جاباما
۶۱۶۶۵۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آپدیت بزرگ ایکس‌باکس وان منتشر شد

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسان‌های کنسول ایکس‌باکس وان را منتشر کرد. در این به‌روزرسان داشبور کنسول ظاهر جدیدی پیدا می‌کند که بسیار سریع‌تر از داشبور قبلی خواهد بود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسان‌های کنسول ایکس‌باکس وان را منتشر کرد. در این به‌روزرسان داشبور کنسول ظاهر جدیدی پیدا می‌کند که بسیار سریع‌تر از داشبور قبلی خواهد بود.
آپدیت بزرگ ایکس‌باکس وان منتشر شد

در این آپدیت جدید منوی Guide به صورت افقی درآمده و کاربران به وسیله کنترلر ایکس‌باکس به قسمت‌های مختلف بروند. منوهای Sign۰in، Achieventها، پارتی، دوستان، خانه، پیام‌ها، برادکست‌ها و قسمت جدیدی Action Center به منوی Guide آمده‌اند.

در آپدیت جدید رفتن به قسمت‌هایی مثل برنامه‌ها و بازی‌ها سریع‌تر شده است. همچنین در قسمت دوستان می‌توانید بخشی از آواتار دوستان‌تان را هم مشاهده کنید. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که رابط کاربری کنسول هم با تغییراتی همراه بوده است. در واقع مایکروسافت صفحه خانه و رابط کاربری را از نو طراحی کرده است. اسم این طراحی جدید Fluent Design است که در ویندوز ۱۰ با آپدیت پاییزی هم قرار میگیرد.
آپدیت بزرگ ایکس‌باکس وان منتشر شد

مایکروسافت در به‌روزرسان جدید داشبورد کنسول ایکس‌باکس وان یک پوسته سبک هم قرار داده است که باعث می‌شود ظاهر کنسول به ظاهر ایکس باکس ۳۶۰ شبیه شود. اگر کنسول بازی خودتان رابه تلویزیون OLED متصل کرده‌اید می‌توانید خوشحال باشید، چرا که مایکروسافت تغییراتی در حال Screen-dimming به وجود آورده است. از این به بعد زمانی که کنسول را در حالت بی‌کار راه می‌کنید، سایه تصاویر روی صفحه نمایش باقی نمی‌ماند. به این حالت Screen Ghosting می‌گویند. همچین در حالتی که کنسول بی‌کار است همچنان می‌توانید اعلان‌های دریافتی را مشاهده کنید.
آپدیت بزرگ ایکس‌باکس وان منتشر شد

از دیگر تغییراتی که در این به‌روزرسان جدید به وجود آمده، سریع‌تر و راحت‌تر شدن امکان کپی بازی‌ها از روی هارد کنسول روی هارد اکسترنال است. هم اکنون کاربران می‌توانند از صفحه خانه یا هر منوی دیگری این کار را انجام دهد. همچنین می‌توانید بازی‌هایی که از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کنند و با از کیفیت ۴K بهره می‌برند را دانلود کنید.
قابلیت Game DVR کنسول هم بهبود پیدا کرده و هم اکنون می‌تواند با کیفیت ۴K و HDR‌ کلیپ ضبط کند. همچنین امکان استفاده از وب‌کم‌های مختلف در زمان استفاده از سرویس Mixer هم به کنسول اضافه شده است.

به‌روزرسان جدید کنسول ایکس‌باکس وان برای مدل‌هایی که در ابتدا عرضه شده‌اند و کنسول ایکس‌باکس وان اس عرضه شده است.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که در آینده باز هم ویژگی‌های جدیدی به این کنسول اضافه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج