۶۱۶۶۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرادی: بیرانوند مربی بزرگی است

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: برای تکرار نتایج بازی‌های داخل سالن آسیا راهی رقابت‌های جهانی آمریکا می‌شوم.

خبرگزاری میزان: سهراب مرادی با اشاره به سطح خوب آمادگی خود اظهار داشت: ان‌شاءالله سعی می‌کنم در رقابت‌های جهانی هم نتایج بازی‌های داخل سالن آسیا را تکرار کنم. بعد از پایان رقابت‌های آسیایی تمریناتم را شروع کردم و سعی می‌کنم با کسب نتایج خوب دل مردم ایران را شاد کنم.

رکورددار وزنه‌برداری جهان در مورد وضعیت تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهانی آمریکا گفت: وضعیت همه‌ ملی‌پوشان خوب است و اگر خدا بخواهد در این ۵۰ روز باقی مانده تا اعزام به آمریکا با پیگیری تمرینات به آمادگی صد در صد رسیده و امیدوارم تیم خوبی عازم این رقابت‌ها شود. ان‌شاءالله همه‌ ملی‌پوشان بتوانند بهترین عملکرد خود را نشان دهند تا یک نتیجه خوب و به یاد ماندنی را در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری کسب کنیم.

او همچنین با اشاره به سطح بالای رقابت‌های قهرمانی جهان وزنه برداری در آمریکا، تصریح کرد: هیچ وقت نمی‌توان گفت که سطح رقابت‌های جهانی وزنه برداری چطور است! همه‌ تیم‌ها و نفرات در هر وزن باید با آمادگی زیاد در رقابت ها حاضر شوند تا نتایج خوبی کسب کنند. هر لحظه ممکن است یک تیم یا یک وزنه بردار بیاید و همه‌ معادلات را بر هم زده و کار را برای تیم‌ها و نفرات دیگر سخت کند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران درباره‌ رقبای اصلی ایران در این رقابت‌ها گفت: همه‌ کشورها با قدرت ظاهر می‌شوند اما بلاروس و ازبکستان با سرمایه‌گذاری زیاد در وزنه‌برداری جزو تیم‌هایی هستند که رقبای اصلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان آمریکا به شمار می‌آیند.

سهراب مرادی در پایان در مورد سطح مربیگری محسن بیرانوند اظهار داشت: تا الان که از عملکرد بیرانوند راضی هستیم و ان‌شاءالله که نتایج خوبی را با او در آمریکا کسب کنیم. بیرانوند سطح مربیگری بالایی دارد و مربی بزرگی است که می‌توان به او اعتماد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج