخواهد برد. امروز که در مهر ماه سال 96، تاریخ را ورق زدید به احترام‌تان می‌ایستیم و کلاه از سر برمی‌داریم، شما قهرمانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سر کیسه رو شل کنین نشه به کام شما و دارو دستتون و اون جوانا سرشون بی کلاه بماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج