۶۱۶۶۵۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ادعای شناسایی ۴ جاسوس در تیم هسته‌ای

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه بر اساس تحقیقات انجام شده ۴جاسوس در تیم مذاکرات هسته ای فعالیت داشته‌اند، از کمیسیون امنیت ملی خواست به موضوع حضور جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای کشور ورود و خسارات اقتصاد ناشی از آن را به مردم اعلام کند.

خبرگزاری تسنیم: حسین حاجی دلیگانی؛ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به صدور رای نهایی در خصوص پرونده جاسوسی دری اصفهانی در تیم مذاکرات هسته ای کشور گفت: وقتی قوه قضاییه رای نهایی را در خصوص یک پرونده اعلام کرد نباید با تکذیبهای جهت دار به دنبال فشار بر دستگاه قضا بود.

وی افزود، در پرونده جاسوسی دری اصفهانی دستگاه قضا رای بر محکومیت ایشان به دلیل جاسوسی داده است و وقتی این رای نهایی صادر شد نه مسئولان اطلاعاتی و نه هیچ دستگاه دیگری نباید در جهت تضعیف دستگاه قضا قدم بر دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه، دری اصفهانی در زمانی که جاسوسی می‌کرده به عنوان دفاع از پرونده های حقوقی کشور به آمریکا سفر کرده است، گفت: متاسفانه هیچ کدام از پرونده‌های حقوق مالی بین المللی ایران که دری اصفهانی پیگیر آن بوده به نتیجه نرسیده است.

وی با بیان اینکه دری اصفهانی تنها جاسوس تیم مذاکرات نبوده، گفت: به غیر از ایشان ۳ جاسوس دیگر هم در تیم مذاکرات هسته ای حضور داشتند که امروز یک بخشی از آنها از کشور فراری شده و تعداد دیگر با قید ضمانت آزاد هستند، مجموعا ۴ نفر در تیم مذاکرات جاسوس بودند.

حاجی با بیان اینکه، حضور جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای تبعات و خسارات زیادی به کشور وارد کرده است،گفت: هم اکنون پرونده در قوه قضاییه در حال رسیدگی میباشد اما جرم دری اصفهانی شده محرز و باید مجازات شود. در این زمان هیچ فردی و مسئولی نباید در مجرم بودن دری اصفهانی تشکیک ایجاد کند.

وی تاکید کرد، کمیسیون امنیت ملی باید به نمایندگی از مجلس به این موضوع حضور جاسوسان در تیم مذاکرات هسته ای ورود کرده تا چالشهای این چنینی برای کشور تکرار نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه چند نفر بودن که چهار نفروشن هم جاسوس بوده!!!

    • بدون نام

      بگید کلا جاسوس بودند دیگه
      همشون چند بودن که الان 4 نفر معلوم شده؟
      تازه اون زمان چطور متوجه نشدید؟

    • بدون نام

      بایداینها رو به مناطق محروم تبعید کنند و حد اقل حقوق رو به اونها بدهند و مجبورشون کنند که به مردم محروم کمک کنند تا ببینند مشکل مالی با مردم ضعیف چه می کند

    • سعید

      هم نظر مردم را طلب می کنید و هم نظرات مردم را به بهانه مصلحت سانسور می کنید. دست مریزاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج