جاباما
۶۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تعیین قیمت مسکن براساس امکانات

جدیدترین لیست قیمت آپارتمان در تهران

در نوسان قیمتی بازار مسکن در بهار امسال، قیمت آپارتمان در برخی از محله های تهران که قیمت کمتری داشتند با افزایش بیشتری روبرو شد اما بازار مسکن در شمال شهر تهران و واحدهایی با متراژ بالا نسبتا آرامش بیشتری داشت و افزایش قیمت چندانی را تجربه نکرد.

باوجودی‌که قیمت آپارتمان در محله های مرکزی و جنوبی شهر تهران بدون ایجاد امکانات خاص با افزایش روبرو شدند اما در محله های شمالی تهران امکانات و موقعیت سازه بیشترین تاثیر را در تعیین قیمت دارد.

در نوسان قیمتی بازار مسکن در بهار امسال، قیمت آپارتمان در برخی از محله های تهران که قیمت کمتری داشتند با افزایش بیشتری روبرو شد اما بازار مسکن در شمال شهر تهران و واحدهایی با متراژ بالا نسبتا آرامش بیشتری داشت و افزایش قیمت چندانی را تجربه نکرد.

البته در شمال تهران امکانات یک واحد بیشترین تاثیر را بر افزایش قیمت دارد و نرخ هر آپارتمانی را به جز قیمت کف که همان قیمت متر مربع در یک منطقه است امکانات موجود در هر واحد تعیین می کند که اگر آپارتمان در یکی از برج ها هم ساخته شده باشد بازهم نرخ متفاوتی دارد؛ بنابراین نمی توان نوسانات قیمتی بازار مسکن را چندان در محله های شمالی شهر تهران موثر دانست.

از سویی قیمت بالای ملک در این بخش از شهر باعث شده که قیمت مسکن از یه حدی بیشتر نشود زیرا به گفته مشاوران املاک این منطقه ظرفیت بیشتری برای افزایش قیمت ندارد مگر اینکه انفجار قیمتی جدیدی روی دهد.

بنابراین محله هایی که متقاضیان بیشتری قدرت خرید مسکن را دارند با افزایش قیمتی بیشتری روبرو شده اند که همین امر قدرت خرید مردم را بیشتر از گذشته کاهش داده است و این درحالی است که آپارتمان ها در این منطقه از شهر امکانات خاصی ندارند و حتی درمقابل زلزله هم مقاومت زیادی ندارند.

لیست قیمت آپارتمانهای بیش از 100 متر درتهران

براساس این گزارش آ پارتمانی 135 متری در صادقیه با کلیه امکانات هر متر مربع 2 میلیون تومان به فروش می رسد و 133 متری در نارمک، نوساز، تکواحدی و لوکس با قیمت 320 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای آپارتمانی در خیابان ظفر 130 متری با قیمت هر مترمربع 2 میلیون و 350 هزار تومان از سوی مالک، قیمت تعیین شده است و همین متراژ در خیابان گیشا نوساز، تکواحدی، 350 میلیون تومان قیمت دارد.

127 متری در برج نیایش در محدوده اشرفی اصفهانی 3 خوابه طبقه 2 به قیمت 260 میلیون تومان به فروش می رسد و 126 متری در سعادت آباد متری 3 میلیون و 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی 130 متری در ونک شیخ بهائی 3 خوابه و کم واحد هم با قیمت 430 میلیون تومان به فروش می رسد. 140 متری در خیابان ولنجک هم هر متر مربع 4 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمانی 140 متری در دروس با قیمت 420 میلیون تومان به فروش می رسد همچنین برای همین متراژ در یوسف آباد آپارتمانی تکواحدی و نوساز 455 میلیون تومان قیمت تعیین شده است.

آپارتمانی 136 متری در جلفا 3 خوابه طبقه دوم با قیمت 290 میلیون تومان به فروش می رسد. 138 متری در جنوب میرداماد هم 370 میلیون تومان قیمت گذاری شده است که البته مالک ادعا می کند این قیمت کمتر از عرف بازار است.

منبع: خبرگزاری مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جدیدترین لیست قیمت آپارتمان در تهران


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقیقی

      از مهر ماه روند رکود وکاهش چند درصدی شروع خواهد شد .

    • دانش جوي تاريخ

      كاش :
      1) گزارش تحولات و وضع موجود بازار زير 50 متر را هم در بر بگيرد
      2) جناب حقيقي سبب پيش بيني شان را هم بفرمايند تا داستان آشكار تر شود
      3) بله در جايي مثل "آبان" متري ... ميليون مشتري خود را در بدترين شرايط هم دارد طبقه ممتاز نا محسوسي كه درآمد افسانه اي خود را كه چه بسا هيچ جاي دنيا با تله هاي مالياتي ميسر نيست، دارد ، تفريح و سفر مستمر خارج و داخل و ويلا و خودروي آخرين سيستم و ... خود را دارد ، بي تفاوتي نسبت به اين تحولات قيمتي طبيعي ست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج